Ariana | Blogger | X X

czwartek, 31 grudnia 2020

Podsumowanie roku i plany na 2021

 Oto nadeszła pora na 7  podsumowanie roku na tym blogu!

  • W tym roku przybyło 18 tysięcy wyświetleń (od początku istnienia HPP: 568 tyś.).
  • Posty zostały skomentowane 36 razy (od początku istnienia HPP: 2697).
  • Wliczając to podsumowanie, opublikowałam 17 wpisów (od początku istnienia HPP: 249).
  • Wrzuciłam 5 kolejnych rozdziałów Stray Souls,
    rozpoczęłam nowy projekt — 4 pory roku (opublikowałam 1 część),
    napisałam 5 recenzji — Grobowca tyrana, Nezhy, Szóstki wron, Fugou Keiji: Balance: Unlimited oraz Diabelskich maszyn,
    opublikowałam 2 one shoty — Perwersyjną panią domu z Diabolik Lovers oraz Jesienny Festiwal z Wizardess Heart
    ukazało się także jedno osobne opowiadanie — Najlepszy prezent.
Nie był to zbyt obfity rok i wciąż nie jestem zadowolona ze swojego tempa pisania, ale staram skupić się na tym, żeby w ogóle posuwać się do przodu i rozwijać, nawet jeśli powoli. Pozostaje mi jedynie mieć nadzieję, że nie zniechęci Was to do zaglądania tutaj.

A teraz czas na plany na nadchodzący wielkimi krokami 2021 rok:
  1. Zamierzam kontynuować Stray Souls oraz 4 pory roku.
  2. Opublikuję kolejny one shot z Wizardess Heart, który już od dłuższego czasu jest napisany, ale czeka na przeniesienie na komputer i obróbkę.
  3. Jak to bywa, zapewne w międzyczasie zrodzą się w mojej głowie kolejne pomysły, więc będę je w miarę możliwości realizować.
Pozostaje mi już tylko życzyć Wam (i sobie samej), aby 2021 okazał się o wiele lepszym rokiem od 2020. Mocno trzymam za to kciuki i pozdrawiam Was wszystkich! Szczęśliwego Nowego Roku! ♥




2 komentarze:

  1. Witam!
    ~ Ojej, jak ten czas szybko mija! Jeszcze niedawno, jak się nie mylę w 2015 roku trafiłam na tego bloga zafascynowana historią o "Diabolik lovers", którą pokochałam od kilku rozdziałów, a tu proszę już 2021 rok! I liczby coraz większe! Cieszę się z rozwoju tego bloga, jak i twoich umiejętności w pisaniu <3 Może jest to powolny proces, ale jakie są za to owoce z twojej pracy. Mnie jako czytelnika to bardzo cieszy.
    Cóż nie pozostaje mi nic jak wyczekiwanie na twoje przyszłe prace i inne posty na blogu! Może teraz moja aktywność nie jest za duża (chyba trochę się wypaliłam nie chce mi się nic czytać? Nie wiem, ale wkurza mnie ten stan rzeczy). Życzę nam wszystkim bardziej szczęśliwego i normalniejszego roku! ♥
    P.S. Wybacz, za brak komentarza pod postem 'Najlepszy prezent", ale ja nie czuję już świąt, dlatego za rok na pewno do niego wrócę i chętnie przeczytam twoją pracę! Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe.
    Życzę Ci dużo zdrówka, uśmiechu, weny i czego sobie zamarzysz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej!
      Cóż, na nastrój, jakiego czasem potrzeba do przeczytania pewnych tekstów nic się nie poradzi, więc mam tylko nadzieję, że rzeczywiście za rok o tym opowiadaniu nie zapomnisz :D I jak najbardziej rozumiem takie "wypalenie" — mi też się ono czasem przydarza i nie mam wtedy ochoty na czytanie/oglądanie/pisanie czegokolwiek. Tak to już niestety bywa :c
      Cieszy mnie za to bardzo fakt, że od tylu lat jesteś taką wierną i zaangażowaną czytelniczką mojego bloga. Zawsze robi mi się bardzo miło, gdy widzę Twoje komentarze. Tak więc dziękuję Ci bardzo! ♥

      Usuń