Ariana | Blogger | X X

sobota, 27 czerwca 2015

Zakończenie ankiety

 Wczoraj wieczorem skończyła się ankieta, w której pytałam was, jakie opowiadanie powinno najszybciej doczekać się kontynuacji. Wyniki prezentują się następująco:
  • Nastoletni Terror zdecydowanie wygrał, uzyskując 20 głosów.
  • Zakochany Demon zajął drugie miejsce z 12 głosami.
  • Na Zapomnianą Melodię zostało oddanych 9 głosów.
 Kontynuacje tych opowiadań pojawią się więc w takiej kolejności jak powyżej. Oczywiście, w międzyczasie będziecie mogli jeszcze przeczytać kolejny rozdział DiaLovers, który aktualnie jest w trakcie pisania, więc możecie spodziewać się go w każdej chwili ;)

4 komentarze:

  1. Dziękuje ze piszesz,
    co prawda niedawno przez szczęśliwy przypadek trafiłam na twój blog, z czego bardzo się ciesze ze ktoś podjął się kontynuacje DL, bardzo szczęśliwa również jestem że to akurat ty piszesz to opowiadanie.
    Pozdrawiam życzę weny i do następnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem szczęśliwa, że pewnym osobom udało się przekonać mnie, abym pisałą to opowiadanie :) Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  2. Jej ! Nastoletni terror ! Jej ! Nie mogę się doczekać :PP (taki sam entuzjazm jak przy DL o.o ) Wstawiaj rozdział i to szzzyybkooo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kyaaa~! No tak to było do przewidzenia ^^ Teraz tylko chińska zupka i czytać~! :33

    OdpowiedzUsuń