Ariana | Blogger | X X

czwartek, 23 marca 2017

Omedetou, Trojaczki~!

Jak już zapewne się domyśliliście, 20, 21 i 22 marca były urodziny naszych wampirzych trojaczków, znanych również jako Ayato, Kanato oraz Laito Sakamaki! Miałam o tym napisać już wczoraj, lecz mój internet niestety odmówił współpracy...

Wiem, że jestem zła i niedobra, bo wciąż nie wstawiłam nowego rozdziału, ale proszę was o cierpliwość i wyrozumiałość. Matura już bowiem coraz bliżej, więc można powiedzieć, że jestem trochę... zabiegana. Mimo to postaram się napisać ten jeden rozdział przed majem. Jeśli mi się nie uda, to z góry przepraszam i obiecuję, że wrócę do was, jak już tylko będę miała to wszystko za sobą. Póki co, zachęcam was do przeczytania mojego fanfica publikowanego na Wattpadzie:
https://www.wattpad.com/story/94247203-interview-with-bts
Byłoby mi miło, gdybyście po przeczytaniu zdecydowali się zostawić po sobie jakiś ślad :3
Więc... trzymajcie za mnie kciuki, okay? Jeżeli ktoś jeszcze zdaje w tym roku jakieś egzaminy, to również życzę wam powodzenia~. Do przeczytania następnym razem!


9 komentarzy:

  1. To wszystkiego najlepszego dla naszych trojaczków <33
    Za to, Tobie kochana życzę wytrwałości w nauce i abyś napisała maturę na 100%.Spokojnie, czekam na rozdziały z cierpliwością.Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życze powodzenia. Ja tesz mam egzaminy tylko że na prawojazd.:}

    OdpowiedzUsuń
  3. pzed majem !? jako pienkna brunetka nakazuje ci napisac to juz za tydzien ! a nie krwa w maju !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to tylko żart.

      Usuń
    2. Cześć karolinka jesteś wspaniałą pisarką i cudowna napisz maturę ze spokojem żeby było 100%. Na pewno twoi fani jak ja będziemy czekać na ciebie i twoje opowiadanie. I się nie przejmuj tym idiotą bez cierpliwości. To wszystkiego najlepszego trojaczki . I powodzenia karolinko ❤

      Usuń
  4. Haha, przez to, że Naruto się skończyło i miałam załamkę *wciąż ją jeszcze mam :"((* zapomniałam złożyć życzenia trojaczkom!
    Omedetou, kochane trojaczki~!
    A tobie życzę weny i byś napisała maturę na 100% oraz byś miała później mnóstwo czasu na zaspokojenie naszych zachcianek o nowych rozdzialkach, haha! <3

    OdpowiedzUsuń