Ariana | Blogger | X X

sobota, 1 października 2016

LBA + informacyjnie

Zacznę może od informacyjnej strony tego posta. 
Tak, wiem, że od dłuższego czasu jestem nieaktywna i dawno nie dodałam żadnego nowego rozdziału. Jednak wbrew temu, co niektórzy z was sobie chyba myślą, nie robię tego nikomu na złość. Myślicie, że mi też z tym dobrze? Nie, nie jest mi dobrze z tym, że od ponad miesiąca nie napisałam żadnego opowiadania (nie licząc tego na konkurs)! Ale ja naprawdę mam teraz strasznie mało czasu wolnego z powodu szkoły. A ciągle pojawiające się komentarze na temat tego, kiedy coś wstawię wcale mi nie pomagają. Tak samo te, w których pytacie czy zawiesiłam DL bądź ogólnie bloga. Jasne, tak byłoby łatwiej. Ale czy ma to sens, żebym zawieszała go za każdym razem, kiedy nie mam czasu? W takim wypadku, tak na dobrą sprawę, mogłabym go odwiesić dopiero na okres świąt/ferii. Tak więc:
NIE zawieszam DiaLovers,
NIE zawieszam bloga,
NIE WIEM, kiedy będą ukazywały się kolejne rozdziały 
i
PROSZĘ o wyrozumiałość i cierpliwość.
Nie będę także tłumaczyć się osobno każdej osobie, której po prostu nie chce się przeczytać takich postów jak ten.
A tym, którzy jednak wciąż tu zaglądają i przeczytały tę informację - dziękuję. Mam nadzieję, że wasza cierpliwość jeszcze się nie skończyła i będziecie tu wciąż wpadać, pomimo mojej nikłej aktywności.

~

Teraz przejdźmy do sprawy Liebster Blog Award. Zostałam nominowana przez Aleksandrę Pietraszek.

1. Gdybyś na jeden dzień mogła zostać wybraną postacią z książki, to którą?
W sumie, sporo jest takich książek, w których świecie chciałabym się znaleźć, ale powiedzmy, że... Clary z "Darów Anioła".
2. Ulubiony autor i dlaczego go/ją lubisz?
Jeśli mam wskazać tylko jednego, to będzie to Rick Riordan. Według mnie, pisarz ten ma bardzo przyjemny styl. Uwielbiam też to poczucie humoru, którego nie brak w jego książkach.
3. Wymarzony zawód?
Pisarz! Szkoda tylko, że z racjonalnego punktu widzenia nie jest to takie łatwe...
4. Jak to się stało, że założyłaś pierwszego bloga?
Szczerze mówiąc, nie pamiętam, o czym był mój pierwszy blog, a więc tym bardziej nie przypomnę sobie, dlaczego go założyłam.
5. Jakie byłyby Twoje wymarzone wakacje?
Chyba takie, podczas których mogłabym pojechać na wycieczkę do Azji. Gdyby jeszcze udało mi się spotkać tam moich ulubionych artystów, to byłoby już całkiem idealnie.
6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Aktualnie jest to napisanie oraz wydanie własnej książki.
7. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Przed komputerem, z kotem na kolanach, z kubkiem pełnym świeżej kawy i z nowymi piosenkami mojego ulubionego zespołu płynącymi ze słuchawek, podczas gdy pracuję nad kolejnym opowiadaniem~.
8. Bohater książki, którego najbardziej polubiłaś?
Jest takich kilka, ale tym razem wybiorę Nico di Angelo z serii książek o Percy'm Jacksonie.
9. Bohater książki, którego nie lubisz?
I po raz kolejny - sporo jest takich, lecz żaden szczególny aktualnie nie przychodzi mi do głowy.
10. Gdybyś przez jeden dzień mogła zmienić 3 rzeczy w swoim życiu, co by to było? 
Hmm... Tak właściwie, to nie mam pojęcia. Nic za bardzo nie przychodzi mi do głowy.

