Ariana | Blogger | X X

środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie roku i plany na 2015

 No to tak, moi drodzy, dziś kończy się rok 2014, a zarazem minął również rok istnienia tego bloga. W związku z tym postanowiłam zrobić małe podsumowanie :3

  • Blog nabił ponad 10 tys. wejść. Jesteście wielcy ^^
  • Opublikowane zostały 104 komentarze. Wow, zadziwiacie mnie owo
  • Wstawiłam (łącznie z tym) równo 30 postów. 
  • Gwiazdą bloga okazał się być mój fanfic Diabolik Lovers. Jest to zarazem najdłuższe opowiadanie, jakie do tej pory napisałam, więc jestem z siebie dumna xD. 
 Myślę, że to chyba już wszystkie takie najważniejsze rzeczy. Teraz przedstawię wam moje małe plany na rok 2015. Zobaczymy, ile z tego uda mi się spełnić xD. A więc, mam zamiar:

  • Zmienić wygląd bloga
  • Odświeżyć strony na blogu
  • Kontynuować: "Diabolik Lovers", "Noragami", "Nastoletni Terror" oraz "Zapomnianą Melodię".
  • Odświeżyć, a raczej napisać na nowo mój stary fanfic o "Ao No Exorcist"
  • A także napisać fanfici, przeróbki lub one shot'y poniższych tytułów:

"Trylle"



"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy"



"Free: Eternal Summer"



"Kuroshitsuji'



"Akame ga KILL!"



 No i to by było na tyle. Nie wiem, ile z tych planów uda mi się spełnić xD Oczywiście, chciałabym jak najwięcej. Z czasem jednak może mi się coś zmienić - porzucę jakiś pomysł, albo inny wpadnie mi do głowy. W każdym razie, chciałabym wam wszystkim, moi czytelnicy, serdecznie podziękować. Za to, że wchodzicie, czytacie, dzielicie się opiniami w komentarzach, co czasami naprawdę mnie podbudowuje. Tak więc, dziękuję wam wszystkim. Mam nadzieję, że wytrzymacie ze mną kolejny rok, że nie porzucicie czytania moich wypocin i że nawet was przybędzie. Naprawdę, fajnie jest wiedzieć, że to co piszę, komuś się podoba. Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku! ^^

2 komentarze:

  1. No mam nadzieje, że swoje plany wykonasz ponieważ, jestem bardzo ciekawa jak to napiszesz ( a napiszesz pewnie genialnie ;) ) i, że będziesz kontynuować DL jak najdłużej bo jest genialne ^^. Mam nadzieje, że napiszesz kolejne rozdziały do reszty bo czytam wszystko, może nie zawsze komentuje więc przepraszam postaram sie to zmienić :)
    Szczęśliwego Nowego Roku i oby nigdy nie zabrakło Ci weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. szczesliwego sylwka!!!;* i zycze ci duzo wany do pisania, a zwlaszcza w pisaniu Diabolik Lovers ;*

    OdpowiedzUsuń