Ariana | Blogger | X X

sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie roku i plany na 2017

Tradycyjnie, w ostatni dzień roku czas na podsumowanie mojej działalności w jego trakcie. Wiem, że ten rok nie należał do najaktywniejszych... Zdaję sobie z tego sprawę i szczerze, nie czuję się z tym najlepiej. Ale na niektóre sprawy nie można nic poradzić, prawda? Jestem więc wdzięczna tym osobom, które mimo wszystko wciąż zaglądają na tego bloga. Naprawdę. Dziękuję wszystkim - zarówno tym, którzy znają HPP już od dłuższego czasu, tym, którzy dołączyli do grona moich czytelników dopiero niedawno, jak i tym, którzy zaglądają tutaj tylko przelotem. Szczerze dziękuję wam wszystkim. Jesteście wielcy! Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale nawet tak amatorski pisarz jak ja, nie jest prawdziwym pisarzem, jeśli nie ma czytelników. Szkoda tylko, że nie wszyscy zostawiacie po sobie ślad w komentarzach... Cóż, nie można mieć wszystkiego~. I tak wam dziękuję!
A teraz koniec moich rozmyślań, czas przejść do podsumowania:
  • Blogowy licznik pokazuje już ponad 370 000 wyświetleń (Jest to o prawie 200 000 więcej niż rok temu)
  • Liczba komentarzy wzrosła do 1972 (W zeszłym roku było ich 1170)
  • Łącznie opublikowałam 136 postów (Czyli przybyły 42 posty)
  • Najbardziej lubianą przez was historią wciąż pozostaje DiaLovers i chyba nic w najbliższym czasie tego fanfica nie wygryzie z jego miejsca. I tak, DL jest również najdłuższą powieścią, jaką napisałam - ma 40 zwykłych rozdziałów + prolog + 10 bonusów.
A co do planów na nadchodzący rok... Cóż, chcę w miarę możliwości kontynuować głównie Diabolik Lovers oraz Nastoletni Terror. Do tego zamierzam dalej pisać Interview with BTS na Wattpadzie oraz opowiadania do miesięcznika, z którym podjęłam współpracę. 

Na zakończenie chcę jeszcze raz wszystkim podziękować i życzyć udanego Sylwestra oraz Szczęśliwego Nowego Roku! Mam nadzieję, że w przyszłym roku także będę mogła napisać takiego posta ^^



4 komentarze:

  1. Więc ja tobie życzę:
    Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych,
    oraz braku kaca
    kiedy w Nowym Roku pamięć wraca!
    Cieszę się z twoich osiągnięć, niech będzie ich jeszcze więcej <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. krolina jak zawsze jesteś wspaniała przez ten rok zrobiłaś mnóstwo postępów twoje opowiadania są zajebiste, bardzo przyjemne w czytaniu i przede wszystkim moim ulubionym blogiem. odwiedzam twojego bloga codziennie i cierpliwie będę czekać na następny rozdział DL i bonus. jeszcze raz ci powiem jesteś najlepsza

    OdpowiedzUsuń