Nominuję:
Miakoto Chan

Pytania:

1. Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
2. Jakie książki najbardziej lubisz czytać?
3. Wolisz oglądać filmy w domu czy w kinie?
4. Co sprawia ci największą radość?
5. Lubisz takie miejsca jak teatry i opery, czy raczej ich unikasz?
6. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
7. Jaka jest twoja znienawidzona pora roku?
8. Wolisz rozmawiać z ludźmi w internecie czy w rzeczywistości?
9. W jakim miejscu czujesz się najbardziej komfortowo?
10. Czy jest coś, czego za nic w świecie nie zgodziłabyś się zrobić?

15 komentarzy:

  1. Wytrzymałam zawsze tyle czasu, a sama chodzę teraz do szkoły i wiem dobrze jak ciężko jest znaleźć czas dla siebie. Dużo nauki jest a oceny wiadomo na 1 miejscu powinny być. Mam tylko pytanie , czy będzie jakiś post która propozycja o DL wygrała? Chodź patrząc po komentarzach to chyba 5 ma przewagę. Życzę Ci dużo weny i więcej wolnego czasu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wygrał ten pomysł z grą w butelkę.

      Usuń
    2. Karolinka, a czy dałoby radę żeby w nowym opowiadaniu było więcej Subaru? Błagam! Praktycznie wszystko kręci się wokół Ayato ( ;-;)

      Usuń
    3. Może by dało. Zależy jak mi się pomysł na fabułę ułoży.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię... sama miałam kiedyś podobną sytuację... nadzieje, że jak najszybciej poukładasz swoje sprawy i wrócisz do nas z fantastycznymi opowiadaniami, już nie mogę doczekać się wampirzej gry w butelkę :D Do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Cię rozumiem. Znaleźć czas wolny w okresie, w którym wkracza się w dorosłość przejawiającym się też nakładem nowych obowiązków czy kontynuowanie tych starych, ale z większą intensywnością - to nie lada wyzwanie. Bo przecież przy wyborze zainteresowanie moją nauką i przyszłością a blogiem założonym w czasach gdzie wszystko było łatwiejsze jest oczywisty. Twoi prawdziwi czytelnicy nie mają do Ciebie żadnych pretensji. A jeśli mają i nie rozumieją twojej postawy - tak naprawdę wcale twoimi wiernymi czytelnikami nie są. Uwierz mi, wiem coś o tym. W wieku czternastu lat też założyłam bloga z tym, że o gwiazdach Disneya. Prowadziłam to przez trzy lata, czytelników traktowałam jak członków rodziny... A potem nagle przez pewne okoliczności rzuciłam szkołę, poszłam do pracy, na kursy i nie miałam czasu na angażowanie się w życie bloga. Czytelnicy nie zrozumieli, ja się zniechęciłam i proszę. Bloga rzuciłam. Tobie życzę cierpliwości i wytrwałości. Serio. To najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie. Szkoda, że w twoim przypadku tak to się potoczyło... Mam nadzieję, że ja nie będę musiała posunąć się do usunięcia tego bloga.

      Usuń
  5. Rozumiem cię (jak zykle ograniczam się w słowach).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze Cię rozumiem. Serdecznie pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałaś o urodzinach shuu
    Piszesz 40 rozdział DL ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale Cię rozumiem. Szkoła zabiera nasz niestety cenny czas. Gdy mamy wolne albo musimy się pouczyć albo odpocząć. Ja mam tak samo prowadzę aska i na razie też go zawiesiłam bo nie mam na niego wcale czasu. Mam nadzieję, że go nie porzucisz bo masz naprawdę wielki talent. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog, więc chciałabym Cię nominować do LBA, żeby więcej osób miały okazję go przeczytać :)

    Zapraszam do mnie
    http://untruestoriesmd.blogspot.com/2016/11/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam Lu-chan :*

    OdpowiedzUsuń