Ariana | Blogger | X X

sobota, 30 kwietnia 2016

Liebster Blog Award

Nie wierzę, że znowu zostałam nominowana do tej nagrody. Czym ja sobie na nią zasłużyłam? ;-; Jeśli ktoś też się nad tym zastanawia, to niech swoje wątpliwości kieruje do osóbki, która mnie nominowała, czyli: Pers NO. 1

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

No, to przejdźmy do pytań.


1. Dlaczego w ogóle zaczęłaś pisać?
Ponieważ zawsze lubiłam układać swoje własne historie. Często też oglądając lub czytając coś innego autora myślałam sobie: "Ja inaczej rozegrałabym tę akcję. Moja postać zachowałaby się inaczej".  Tak było właśnie z "Diabolik Lovers". Na początku robiłam to jednak wyłącznie w myślach, a dopiero jakoś w gimnazjum zaczęłam przelewać swoje pomysły na papier (i klawiaturę).

2. Co inspiruje Cię do pisania?
Wiele różnych czynników. Naprawdę. Przeczytane książki, obejrzane seriale i filmy, jakieś sytuacje z życia, widoki, pogoda, muzyka...

3. Czy masz kogoś (pisarz, bloger), na którym się wzorujesz?
Może nie tyle, co wzoruję... Ale chciałabym kiedyś dorównać (choć wiem, że to niemożliwe) takim pisarzom jak np. Rick Riordan czy Maja Lidia Kossakowska.

4. Co jest dla Ciebie ważniejsze? Ilość czytelników, czy zadowolenie z danego opowiadania?
Wiadomo, że obie te rzeczy są dla mnie ważne. Jednak ważniejsze, jak chyba dla każdego pisarza, jest zadowolenie z własnego opowiadania. Bo jeśli nawet mi się ono nie podoba, to czy jest w ogóle sens dzielenia się nim ze światem?

5. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
Tak. Po pierwsze, nie zamierzam przestawać pisać opowiadań, które wstawiam na tego bloga. Po drugie, zamierzam udać się na studia związane z pisaniem, a po nich znaleźć również taką pracę.

6. Jakie są twoje marzenia? Do czego dążysz w życiu?
Dążę do zostania jak najlepszą pisarką. A co do marzeń... Aktualnie moim największym jest napisanie oraz wydanie własnej książki. Mam nadzieję, że jakimś cudem kiedyś się to uda.

7. Gdybyś mogła coś w sobie zmienić, co by to było?
Może trochę wygląd. Nie jestem pewna co do charakteru... Tak właściwie nigdy nie zastanawiałam się nad takim pytaniem. Nie umiem na nie odpowiedzieć.

8. Potrawa, której nigdy byś nie zjadła. Dlaczego akurat ta a nie inna?
Mózg małpy na ciepło. To pierwsze co nasunęło mi się na myśl. Dlaczego? Po prostu... Czy tylko według mnie to już z samej nazwy brzmi obrzydliwie? ;-;

9. Ulubione anime/książka/film.
O matulu... Nie potrafię się zdecydować na jeden tytuł, więc wymienię po kilka.
Anime: "Ao no Exorcist", "Free!", "Fairy Tail", "Noragami", "Kuroshitsuji: Book of Circus" (jako całość wolę mangę)
Książka: Obie serie Ricka Riordana o Percy'm Jacksonie i innych herosach, "Klątwa Tygrysa", "Trylle" 
Film: Oba o Percy'm Jacksonie, "Igrzyska Śmierci"
Mogłabym do każdej kategorii dopisać jeszcze co najmniej po kilka przykładów, ale już nie przesadzajmy xD

10. Minimalizm, czy może wręcz przeciwnie?
To zależy, w jakim przypadku. Lecz jak to mawiają: "co za dużo, to niezdrowo".

11. Czy bałaś się kiedyś prowadzenia bloga?
Na samym początku, kiedy jeszcze nie wiedziałam, jak ludzie zareagują na moje historie i czy w ogóle komuś się one spodobają. Och, no i czy podołam zadaniu utrzymania takiego bloga. Teraz na szczęście nie mam już takich problemów.


