Ariana | Blogger | X X

sobota, 8 sierpnia 2015

Diabolik Lovers: More Blood

Witam serdecznie wszystkich, którzy jeszcze trzymają się pomimo tych upałów. Korzystam z tej krótkiej chwili zanim laptop znowu się zawiesi, aby podzielić się z wami tą nowością:
został wydany 1 odcinek 2 sezonu Diabolik Lovers! Wstawiam wam tutaj wersję z angielskimi napisami:


I teraz taka sprawa - jeśli ktoś nie radzi sobie zbyt dobrze z j. angielskim, to jeśli ładnie poprosicie w komentarzach, to mogę spróbować swoich sił w tłumaczeniu ^^ Oczywiście, nie obiecuję, że będzie to idealne tłumaczenie, ale nie wiadomo za ile pojawi się wersja polska na oficjalnych stronach z anime. Więc jeśli chcecie, bym przetłumaczyła - dajcie znać.
Odcinek ten został wydany specjalnie 7 sierpnia z okazji pewnego wydarzenia związanego z Rejet'em. Oficjalnie i normalnie, drugi sezon rozpocznie się w jesiennym sezonie, czyli jakoś na początku października.
P.S. Problem z moim laptopem wciąż nie jest rozwiązany i zaczynam mieć tego dość, więc chyba wytoczę cięższe działa... Czyli spróbuję zmusić do działania inny komputer. Mam nadzieję, że staruszek będzie chciał współpracować... Trzymajcie za mnie kciuki i nie dajcie się upałom!

19 komentarzy:

  1. Dziewczyno uwielbiam Cię <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ty to bym nic nie wiedziała o tym odcinku, a Diabolik Lovers było moim pierwszym anime ^_^

      Usuń
  2. *Zaraz ogląda Drrr i Atack on titans(?) więc krótko.
    Oglądałam wczoraj (po japońsku) zrozumiałam tylko braciszek,zboczeniec,dzieki za ratuenk , to ty,ewa ~Zaawansowany englisz.
    I Li-Chan ^^ Byłabym bardzo zadowolona gdybyś przetłumaczuał ^^nie musi byc dobrze byle by bylo !Gabatte !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam kogo kto może uploadować filmy np. na vk bo mam zamiar robić napisy ale tylko napisy gdyż mój internet jest tak zwalony że 20 minutowy filmik przesłał by w ciągu 20 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Napisy oczywiście do 2 sezony we wrześniu. Do tego odc nie

      Usuń
  4. A co do komputera to sa jeszcze jakieś inne "objawy" niż zawieszanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszystko poza tym jest w porządku. Zawiesza się zawsze po 30 minutach od uruchomienia.

      Usuń
    2. Komputer gotowy czy składany? Jeżeli ta druga opcja to możliwe że producent zamieścił zbyt słabe chłodzenie co często się zdarza. Możliwe jest również że napięcie jest zbyt niskie zwykle jest to około 1.35 ale zależy również od modelu procesora itp. Po 25 minutach sprawdź jaką masz temperaturę komputera. Płyta główna powinna mieć od 40 do 55 stopni. Dysk twardy 30-40. Procesor 40-60. Grafika 45-60. Zasilacz 39-48. Rdzeń 30-60.

      Usuń
    3. Przyczyną może być również po prostu wirus lub ałagan w systemie. Tu masz program który pokazuje ci temperaturę,wydajność itp. http://www.dobreprogramy.pl/HWMonitor,Program,Windows,33495.html Do czyszczenia polecam CCleaner

      Usuń
    4. Wydaje mi się, że wszystko w porządku z temperaturą (wszystko było poniżej wyświetlanego max'a), wirusa nie powinien mieć (a przynajmniej tak twierdzi antywirus), pamięć ostatnio mu przeczyszczałam (wywaliłam około 700 plików - obrazów i filmów). Nie wiem, co jest nie tak T^T

      Usuń
  5. Ja bym bardzo prosiła o przetłumaczenie tego odcinka :3 Obejrzałam ten tu na górze , ale połowy nie rozumiem :/ /Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłoby fajnie jakbyś to przetłumaczyła :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też poproszę o tłumaczenie. Nie wiem jakim cudem dostałam z angielskiego na koniec roku 3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie cię proszę . Przetłumacz w miarę swoich możliwości ten odcinek. Proszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poproszę o przetłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja terz proszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń