Ariana | Blogger | X X

piątek, 5 sierpnia 2016

Diabolik Lovers 5th Anniversary Project

Moi drodzy! Czy wiedzieliście, że "Diabolik Lovers" (w tym przypadku chodzi akurat o grę) obchodzi swoją 5 rocznicę? Rejet poinformowało o tym dzisiaj, publikując w internecie poniższy filmik:


Tak się składa, że niedługo także powstanie 40 rozdział mojego ff poświęconego temu tytułowi (tak na marginesie - piszę go już prawie od trzech lat). To całkiem ładna liczba, prawda? Tak sobie więc pomyślałam, że może uczcimy jakoś obie te okazje. Oczywiście, jeśli chcecie. Co wy na to? ^^ Jeżeli macie jakieś pomysły, w jaki sposób moglibyśmy to uczcić, to podzielcie się nimi w komentarzu albo skontaktujcie się ze mną prywatnie (namiary na mnie znajdziecie w zakładce "O blogu i autorce"). Ja naprawdę zazwyczaj nie gryzę, więc nie bójcie się zgłaszać swoich pomysłów xD 
Czekam na wasze opinie na ten temat!


P.S. Przed 40 rozdziałem DiaLovers pojawi się jeszcze kolejna odsłona bonusu "Zwierzęca strona wampira", więc bądźcie cierpliwi~.

7 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Live Rejectu 2h i kiedy chciało mi się strasznie siku i już wstawalam to dali DL, i tak się dowiedzialam o 5 rocznicy DL xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dowiedziałam się o tym dzisiaj jaką godzinę temu^^ Bardzo ciekawe wydarzenie.Co do tego co napisałaś... cierpliwie poczekam. A skoro ma być coś przed tym, to jeszcze bardziej poczekam;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłoby ojejaśnie! :D

    Może wampirza gra w butelke! Tego jeszcze nie było! XD
    A coś czuje ,że śmieszki by było srogo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o to, że miałabym o tym napisać jakiś bonus?

      Usuń
    2. Byłoby świetnie zrobić quiz o diabolik lovers. Co wy na to ? Nie mogę się doczekać rozdziału i bonusu życzę weny.

      Usuń