Ariana | Blogger | X X

niedziela, 21 czerwca 2015

Ankieta

 Chciałabym przeprosić za tak długą nieobecność, ale sami zapewne wiecie - sprawy związane z zakończeniem roku szkolnego (poprawianie ocen itp.) i szkolna wycieczka... Trochę czasu na to zeszło. Na szczęście jeszcze tylko jutro ostatni sprawdzian i wreszcie spokój. Z tej okazji wstawiam na bloga ankietę. Chcę, abyście zagłosowali na opowiadanie, którego kontynuację chcecie przeczytać jak najszybciej. Daję wam do wyboru te, między którymi sama się aktualnie waham i nie wliczam w to DiaLovers, gdyż dobrze wiem, jaka jest wasza opinia na temat tego opowiadania xD Byle do wakacji, moi drodzy!

8 komentarzy:

  1. Ahhh...no dobrze jakoś ci wybaczymy , nee
    Marceli~...
    Marceli się zgadza ^^ No chociaż tyle ,ze jakieś małe wytłumaczenia ,ja tu się zamartwiam ,że Mr.M już się dorwał a tu tylko to zUo(czytaj:szkoła) No cóż ja na szczęście jutro nie idę ^^ (tort ,szampan,energetyk...ta to mówi samo za siebie) i tak przez wakacje rozdziały będą częściej ^^ tak szkoła niszczy życie towarzyskie
    marceli~ty nie masz życia towarzyskiego...
    j~demon...
    ale wracając ,weny życzę ^^
    P.S
    może tak cierpiącemu polecisz jakieś anime ?^^ (oglądanie 3 razy odcinków ulubionych serii robi sie nudne :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią ci jakieś polecę, powiedz tylko w czym gustujesz :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie w takich rzeczach o jakich piszesz ^^

      Usuń
  3. No to wiadomo - Zankyou no Terror, Inu x Boku SS, Noragami, Zetsuen no Tempest, Pandora Hearts, Makai Ouji: Devils and realist, Sakurasou no Pet na Kanojo, Soul Eater, Durarara!!, Amnesia... Mogę wymieniać tak w nieskończoność xD Dlatego po więcej zgłoś się na mojego maila lub gg, bo nie chcę zaspamować własnego bloga xD Jeśli chcesz, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ,że mamy podobny gust (wcale nie widziałam części tego co tu napisałaś XD) ale jeżeli dowiem się jaki masz e-mail możesz spodziewać się mojej wiadomości ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zajżeć do zakładki "O blogu i autorce" :3

      Usuń
  5. Chętnie przeczytam Makai ouji. Jestem ciekawa co zgotowalas Sytriego :D
    oraz dialovers którego już nie wliczasz :p
    życzę ci dużo weny i czasu na pisanie opkow. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytam Zakochanego Demona... Jestem ciekawa jak dalej potoczą się losy bohaterów... No i tak sobie czekam na rozkwit miłości <3 Kjaa... Nieważne, oczywiście też z chęcią przeczytałam bym Nastoletni Terror, ale bardziej ciągnie mnie do Zakochanego, ponieważ kocham to anime. ;3 Życzę dużo weny do pisania ty wszystkich opowiadań ! ^-^

    OdpowiedzUsuń