Ariana | Blogger | X X

poniedziałek, 14 września 2015

Diabolik Lovers: Bloody Songs - Super Best II

Kto pochorował się już w pierwszym miesiącu szkoły? Oczywiście, że ja! Co za życie... Ale przejdźmy do przyjemniejszych spraw - nie wiem, czy wiecie, ale ostatnio wyszły nowe piosenki z DiaLovers!
Tak przedstawia się ich zapowiedź:


Zapewne część już z nich słyszeliście, bo pojawiły się w internecie już jakiś czas temu. Jednakże w tym poście chcę skupić się na 3 nowych. A są to:

Bloody★Mayim★Mayim w wykonaniu braci Sakamaki


-If You're Diablo- w wykonaniu braci Mukami


Dies irae w wykonaniu braci Tsukinami


Która piosenka najbardziej się wam spodobała? Któremu rodzeństwu według was najlepiej wyszło to śpiewanie? Mi szczerze mówiąc, ciężko wybrać. Podzielcie się swoimi opiniami! ^^







16 komentarzy:

  1. Moi ulubeńcy (kolejność bez znaczenia):
    Azusa
    Reiji ( był boski po prostu )
    Ayato
    Laito
    Shuu
    Niezłe macie głosy. XD
    Za to najbardziej nie podobał mi się śpiew Rukiego.
    ~Loth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet nie był śpiew XD Niestety Ruki nigdy nie śpiewa, tylko czyta :c

      Usuń
    2. To bez znaczenia, ja też po prostu nie lubię ogólnie jego głosu.
      A i chciałam coś dodać apropo Reijiego.
      Jeny, tego sztywniaka po prostu pokochałam jak usłyszałam jego śpiew. Zastanowiłam się nad jego charakterem i po prostu zdałam sobie sprawę jaki zaczepisty on jest. XD
      Moc piosenki.
      A tak bardzo go nie lubiłam. XDD
      Ps. czekam na jego bonus. XD

      Usuń
  2. He he ja też sie pochorowałam
    Ale właśnie najlepszy Kouś i Rejuś!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez sie pochorowalam! ;D chorowici laczmy sie ♡ xD a piosenki cudowne *-* szkoda ze Rukiś nie spiewa :c moze nie umie? XD /korunami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta a i życzę chorowitym szybkiego wyzdrowienia XD $ <:

      Usuń
    2. Jego seiyuu potrafi... Ale może po prostu z jego postaci zrobili takiego mało muzykalnego gościa xD

      Usuń
    3. Wlasnie XD on chyna w niczym nie spiewa, np. Jest wymieniony w piosence Elipse gdzie spiewaja Yuma, Kou i Azusa a on nie XD ale jest wymieniony jako "spiewajacy" XD /korunami~

      Usuń
    4. W piosence "Eclipse" Riukiego akurat w ogóle nie ma, nie jest nawet wymieniony w wykonawcach. A w innych piosenkach jest jako "czytający". Nie wiem, czy zwróciłaś uwagę, ale chociażby w tej zapowiedzi pojawia się przy nim słowo "reading".

      Usuń
    5. Tak to z napisem "reading" zauwazylam, als gdzies wyczytalam ze w Eclipse nie spiewa a jest wymieniony :o moze cos zle zrozumialam w kazdym razie nie mozna go winic. Pewnie po prostu nie umie spiewac :) /korunami

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również chora.A co do piosenek to... Wsztstkie mi się podobają! Kocham je wszystkie, ale najbardziej piosenki Kou, Kanato, Yumy i Subaru <3 A z tych trzech to chyba utwór braci Sakamakich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc nie jestem jedyną, która pochorowała się już w pierwszym miesiącu? Jak dobrze! (ヘ。ヘ) Bałam się, że tylko ja jestem taka zdolna. (个_个)
    A czyj utwór podobał mi się najbardziej? No ba, że braci Sakamakich. To znaczy Ayato głównie. Reszta dla mnie nie istniała... If You're Diablo odsłuchałam ze względu na Kou. Mój ukochany mąż. xD
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! (^▽^)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohayo.
    Jestem autorką pierwszego komentarza w tym poście i zawiadamiam, że również się pochorowałam. XDD
    ~Loth

    OdpowiedzUsuń