Ariana | Blogger | X X

czwartek, 20 lipca 2017

Stigma + zmiany?

Witam wszystkich czytelników! Przychodzę dzisiaj do was z dwiema sprawami. Oto i one:

1. Nie pisałam ostatnio DiaLovers, ponieważ pracowałam nad swoją nową historią, a mianowicie publikowaną na wattpadzie  Stigmą. Właśnie oficjalnie ją zakończyłam i chciałabym was wszystkich serdecznie zaprosić do jej przeczytania oraz podzielenia się ze mną swoimi wrażeniami.
Stigma opowiada losy młodego mężczyzny i jego stopniowego upadku. Co prawda, jest to fanfiction, ale nie trzeba znać oryginalnej historii, żeby móc je przeczytać, ponieważ jest to coś w rodzaju... luźnej interpretacji. Dla zainteresowanych - historia ta powstała m.in. w oparciu o ten filmik:



Jeszcze raz baaardzo gorąco zapraszam was do przeczytania tej historii. Zależy mi na waszym zdaniu na jej temat :3


2. Chciałam was również zapytać, czy z okazji tego, iż są wakacje (a w związku z tym mam więcej czasu) nie chcielibyście może jakichś zmian/nowości na blogu? Jeśli tak, wysyłajcie mi swoje propozycje! Możecie to standardowo zrobić w komentarzu pod postem lub napisać do mnie prywatnie (na GG, Facebooku, Twitterze, mailu itp.). Czekam! ^^
P.S. Jako, że część z was skarżyła się na słabą widoczność tekstu w wersji na komórki, ustawiłam na nią osobny szablon. Czy taki wam odpowiada?
To by było na tyle~. Mam nadzieję, że wakacje mijają wam spokojnie i przyjemnie ;3


12 komentarzy:

  1. Może jakiś konkurs? Naprawdę nie umiem w wymyślanie nowości, jestem nudnym człowiekiem, wybacz TwT

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak znajdę wolną chwilę z wielką chęcią przeczytam Twoje krótkie opowiadanko i oczywiście zostawię po sobie ślad ^^ A co do punktu drugiego to nie mam pomysłu T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Hymm może nowa muzyka ? np. do kilmatu czytania D.L ^^ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od jakiegoś czasu chciałam pozmieniać coś w playliście, więc zajmę się tym w najbliższym czasie ;3

      Usuń
  4. Przeczytałam, chociaż na wattpada mam uczulenie. Nie znoszę go... Nie jestem aż tak w temacie BTS i traktowałam to jako randomowy jednostrzałowiec (mimo wszystko, nie powinnam była tego czytać po śmierci Chestera Benningtona T,T). Bardzo dobrze napisane, w kilku momentach maleńkie błędy, ale nie przeszkadzają w czytaniu. Przyznam, że - aby nie spojlerować zbytnio - domyśliłam się od pierwszych zdań, co zrobi główny bohater i rzeczywiście czułam gulę w gardle. Niepokojące i smutne... wyszło ci naprawdę nieźle, żeby nie powiedzieć - bardzo dobrze. ;) Jedyne, co mi nie pasowało, to angielskie nazwy rozdziałów, przecież "Słaby, Grzeszny, Upadły" brzmiałoby równie dobrze.

    A co do zmian... zmień kursorek i faviconę! Niby małe, ale mnie zawsze cieszyło. :D I tak jeszcze spytam - czym jest to "Please update your account..." po prawej stronie? Bo ni to estetyczne, ni pożyteczne, a sobie jest.
    A na koniec jeszcze jedno pytanko, będzie kiedykolwiek fanfick Owari no Seraph? Choćby oneshot, ciekawa jestem, jak ty byś rozegrała im historię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa~. Angielskich tytułów używałam specjalnie m.in. dlatego, aby pasowały do tytułu całości, który natomiast wziął się od piosenki "przewodniej", że tak to ujmę.
      Favicona już zmieniona, a ten napis pojawiał się, ponieważ coś się zepsuło z bannerem. Ale to też już zostało naprawione.
      Fanfick Owari no Serpah, mówisz? Nie wiem, nie zastanawiałam się nad tym, więc w najbliższym czasie na pewno się za niego nie wezmę. Ale kto wie co przyniesie przyszłość? Jak mnie natchnie, to i taki ff może się pojawić.

      Usuń
  5. Ostatnio znalazłam bloga o DiaLovers trochę podobnego do Twojego. Wydaje się, że niektóre fragmenty są bardzo podobne do tych u Ciebie w rozdziałach. Oto nazwa bloga:Historie przez atrament zamazane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Nawet dziwnym trafem zakładka z DL wygląda tak, jak u mnie + autorka użyła tego samego szablonu i zdjęcia. Nie wiem tylko, czy coś z tym zrobić.

      Usuń
    2. Popieram, zrób coś z tym. To kopiowanie twojej pracy bez twojej zgody. Są jakieś prawa autorskie (nawet jeśli to fanfiction, to dodałaś coś od siebie) :<

      Usuń
    3. No tak, tylko co konkretnie powinnam z tym zrobić?

      Usuń