Ariana | Blogger | X X

piątek, 9 lipca 2021

Wakacyjne porządki

 Witam wszystkich po dłuższej przerwie!

Notkę tę piszę, aby przekazać wam garść informacji.
Po pierwsze, wypadałoby chyba wyjaśnić dość długą, nawet jak na mnie, nieobecność — w końcu nie opublikowałam niczego od lutego. A wszystko dlatego, że ostatni semestr dał mi w kość bardziej niż oczekiwałam. Wydawałoby się, że przecież powinnam mieć więcej wolnego czasu, skoro zajęcia odbywały się w trybie zdalnym, ale cóż… Okazało się, że nie tym razem. Ale dość o tym; całkiem możliwe, że spora część z Was miała podobne problemy przez sytuację, w jakiej się znaleźliśmy z powodu pandemii. Mam więc nadzieję, że jakoś się trzymacie.

Po drugie — teraz przechodzimy do konkretów — w trakcie wakacji będę trochę odświeżać bloga, wprowadzając pewne zmiany. Głównie planuję zaktualizować poszczególne zakładki, poza jedną, którą chcę usunąć. Chodzi mi tutaj o zakładkę Postacie. Nie bójcie się, informacje, które w niej zamieściłam nie znikną zupełnie, a zostaną tylko przeniesione do innych miejsc. Stwierdziłam, że będzie wygodniej, jeśli profile postaci znajdą się razem z innymi informacjami na temat danej historii w jej oddzielnej zakładce, a nie, tak jak do tej pory, w jednej wspólnej. Czyli postacie z Diabolik Lovers zostaną przeniesione do zakładki Diabolik Lovers, postacie ze Stray Souls do Stray Souls itd. Mam nadzieję, że to rzeczywiście ułatwi Wam dostęp do informacji, a z pewnością przynajmniej nie będziecie musieli przewijać takiej długiej listy, żeby dotrzeć do bohaterów jednej, konkretnej historii. W pierwszej kolejności porządki te obejmą Wizardess Heart — właśnie będę się zabierać za przygotowanie opisów postaci, które dodam też w osobnym poście, żebyście mogli się z nimi zapoznać jeszcze przed publikacją nadchodzącego one shota.

Chciałabym Was natomiast zapytać, co sądzicie na temat blogowego odtwarzacza muzyki — czy wolicie, żeby nadal był dostępny i ewentualnie został zaktualizowany, czy jednak uznajecie go za niepotrzebny i wolicie, abym go usunęła? 
Będę wdzięczna za Wasze opinie, które ułatwią mi podjęcie decyzji!

Do następnego razu~♥

2 komentarze:

  1. Uwierz mi nie tylko ty miałaś ogrom roboty podczas zdalnego nauczania. Wydaje mi się nawet, że jeszcze więcej pracy musiałaś wykonać niż zrobiłabyś to fizycznie w szkole. Na szczęście na razie jest od tego spokój, ale już słyszałam, że trzeba przygotować się na kolejne zdalne nauczanie już od początku września, więc będzie bardzooo ciekawie.
    Doskonałe rozwiązanie! Cóż, jeśli chodzi o opowiadanie "Stray souls", może w najbliższym czasie w końcu wezmę się za jego czytanie( lecz niczego nie obiecuję!) w tym roku. Ostatnio mam trochę niechęci do Bezpańskich Literatów, bo drugi sezon nie podpasował mi i ciężko mi się przekonać do trzeciego sezonu. Zaś w opowiadaniach/fanfikach jest inaczej w przeciwieństwie do ekranizacji.
    Czekam cierpliwie na one-shocika!
    Hmmm nigdy nie korzystałam z odtwarzacza muzyki, bo jak czytam potrzebuję całkowitej ciszy, aby się skupić, więc decyzję o jego wartości zostawiam tobie!
    Do następnego razu! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też odnoszą takie wrażenie, że niektórzy nauczyciele z okazji zdalnych postanowili zawyżyć wymagania oraz zakres materiałów. Czy mnie to dziwi? Niestety nie. Jestem ciekawa, jak to będzie z nowym semestrem, bo na razie przynajmniej uniwersytety nastawiają się na powrót do zajęć stacjonarnych, a nie ukrywam, że zdalne są mi jednak pod pewnym względem bardziej na rękę — w ich czasie nie muszę marnować kilku godzin dziennie na dotarcie na uczelnię i z powrotem, no i mój portfel także na tym korzysta.
      Do oglądania Bungou Stray Dogs nie będę cię zmuszać, ale do przeczytania mojego ff oczywiście zachęcam XD
      A z tym słuchaniem muzyki w trakcie czytania sama mam podobnie — częściej słucham jej raczej podczas samego pisania/przepisywania/poprawiania tekstu, a podczas czytania wolę mieć ciszę :D Każdy jednak ma swoje własne preferencje, więc poczekam, czy jeszcze ktoś zabierze w tej sprawie głos.

      Usuń