Ariana | Blogger | X X

piątek, 20 kwietnia 2018

Hej, hej!

Witam wszystkich, którzy jeszcze tu zaglądają! A przynajmniej mam nadzieję, że tacy się znajdą~.
Chciałam wam tylko dać znać, że wbrew pozorom wcale się nie obijam. Od jakiegoś czasu pracuję już nad pewnym fanfiction i mam nadzieję, że uda mi się je skończyć oraz (przynajmniej zacząć) publikować w tym roku.
Na swoją kolej cały czas czeka też Nastoletni Terror, który - jak już wspominałam - zostanie przeze mnie napisany na nowo.
Planuję również wystartować w tym roku przynajmniej w jednym konkursie pisarskim, a co się z tym wiąże - będę mogła się później z wami podzielić  swoją pracą. Konkurs przewidywany jest na lato, więc to właśnie wtedy powinnam ją opublikować. 

Chciałam też Was zapytać, czy znacie może kogoś, kto zajmuje się projektowaniem szablonów na blogi? Chciałabym bowiem nieco odświeżyć wygląd HPP ^^ Jeśli znacie kogoś takiego lub sami się tym zajmujecie, to proszę o kontakt. Będę bardzo wdzięczna ♥

Jeśli chcecie, mogę też co jakiś czas wrzucać na bloga różne posty, które po prostu zapewnią was, że nie spisałam go na straty. Bo tak nie jest! Dajcie znać, co o tym myślicie~.

Pamiętajcie, że możecie mnie złapać m.in. na:

mailu - vesunna4@gmail.com
Twitterze - @LadyKanra

Pozdrawiam wszystkich! ^^


6 komentarzy:

  1. Witam!
    Wiadomo, że ja jestem żywa ^^ Niestety nie znam nikogo kto robi szablon.Ogólnie jestem za różnymi postami ^^ A jaki fanfaction masz zamiar napisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, haha~. Aktualnie piszę ff o BTS, ale myślę, że będą mogły go czytać również osoby spoza fandomu, ponieważ będzie się bardziej skupiał na dramatyczno-psychologicznej części życia, że tak to ujmę.

      Usuń
    2. To się cieszę ^^ Bo ogólnie żadnych chłopaków z zespołów k-popowych nie ogarniam.

      Usuń
  2. Witam po długim czasie~!

    Jestem jak najbardziej za, jeśli chodzi o wstawianie postów co jakiś czas, bo mimo iż nie jestem aktywnym komentatorem, to od przełomu 2015/2016 często tu zaglądam – toteż w pewien sposób się z tobą zżyłam, mimo że tak naprawdę Cię nie znam, a Ty nawet nie wiesz kim jestem... dziwne, ale prawdziwe.
    Niestety, nie znam nikogo, kto zajmuje się szablonami – kiedyś byłam bardziej w temacie.
    Czekam także na twoje kolejne opowiadania – nawet jeśli nie będę otrzaskana z fabułą, to bardzo przyjemnie czyta się twoje prace ^^

    No nic...
    Ślę pozdrowienia oraz życzę weny i przyjemności z pisanie ^^

    PS nie ukrywam, że chętnie przeczytałabym coś odnośnie DiaLovers... ale czekaj, daj mi skończyć! Wiem, że każda historia kiedyś się kończy, tak też stało się tutaj, ale sentyment został – w końcu tak tutaj trafiłam... i nie, nie chodzi mi o "część drugą", a coś bardziej niezobowiązującego. One shoty, bonusy... jak zwał, tak zwał. Do dzisiaj jestem oczarowana chociażby taką "Zwierzęcą stroną wampira", do której często wracam. Dzięki temu bardziej polubiłam Reiji'ego, a Shu stał się moim ulubieńcem... ale wracając.
    Do niczego nie zmuszam, niczego nie wymagam – po prostu wyrażam swoje zainteresowanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troooszkę długie wyszło mi to post scriptum, ale ciii xD

      Usuń
    2. Miło mi to czytać!
      Powiedzmy, że szykuję małą niespodziankę, ale na razie niczego więcej nie zdradzę :D

      Usuń