Ariana | Blogger | X X

wtorek, 31 grudnia 2019

Podsumowanie roku i plany na 2020

Witam wszystkich z okazji już szóstego tradycyjnego podsumowania roku na moim blogu!

  • Licznik odnotował już ponad 550 tysięcy wyświetleń Historii pisanych piórem (od zeszłego roku przybyło ich 30 tysięcy).
  • Pod postami pojawiło się łącznie 2661 komentarzy (doszło ich przez ten rok 41).
  • Łącznie z tym postem, opublikowałam 232 wpisy (z tego 35 w 2019).
  • Skończyłam publikować We don't talk anymore (12 rozdziałów w 2019),
    zaczęłam publikować Stray Souls (5 rozdziałów),
    spróbowałam swoich sił w drabble (6),
    a także napisałam 2 one shoty — Życzenie z serii Bungou Stray Dogs oraz Anatomię Dragonkina z gry Wizardess Heart.

Tak jak wspominałam w zeszłorocznym podsumowaniu staram się posuwać do przodu małymi kroczkami. Jestem zadowolona, że udało mi się doprowadzić WDTA do końca i zacząć realizować Stray Souls — jeśli przypadkiem pamiętacie, że w zeszłym roku wspominałam o pomyśle na ff z BSD, to chodziło właśnie o to. Zawiodłam się jednak na sobie, że nie zabrałam się porządnie za Nastoletni terror. Mam nadzieję, że prędzej czy później nadejdzie jego kolej, a wtedy wyjdzie z niego coś dobrego. Czas pokaże.

Tymczasem pozwólcie, że omówię plany na nowy, 2020 rok:

Po pierwsze, w dalszym ciągu będę pisać oraz publikować kolejne rozdziały Stray Souls.
Po drugie, po głowie krążą mi pomysły na kilka pojedynczych opowiadań. Jeden z nich, będący następnym ff dotyczącym Wizardess Heart, chcę zrealizować w pierwszej kolejności. Na poprawienie i publikację czeka również jeden shocik z Diabolik Lovers~.
Po trzecie, będę pisać to, na co po prostu akurat będę miała wenę — może będzie to wreszcie Nastoletni terror, a z pewnością też pojawią się zupełnie nowe pomysły. Przekonamy się już niebawem.

Życzę nam wszystkim, aby 2020 rok przyniósł nam jak najwięcej dobrego~.
Szczęśliwego Nowego Roku!



2 komentarze:

  1. Gratuluję sukcesów (ta liczba wyświetleń jest imponująca) i życzę powodzenia w dalszych dzialaniach!

    OdpowiedzUsuń