Ariana | Blogger | X X

piątek, 25 września 2015

Początek sezonu jesiennego

Szkoła trwa, wrzesień się kończy... A co dopiero się zaczyna? Sezon jesienny anime! Dla wszystkich fanów "Diabolik Lovers" oznacza to początek wyczekiwanego, drugiego sezonu.
Jak na razie pojawił się już "odnowiony", kompletny pierwszy odcinek - z nowym openingiem, endingiem oraz zapowiedzią drugiego odcinka (który pojawi się prawdopodobnie w przyszłym tygodniu).
Tak prezentuje się nowy opening, czyli "Kindan no 666" w wykonaniu Kou i Azusy w oficjalnej wersji:

Co o nim sądzicie? Bo według mnie twórcy wykonali kawał dobrej roboty :3
A jeśli ktoś chce sobie odświeżyć pamięć lub zobaczyć odcinek w nowej wersji, to zapraszam do obejrzenia:

Poza DL w tym sezonie jest wiele innych kontynuacji, w tym kilka lubianych przeze mnie serii :3 Tak więc ja oprócz "More,Blood" zamierzam na pewno oglądać "Noragami Aragoto", " K: Return of Kings", "Haikyuu! 2", " Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen" i zastanawiam się nad "Shingeki! Kyojin Chuugakkou". Spoza grona kontynuacji do mojej listy dołączy jeszcze "Dance with Devils", no i pewnie jeszcze jakiś tytuł się przypałęta. (Nie wstawiłam trailerów wyżej wymienionych anime, bo nie byłam pewna czy będzie to was na tyle interesować.)
A wy? Co zamierzacie oglądać? Coś z tego, co wymieniłam czy może macie zupełnie inne gusta?

W każdym razie, ja zrobię sobie teraz cieplutką kawę i chyba wezmę się za pisanie 30 rozdziału mojego fanfic'a DiaLovers. Jeśli nic mi nie wyskoczy, a wena nie spłata przykrego psikusa, to rozdział powinien pojawić się jeszcze w ten weekend.
Życzę wszystkim miłego odpoczynku ^^



10 komentarzy:

  1. Muszę się przyznać- bardzo rzadko komentuje blogi i opowiadania. Nie wiem, gdzie leży przyczyna. Możliwe, że to dlatego, że sama uważam, że piszę dość dobrze i nie mam siły komentować kolejnych stereotypowych, infantylnych historii, pisanych dość prostackim stylem.
    I właśnie z tego powodu czułabym się okropnie, gdybym nie zostawiła tu po sobie śladu. To, co tutaj wstawiasz jest niczym powiew świeżości wśród tego wszystkiego.
    Na początku chcę oddać Ci wszelką cześć i chwałę za genialny, bardzo dojrzały i spójny styl. Na tak wysokim poziomie, jak Twój, widzę może drugi raz. To dla mnie szczegół najważniejszy, bo uważam, że wystarczy dobry styl, aby zaciekawić czytelnika. U Ciebie jednak, jakby mało było tego wprawiania w zachwyt, oprócz stylu także i fabuła jest wspaniała. Przyznam się, że zanim do Ciebie trafiłam, nie przepadałam za Diabolik Lovers. Teraz to jedno z moich ulubionych anime. Po za tym, coś co wprawia mnie w stan błogiej radości- Twoja poprawność pod każdym względem. Nie znalazłam żadnego ortograficznego, językowego, a nawet interpunkcyjnego błędu.
    Dziękuję Ci za to, że podzieliłaś się z innymi swoim talentem, bo ja zyskałam kolejną przyjemność w moim życiu, na którą mogę wyczekiwać z uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że jednak postanowiłaś zostawić tu po sobie ślad i napisać tak miły komentarz. Cieszy mnie, że masz na temat moich opowiadań takie dobre zdanie. Naprawdę przyjemnie czyta się takie pochwały. Jeśli chodzi o mój styl, to nadal nad nim pracuję. Chcę żeby to, co piszę czytało się innym jak najlepiej. A żeby właśnie uniknąć jakichkolwiek błędów, zawsze sprawdzam swoje teksty przed wstawieniem. W końcu traktuję to wszystko poważnie i staram się stawać co raz lepszą w tym, co robię, aby więcej osób oceniało mnie tak pozytywnie jak ty :3 Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że nie zawiodę cię w dalszych rozdziałach (oczywiście, jeśli będziesz tu dalej zaglądała).

      Usuń
  2. Noragami bedzie tej jesieni?! O matko! Jak sie ciesze! *o* tak samo jak z tego odnowionego odcinka! Cudny jesienny sezon nas czeka! Wszystkim zycze cudnownego weekend'u ! A w szczegolnosci dla naszej kochanej pisarki ! :3 /korunami

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeaa! Życzę ci Weny weny weny! żebyś nam tu napisała ten 30 rozdział! Ciesze się że niedługo wychodzi DL 2 <3 Premiera jest chyba 24 Października 2015. Skąd to wiem? Z pewnej strony ;) Mam też do ciebie małe pytanko. Jakie było twoje pierwsze wrażenie po oglądnięciu 1 odc DL oraz od kogo/skąd dowiedziałaś się o tym anime? *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiad? Haha xD "More, Blood" premierę miało mieć 24 września (wtedy "na nowo" wyszedł pierwszy odcinek), czyli z logicznego punktu widzenia 2 odcinek powinien wyjść za tydzień ;) A teraz przechodząc do twoich pytań... Wrażenia po 1 odcinku? W skrócie - irytująca główna bohaterka, fajni chłopcy, ciekawy klimat. A natknęłam się na DL przypadkowo - przeglądałam pewną stronkę z anime i było akurat na głównej stronie jako pierwsze anime w tamtym sezonie. Tak jakoś postanowiłam dać mu szansę :3

      Usuń
    2. Oj Oj coś pokręciłam z tymi datami ale dobra xD

      Usuń
  4. widzę że mamy bardzo podobny gust jeśli chodzi o anime :D Też z niecierpliwością czekam na prawie całą wymienioną przez ciebie liste (pomijajać SNKC) Życzę dużo, duuużo weny bo szczerze nie mogę się doczekać jakiegokolwiek twojego rozdziału choć DL i Nastoletni Terror są moimi ulubionymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę się założyć że do zwierzęcej strony Subaru będzie ten obrazek
    http://i75.beon.ru/35/51/2865135/90/117090490/0.jpeg

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh...
    Tak już mam ;3
    I tak przy okazji znalazłam jeszcze Kanato
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a9/78/78/a978782a8955276a64f1ca541937d0f6.jpg

    OdpowiedzUsuń