Ariana | Blogger | X X

niedziela, 30 lipca 2017

Konkurs

Jak już wcześniej wspominałam, jutro (31.08.17) wyjeżdżam na tygodniowe wczasy (do 07.08), więc nie będzie żadnych nowych rozdziałów. Nie zostawię was jednak z tak całkiem pustymi rękami - mam dla was zadanie ;3 A właściwie to konkurs związany także ze zbliżającym się 50 rozdziałem DL. Na czym ma on polegać? Otóż chodzi o to, abyście wykazali się swoją kreatywnością! Wybierzcie swoją ulubioną postać/postacie z mojego fanfiction DiaLovers i przedstawcie ją. Możecie ją narysować, wykonać jej portret w programie komputerowym czy co tam wam jeszcze przyjdzie do głowy. Na wasze prace będę czekać do 14 sierpnia. Niestety nie mam pomysłu na nagrodę w tym konkursie. Jeśli więc wy macie jakieś propozycje - dajcie o nich znać. Jeśli nie, to nie będzie żadnego wyłaniania zwycięzcy i po prostu wstawię posta z przysłanymi pracami. Mam nadzieję, że chociaż kilka osób nadeśle mi swoje fanarty ^^
W razie jakichkolwiek pytań zgłaszajcie się w komentarzu pod postem lub napiszcie do mnie na:
maila - vesunna4@gmail.com
GG - 45235681
Twittera - LadyKanra

Pozdrawiam wszystkich~.

8 komentarzy:

  1. Szkoda że nie umiem w rysowanie;; Ale życzę powodzenia wszystkim, którzy zdecydują się wystartować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz stworzyć shota jako nagrodę z dedykacją ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o nagrodę to możesz wstawić posta z rankingiem zwycięzców i ich pochwalić. albo złożyć dedykacje osobie która wygra w kolejnym rozdziale diabolik lovers

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci miłego wypoczynku! A jeśli chodzi o nagrodę to sama nie mam zielonego pojęcia co to mogłoby być.Ale jeszcze zastanowię się czy sama nie wezmę przypadkiem udziału w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na nagrode możesz umieścić wygranego jako jakaś postac która sie na chwile pojawi albo na trzecim planie

    Można namalować wszystkie postacie? ;d
    chętnie wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz namalować wszystkich, jeśli chcesz~. Zapraszam do udziału!

      Usuń