Ariana | Blogger | X X

czwartek, 28 stycznia 2016

Omedetou, Idolu!

Witam wszystkich 28 stycznia 2016 roku. Czy dzisiejsza data wam coś mówi? Tak? Nie? A co powinna? Otóż, dzisiaj przypadają urodziny Kou!


 Kou to jeden z bardziej lubianych przeze mnie braci Mukami. Szczerze mówiąc, to polubiłam go w momencie, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam jego zdjęcie z gry i dowiedziałam się, kto udziela mu głosu ^^.


Czy ktoś z was również go lubi? A może wręcz przeciwnie? Możecie dzielić się swoimi opiniami na jego temat w komentarzach pod postem. Ja, tak jak już wspominałam, lubię jego głos, wygląd, ale osobowością też wcale nie gardzę. Uroczy z niego idol :3


Tym razem nie pytam już o to, czy popieracie pomysł z bonusem urodzinowym, gdyż wiem, że w najbliższym czasie i tak takowego bym nie napisała. Mam jeszcze kilka innych, zaległych bonusów do napisania...


I żeby było jasne - nie zapomniałam o tym blogu ani nie nie wstawiam rozdziałów specjalnie. Po prostu ostatnimi czasy mam bardzo niewiele czasu wolnego, który mogłabym poświęcić na pisanie. Co mam na swoją obronę? Otóż, przeszłam do drugiego etapu olimpiady z języka polskiego, a to wiąże się z dużą ilością materiału do nauczenia w dość krótkim czasie. Jeśli ktoś nie wierzy w to moje tłumaczenie, to zapraszam do prywatnej rozmowy.


Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, Kou! 
I mam nadzieję, że w najbliższym czasie jednak uda mi się coś napisać... 
Pozdrawiam~!



20 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jest pyszny i arogancki
    Pozdrawiam i przesyłam duużo weny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo taki jest naprawdę xD
      Dzięki za wenę, podeślij jeszcze trochę czasu przy okazji ^^

      Usuń
    2. Ok ^^ przesyłam trochę czasu i zapraszam do siebie www.swiattantazji.blogspot.com

      Usuń
  2. Yaaayyy!Ja miałam urodzinki wczoraj(edit:27 styczna)!Czuję się starsza xD Idol jest supcioooo!Chodziaż rozwaliła mnie ta scena,gdy kazał Yui go rozebrać OvO.
    Ślę pozytywne wibracje i dużo weny^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kou jest arogancki, gardzi innymi, jeszcze bardziej niz Ayato, alewlasnie za to go uwielbiam ^-^ /korunami

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczenie nowego posta napełniło mnie...
    determinacją.
    (Hahah :D Kocham to ♥)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja ci życzę powodzonka na konkursie^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kou nie jest arogancki i nie gardzi ludźmi ,tylko im nie ufa bo został bardzo skrzywdzony.
    A teraz coś twojej wspaniałej osóbki, znam ból z olimpiadami, ja miałam z historii i (o zgrozo) z matmy >.< wię c z życzę jak najlepszych wyników i mnóstwo słodkiego ale produktywnego lenistwa :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to w DL tak naprawdę wszyscy zostali skrzywdzeni. Dziękuję za wyrozumiałość i podziwiam fakt, że brałaś udział w 2 olimpiadach. U mnie by to było psychicznie, fizycznie i w ogóle niemożliwe ;-;

      Usuń
  7. Szczerze? Nie lubię żadnego z braci Mukami - denerwują mnie. Nie podam żadnych racjonalnych powodów, po prostu tak jest. To tak jak np. niektórzy mają awersję do szpinaku (nawet go nie próbując) albo panicznie boją się szczurów (które są według mnie urocze). Reasumując, nie trawię Mukamich, ale szanuję ludzi o przeciwnych poglądach ✌

    Wiem coś o braku czasu, a dopiero kończę gimnazjum - już się boję co czeka mnie później. Mam pojęcie także o tym, że taki "ścisk czasowy" negatywnie wpływa na wenę - piszę sama dla siebie, ostatnio coś sensownego napisałam na początku grudnia, a na razie jestem w stanie rozpisywać plany postaci (niekompletnie) 😒😛

    Życzę dużo inspiracji - zwłaszcza tej z własnego życia. Pozdrawiam serdecznie i przesyłam internetowe hugsy 💜

    ~Ta co czeka, ale nie zarzuca autorów chamskim, prostackim i drobnomieszczańskim spamem

    PS sorry za emotki, ale to silniejsze ode mnie 😓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lul... i tak się nie pokazały ;;
      ~Człowiek Fail

      Usuń
    2. Liczą się chęci xD Dziękuję za zrozumienie i życzę powodzenia. Może podzielisz się tym,co napisałaś?

      Usuń
    3. Na razie nie mam się czym chwalić, bo "leję wodę" przed faktyczną akcją. Muszę popracować jeszcze nad samym stylem literackim. Może kiedyś się przemogę i założę bloga - ale najpierw powinnam jeszcze napisać coś naprzód, żeby mieć jakiś zapas xd
      I miałabym duży dylemat od czego zacząć - DiaLovers z elementami Naruto, Harry Potter z elementami Wiedźmina, Zmierzch, a może Naruto, w którym mam wszystko? Jeszcze mam plany na Słodki Flirt, ale często nie potrafię ubrać myśli w słowa, które kleiłyby się w słowa ;__;"

      Usuń
    4. Wow, widzę, że rzeczywiście masz niezłą mieszankę, jeśli chodzi o pomysły. Ale znam to, uwierz... Życzę Ci powodzenia w pisaniu :3

      Usuń
    5. Dzięki, przyda się ^^
      Tobie również życzę, żebyś dalej się rozwijała i czerpała z tego jak najwięcej przyjemności~!

      Usuń
    6. Dziękuję. Taki mam zamiar ^^

      Usuń
  8. Omg! Czyli : Kou ma osiemnastkę na karku!Sto lat! Ja osobiście jestem ciekawa jak impreza urodzinowa . No , Kou ja cię lubię i wgl więc życzę ci :
    1. Zdrowia
    2. Kotów
    3. Więcej czasu z swoim kociakiem( jeśli wiesz o co chodzi XD)
    4. i VOLGE BIANCO !
    PS. Dogadał byś się z moją koleżanką .

    OdpowiedzUsuń