No cóż, niestety nie mam kogo nominować (bo nie będę ciągle nominowała tych samych osób), więc pominę dalszą część. Naprawdę muszę zacząć czytać więcej blogów...
Oczywiście, bardzo dziękuję za nominację. Jak zwykle mnie ucieszyła :3 Co mogę tu jeszcze napisać? Hmm... Może tyle: Oczekujcie na następny rozdział "Nastoletniego Terroru", gdyż biorę się za pisanie go przez ten weekend! ^^


15 komentarzy:

  1. Ahh... czytałam o 3 sezonie, mam wielką nadzieję, że będzie, chociaż szczerze mówiąc dla mnie pierwszy sezon był jest i będzie najlepszy ( z kolei film i drugi sezon są genialne, więc no... )

    A jeśli chodzi o nominację, to uważam że zasłużyłaś na nią z każdej strony, ale nie wiedziałam, że już miałam, więc wybacz proszę >//////<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam czego wybaczać, mnie tam to cieszy :3
      A jeśli chodzi o "K" to 3 sezon na pewno będzie, bo jest już nawet wpisany na MAL. I mi dla odmiany bardziej podobał się drugi sezon xD Chociaż brakowało w nim niektórych postaci [*]

      Usuń
    2. Ja płakałam, bo brakowało mi Mikoto, więc przez to drugi sezon i film stracił troszkę na wartości, ale tak nie ma co się kłócić. Świetne.
      Przy okazji może zainteresuje Cię blog o ''K'' (ukryta reklama) xd

      Usuń
    3. O taak, biedny Mikoto [*] I jeśli chodzi o twojego bloga, to nie martw się. Zamierzam go przeczytać~

      Usuń
    4. Mikoto to moja druga ulubiona postać w K [*] 💞
      Strasznie się cieszę ^^

      Usuń
    5. W moim przypadku może nie był tą ulubioną postacią, ale i tak jego śmierć była bardzo przykra T^T

      Usuń
  2. Hejka to znowu ja :) Przeczytałam co do tej pory wszystkie części DL i po prostu cię ubustwiam <3 Dzięki tobie przenoszę się w prawdziwy świat tego wymyślonego opowiadania <3 Dzięki tobie zapominam o tym szarym świecie <3 i te emocje <3 Naprawdę te bonusy są niezwykle słodkie i romantyczne gdy je czytam to jak głupia uśmiecham się do monitoru :D Pisz dalej :) Jeśli napiszesz książkę na 100% ją kupię i przeczytam <3 W najbliższym czasie chcę opowiadanie DL i na następną część czekam z niecierpliwieniem :) Pozdrawiam i zasłużyłaś na tą nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka to znowu ja :) Przeczytałam co do tej pory wszystkie części DL i po prostu cię ubustwiam <3 Dzięki tobie przenoszę się w prawdziwy świat tego wymyślonego opowiadania <3 Dzięki tobie zapominam o tym szarym świecie <3 i te emocje <3 Naprawdę te bonusy są niezwykle słodkie i romantyczne gdy je czytam to jak głupia uśmiecham się do monitoru :D Pisz dalej :) Jeśli napiszesz książkę na 100% ją kupię i przeczytam <3 W najbliższym czasie chcę opowiadanie DL i na następną część czekam z niecierpliwieniem :) Pozdrawiam i zasłużyłaś na tą nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fairy Tail?! Nie wierze! Moje besto animo!
    Czemu nigdy nie napisałaś jakiegoś opowiadania z paringiem? :C

    I co myślisz o aktualniej sytuacji w mandze/anime i o zerefie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale niestety nie jestem na bieżąco. Mam spore zaległości (muszę skończyć jeszcze 1 sezon) T^T I chciałam napisać jakieś opowiadanie, ale nie wpadłam jeszcze na dobry pomysł... Może jak wrócę do oglądania to mnie olśni.

      Usuń
  5. Marzysz, żeby wydać książkę...?
    Już odkładam pieniądze na nią xD
    Kupię pierwsza! :D
    Nowe marzenie mam do spełnienia! :D
    Jej ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Głęboko wierze ze uda Ci sie napisac ksiazke i ja wydac! :) wiem ile pracy sie z tm wiaze, bo to rowniez jedno z moich marzen :D, na nagrode jak najbardziej zasluzylas!:* gdy tylko wydasz swoja ksiazke z checia ja kupie i przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń