Ariana | Blogger | X X

niedziela, 26 lipca 2015

Informacja

Witam serdecznie wszystkich moich czytelników! Wpadłam wyjaśnić powód mojej nieobecności, a raczej nie wstawiania żadnych rozdziałów. Otóż wystąpiły u mnie pewne problemy techniczne, a mianowicie - od tych upałów mój komputer przestał normalnie funkcjonować (co chwilę się zawieszał), więc postanowiłam dać mu trochę przerwy. Teraz skorzystałam z tego, że działa (niestety nie wiem na jak długo) i napisać wam tego posta, żebyście się na mnie nie denerwowali. Jeśli komputer będzie dziś normalnie działał, to zabiorę się za zaległości, jednakże w pierwszej kolejności pojawi się kontynuacja "Wyspy Zagłady" (mam już zaczęty rozdział, więc jeśli nic się znowu nie zepsuje, to powinien się niedługo pojawić).
Widziałam też, że niektórzy z was stają w mojej obronie w małych sprzeczkach, jakie ostatnio pojawiły się w komentarzach, dlatego chciałabym podziękować tym osobom. Jesteście kochani, że tak stoicie po mojej stronie ^^
Chciałabym teraz wszystkich poprosić o cierpliwość w oczekiwaniu na zaległe rozdziały. Mam nadzieję, że nie gniewacie się na mnie zbytnio :c
A tak poza tym, jak wy znosicie te upalne dni? Bo ja szczerze mówiąc, gdy wysłano mnie do sklepu po picie, to czułam się jak Haruka idący przez pustynię w endingu pierwszego sezonu Free! ;-; (Jeśli ktoś nie wie, o co chodzi, wstawiam poniżej filmik) Ach, tęsknię za tym anime! T^T
No to się rozpisałam... cóż, jeszcze raz przepraszam, że nie miałam jak was wcześniej powiadomić o tej "awarii", proszę o cierpliwość i do przeczytania, że się tak wyrażę.


18 komentarzy:

  1. Dziękuję za informację bo już się zaczełam martwić. No powiem ci że cię rozumiem jeśli chodzi o upały bo tak samo się czułam, gdy jechałam po lody ;D No i oczywiście mam nadzieję że komputer się ogarnie XD Jeszcze raz wielkie dzięki. Och! Wyspa Zagłady- jeeej cieszę się tak samo jak przy DL :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uf...A ja już myślałam, że ci z wyspy zagłady Cię zabili i zjedli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj też nawala lapek ? :/ Bo czekam i czekam i nie mogę się doczekać. Wchodzę z nadzieją, że jest rozdział Wyspy Zagłady, bo tak wczoraj pisałaś, a tu dupa; nie ma :/ Rozumiem, że problemy i wgl , ale my jesteśmy typem niecierpliwych czytelników; no cóż tak już bywa i my chciałybyśmy troszkę częściej rozdziały do opowiadań ;) Tak wiem, że trzeba to napisać i , że jak jest wena to można napisać coś w jeden dzień, a jak brak to nie pisze się nawet przez miesiąc :/ Ja to wszystko rozumiem i , że potrezba wolnego czasu, ale jednak prosiłabym trochę częściej rozdziały. Bo już od około miesiąca nie pojawił się rozdział Nastoletniego Terroru , a ja chciałabym wiedzieć jaki będzie ciąg dalszy :/ Mniej problemów z laptopem. Pozdrawiam / Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Są wakacje ona też chce odpocząć,przeciesz nie będzie 24h pisać. Cierpliwości ^*^\ Lisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie będzie przez 24h pisać :/ Ale tak jak pisałam jesteśmy raczej typem niecierpliwych czytelników ;) ^,^

      Usuń
    2. Na wielkie dzieła trzeba poczekać ^,^ T^T

      Usuń
    3. Uwierz mi....-,- Czuję się jak bym czekała na rozdział czegokolwiek na tym blogu już przez wieczność...!!! :( Eh... Minęły dopiero z 5 dni od dodania tej notki... A ja myślałam , że minęły od dodania tej Informacji ze 2 tygodnie! Patrzę na kalendarz i takie...aha -,- ...minęło dopiero 5 dni.., ale dla mnie to i tak wieczność!!! :((( Kurde Kasia nie wytrzymam.Normalnie zaraz trzasnę siostrę z miotły ( żart) ;D Przez to, że nie ma nowego rozdziału po nocach próbuję sobie sama wyobrazić co będzie potem w Diabolik Lovers! ;) Dobrze, że mam chociaż swoją wyobraźnię we śnie, bo inaczej strzeliłabym foszka na ciebie Kasiu! :3 Choć nie ukrywam, że już trochę jestem a Ciebie zła... :/

      Usuń
    4. Przepraszam. Błąd ;) *Karolina

      Usuń
    5. Spoko, "Kasia" mam na trzecie. I wybacz,ale nic ci na to nie poradzę. Laptop nadal się zawiesza, a ja nie mam pojęcia czemu. Też chciałabym, żeby zaczął już normalnie działać... Dzisiaj będę próbowała się skontaktować z firmą, z której jest. Zobaczymy, co z tego wyniknie.

      Usuń
    6. Okey... ;) Mam nadzieję, że wróci do normy :/

      Usuń
  5. Pamietam jak u mnie w upaly bylo tak rok temu. Tylko u mnie komputer wybuchl ;-; xD, ja sobie ogladam wladce pierscieni a tu JEB! XD zeszlam na zawal. Ale nie przejmuj sie. Wszystko ma swoj czas. My jako wierni fani bedziemy czekac! :3 /korunami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję ^^ I współczuję takiego wypadku ;-; Mój na szczęście jeszcze nie wybuchł... ale nadal nie działa tak, jak powinien T^T

      Usuń
  6. szkoda że jeszcze nie ma rozdziału DL :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak... :( Ale najpierw ma się pojawić Wyspa Zagłady. Więc ttoszeczkę poczekamy na DL :( i na Wyspę też :/ /Kolorowa

      Usuń
  7. Możesz nawet nas okłamać ^^ nie twierdze tak ,ale bym ci sie nie dziwiła :3 lepiej odpocznij nabierz weny ^^ W końcu im dłużej czekamy tym więcej przed nami ;DD Chociaż nadal mam cichą nadzieję ,że po ayato przyjdzie czas na innego z braci, albo jakiś gender bender Xd ahaha Xd ale cóż pozostaje reszta ^^ (włąsnie ja bym chciała kontynuację tego z akademikiem !!(presja jest dobra pamiętaj) To powodzenia z "komputerem" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję że będzie dużo miłosnych wątków z Ayato :))))

      Usuń
  8. Mam nadzieje że komputer wyzdrowieje z raka XD Mi ładowarka tydzień temu wybuchła o.O nie wiem jakim cudem. Na ulicy ludzie się topią i w zombie zamieniają z tego gorąca a ja w domu siedzę i czekam na rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń