Ariana | Blogger | X X

poniedziałek, 21 listopada 2016

Omedetou! x4

Witajcie, moi drodzy! W ramach odstresowania się przed próbnymi maturami, które już jutro się zaczynają, postanowiłam napisać wreszcie post o przegapionych/pominiętych urodzinach postaci z "DiaLovers". Uzbierało się tego aż 4... Tak więc po kolei.

1. Reiji Sakamaki - 29 sierpnia

Cóż, jeśli mam być szczera, to Reiji jest postacią, którą bardziej polubiłam dopiero wtedy, gdy pisałam o nim rozdział bonusowy. Wcześniej, plasował się dość nisko w moim rankingu, ale dzięki temu bonusowi zarobił u mnie kilka punktów i teraz patrzę już na niego przychylniej. 


2. Shu Sakamaki - 18 października

Och, październik... Dużo się wtedy działo i mam wrażenie, jakby było to bardzo dawno temu... No, mniejsza o to. Już od samego początku lubiłam Shu znacznie bardziej od jego biologicznego brata. Co tu dużo mówić? Przecież to taki uroczy leń~. 


3. Azusa Mukami - 28 października

Pisaliście do mnie z "wyrzutami" na temat Shu, Subaru i Reijiego, ale o Azusie to już nikt nie wspomniał, huh? Biedne stworzenie... Prawdę powiedziawszy, do tej postaci akurat wciąż w pełni się nie przekonałam. Nie wiem, może dlatego, że jest masochistą?  Może kiedyś zmienię o nim zdanie tak jak o Reijim. Zobaczymy.


4. Subaru Sakamaki - 4 listopada

I dotarliśmy do najmłodszego z braciszków - Subaru. Tak wyszło, że jest on jedną z moich ulubionych postaci z "Diabolik Lovers". Wspominałam już kiedyś, że podoba mi się jego styl? Pewnie tak~.

Tym razem krótko i na temat, bez rozpisywania się. Oczywiście, jak zwykle możecie w komentarzach dzielić się własnymi opiniami o postaciach z tego postu. A jeśli zastanawiacie się, kiedy wreszcie napiszę jakieś opowiadanie, to myślę, że bezpiecznie będzie założyć, że uda mi się to dopiero w grudniu, kiedy już będzie po próbnych maturach i po pierwszym etapie olimpiady. Życzę wam wszystkim cierpliwości i wytrwania do przerwy świątecznej~. ^^

P.S. Widzę, że aktywność na blogu spadła zarówno z mojej strony, jak i ze strony czytelników. Dlatego, jeśli ktoś z was ma jakieś pomysły dotyczące rozreklamowania bloga i poprawienia jego kondycji, to byłabym wdzięczna za podzielenie się nimi ze mną. Pozdrawiam~.




11 komentarzy:

  1. Aww jak zwykle post cudowny ❤.powodzenia w próbnych maturach i olimpiadzie. Jesli chodzi o reklamę bloga to może jakaś reklama w Internecie albo założenie grupy na facebooku i tam reklamować swojego bloga i rozmawiać z czytelnikami :) :D 💓 😉. Mam nadzieję że pomogłam choć trochę 😉.
    Pozdrawia : Mia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzieliłam się kiedyś na blogu pomysłem o założeniu strony na Fb... Ale nikt wtedy tego nie skomentował T^T

      Usuń
    2. Przepraszam jestem nowa od dawna zaczęłam czytać tego bloga ale naprawde strona na fb to dobry pomysł 😚

      Usuń
    3. Nie szkodzi~. W takim razie przemyślę ten pomysł jeszcze raz ;3

      Usuń
  2. :-* powodzenia mam nadzieje że pomogłam i powodzenia w pisaniu 40 rozdziału DL i bonusu z butelką i jeszcze będę trzymać kciuki na próbnych maturach i olimpiadzie 👊 💞

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Azuse 💕 Sama nawet nie wiem dlaczego, bo kiedy poerwszy raz oglądałam DL to uwielbiałam Ayato i Kou a teraz Kanato o Azusa 😌
    Powodzenia w próbnych maturach itp.💕
    Lena💖

    OdpowiedzUsuń
  4. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! :D Trochę spóźnione, ale powodzenia na próbnych maturach :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście trochę spóźnione, bo matury się skończyły i wyniki też już podano xD

      Usuń