Ariana | Blogger | X X

sobota, 7 maja 2016

Omedetou, Mózgu Mukami!

I po raz kolejny ujawniła się moja skleroza... Co tym razem wyleciało mi z głowy? Otóż 24 kwietnia wypadały urodziny Ruki'ego. Niestety dopiero wczoraj zorientowałam się, że ktoś powinien mieć urodziny w kwietniu. I niespodzianka! Miałam rację. To się nazywa opóźniony zapłon T^T


No cóż... Skleroza nie boli. W każdym razie... Ruki jest lubianą przeze mnie postacią, choć może nie znajduje się na szczycie listy. Mogę wam jednak zdradzić, że odegra on dość dużą rolę w moim fanfic'u. Jaką? Przekonacie się w odpowiednim czasie ^^


Ach, i gdyby ktoś nie zrozumiał tytułu posta, to już spieszę z wyjaśnieniami. Napisałam "Mózg Mukami", ponieważ Ruki jest czasami określany mianem właśnie takiego "mózgu" rodziny. A wy, jakie macie o nim zdanie? Jak zwykle, możecie dzielić się swoimi opiniami w komentarzu pod postem.


A tak na marginesie, dzisiaj zabieram się za pisanie "Zwierzęcej strony" Reiji'ego. Życzcie mi więc powodzenia i oczekujcie na ten bonus :3 Mam też pomysł na one-shot'a z "Fairy Tail", ale nie wiem, czy jest to dobry pomysł. Muszę jeszcze się nad tym zastanowić.
No, to jeszcze raz: spóźnione wszystkiego najlepszego, Ruki!

12 komentarzy:

  1. Lepiej późno niż wcale, nie? Wstąpisz może na mojego bloga (oczywiście, nie żebym cię naciskała lub coś. Jeżeli będziesz chciał poczytać to proszę bardzo).

    OdpowiedzUsuń
  2. :* Dla mnie Ruki jest bardzo fajną postacią i zgodzę się z twoim tytułem bo on jest taką głową rodziny Mukami :) No to dobrze jeśli narobi trochę w twoim opowiadaniu <3 A teraz czekam z niecierpliwieniem na bonus z Reijim <3 To moja ulubiona postać a potemn zaraz jest Ayato <3 Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ruki jest na trzecim miejscu jeśli chodzi o ulubione postacie. W rodzinie Mukamich jest drugi, przebija go tylko Yuma ;) Tak więc wszystkiego najlepszego ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten one-shot to bardzo dobry pomysł! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten one-shot to bardzo dobry pomysł! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jenyyy! Jak ja bardzo go nie lubię! Ale i tak wszystkiego naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co myślę o Rukim?
    Jest on zbędnym ogniwem między Yui a Ayato.
    A z bonusem to czekam na Kou.
    To będzie po prostu urocze.QwQ
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z Rejim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie lubię nikogo z Mukamich. Nie mam pojęcia dlaczego, po prostu żaden nie przypadł mi specjalnie do gustu, no ale urodziny to urodziny.
    Wszystkiego Najlepszego Ruki, obyś nigdy nie zauroczył Natsuki i trzymaj się od niej z daleka!
    Dziękuję ^^
    Miau ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw!
      One Shot z Fairy Tail? Uważam to za genialny pomysł *fanka anime FT* poza tym na pewno będzie ciekawy jak każde twoje opowiadanie! <3

      P.S.
      Zwierzęca strona Reijiego <3 Mój drugi ulubiony wampir! Dziewczyno, uwielbiam Cię za to! <3

      Usuń
    2. Haha, poczekaj z tym chwaleniem aż skończę pisać :3

      Usuń