Ariana | Blogger | X X

sobota, 27 sierpnia 2016

Liebster Blog Award

Wróciłam~! Na dobry początek zacznijmy od nominacji, za którą dziękuję Klaudii Wenderskiej.

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje odpowiedzi na pytania Klaudii:

1. Jakie jest twoje ulubione anime?
Nie jestem w stanie wskazać jednego, więc wymienię kilka. A oto i one: "Ao no Exorcist", "Fairy Tail", "Free!" oraz "Noragami".

2. Jaka jest książka, którą ostatnio przeczytałaś? Chodzi o tytuł i autora ^^
Niedawno skończyłam czytać "Krąg ognia", czyli kolejny tom serii Chrisa Bradforda pt. "Młody Samuraj".

3. Co Cię inspiruje w pisaniu?
Mówiąc w skrócie - wszystko. Naprawdę. Pomysły na opowiadania zyskuję dzięki wszystkiemu, co mnie otacza/z czym mam styczność. Są to np. anime, książki, muzyka, natura, różne wydarzenia itd.

4. Jaka gra w ostatnim czasie Cię wciągnęła?

Chyba nie ma dnia, podczas którego nie zagrałabym przynajmniej w jedną z visual novelek. Jeśli mam tutaj wskazać jedną, to powiedzmy, że w ostatnim czasie wciągnęła mnie "Shall We Date? Wizardess Heart+". Załączam wam tutaj trailer tej gry, żebyście mogli rzucić okiem i sprawdzić, o co chodzi. I oczywiście polecam ^^

5. Jakie jest Twoje ulubione danie?
Hmm... naleśniki :3

6. Masz zwierzaka w domu? Jakiego?
Mam nawet kilka, a mianowicie - dwa koty, dwa psy oraz szynszylę małą.

7. Czego nie znosisz? Ogólnie.
Szczerze? Sporo tego. Ale ograniczę się i wymienię tylko: hałas, tłok oraz gorzkie jedzenie i picie.

8. Jeśli byś miała być postacią z anime, to jaką i dlaczego? Możesz wybrać max 3.
Cóż... Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale dajmy na to, że na przykład... Izayą Oriharą! Jest to jedna z moich ulubionych postaci i mówcie, co chcecie, ale uważam go za geniusza. Gdybym mogła chociaż na chwilę stać się nim lub mieć wgląd w jego umysł... Byłoby to piękne :3 Chociaż zadowoliłabym się też samym spotkaniem go~.

9. Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie?
Pisać, czytać, słuchać muzyki, oglądać anime i podziwiać siedmiu wydurniających się facetów, czyli mój ulubiony zespół ^^

10. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Wszystkiego, co wpadnie mi w ucho. Jednak najczęściej jest to muzyka z takich gatunków jak rock czy k-pop.

11. Jakie jest twoje ulubione miejsce?

Mój dom. Lubię w nim przebywać i po prostu czuję się w nim najlepiej.

A teraz, ja nominuję:

CYBER PERS
Marzycielkę Karolinę 
Wiki Micki

I pytania:

1. Jaka piosenka odzwierciedla twój obecny nastrój?
2. Gdybyś mogła wybrać dowolne zwierzę na swojego chowańca, jakie byś wybrała?
3. Czy jest coś, co bardzo chciałabyś robić, ale niestety ci to nie wychodzi?
4. Wolisz lato czy zimę?
5. Gdybyś mogła spotkać jedną fikcyjną postać, kto by to był?
6. Co zrobiłabyś, mogąc na jeden dzień stać się niewidzialną?
7. W świat jakiego anime chciałabyś się przenieść?
8. Czy jest jakieś danie, którego za nic w świecie nie chciałabyś zjeść?
9. Kto jest twoim ulubionym pisarzem?
10. Woalałabyś przenieść się do przeszłości czy do przyszłości?
11. Co sprawia ci największą frajdę w pisaniu/prowadzeniu bloga?


P.S. Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś pomysły na uczczenie rocznicy DiaLovers, to wciąż może się nimi podzielić. Niedługo zbiorę wszystkie i zapewne wspólnie wybierzemy najlepszy z nich ;3

11 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam że ktow gra w Wizardesyy w Polsce^^ Wizardessy są the best:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! :3 To tylko jedna z visual novelek, w które gram~.

      Usuń
    2. Na przykład?

      Usuń
    3. Na przykład gram jeszcze w "Niflheim" i "Blood in Roses" od tych samych twórców.

      Usuń
    4. Obie novelki które podałaś są świetne^^ Jednak moimi ulubionym grami z serii "Shall we date?" są "Demon's Bond","Scarlet Fate" oraz "Angel or Devil":) i mam jeszcze jedno pytanie. Jak nazywa się zespół w punkcie 9? :D

      Usuń
    5. Jakiś czas temu skończyłam "Angel or Devil"! A zespół to BTS. Jeśli cię zaciekawili i chcesz wiedzieć o nich coś więcej, to zapraszam do prywatnej rozmowy ;3

      Usuń
  2. Och jak miło. Fajnie jest się o swojej jednej z ulubionych autorek trochę dowiedzieć ;) Życzę wenki i miłych ostatnich dni wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz zauważyłam, dziękuje za nominację i czekam na wznowienie bloga, a cierpliwa jestem, bo i u mnie nie raz zdarzają się dłuższe przerwy :) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń