Ariana | Blogger | X X

wtorek, 11 sierpnia 2015

More Blood: Odcinek 1 PL

Po małych trudnościach wreszcie mogę opublikować polskie tłumaczenie 1 odcinka 2 sezonu DL. Gorące podziękowania dla mojej partnerki w tym zadaniu (to ona wstawiała tekst do filmiku) Nocty! Niestety dopiero podczas wstawiania tekstu okazało się, że w filmiku, nad którym pracowałyśmy pominięto jedną scenę. Z tego powodu pod filmikiem wstawiam wam dialog, który miał wtedy miejsce. Jeśli ktoś nie oglądał angielskiej wersji i nie wie, o jaką scenę chodzi, to tutaj możecie ją sobie obejrzeć:
https://www.facebook.com/Diabolik.Lover/videos/936797413033166/

Miłego oglądania ^^



Dialog z pominiętej sceny:

Ayato: Co do cholery?
Jesteś ciężka!
Yui: Dziękuję za uratowanie, Ayato-kun.
Ayato: To nic. Byłby kłopot gdybym nie mógł więcej pić twojej krwi.
Yui: Co się stało? Wypadek?
Reiji: Nie wygaduj głupot. Pojazd był prowadzony przez znajomego.
Shuu: Nie wygląda jakby to był zwykły zbieg okoliczności.
Kanato: Więc jak to nazwiemy?
Laito: To ich wina, nie?
Ayato: Kim wy do cholery jesteście?
Ruki: Ewa.
Ayato: Ej!



41 komentarzy:

  1. Dziękuję !!!!!!!!!! Uwielbiam Cię !!! Oglądam ten odcinek już 4 raz. Akurat 4 to w polskiej wersji xD
    PS: Czy ktoś wie jak nazywa się ta muzyka w czasie gdy ten głos mówił o przeznaczeniu, a Mukami ją porwali ? Strasznie mi się spodobała. A nie mogę znaleźć nazwy :( Będę bardzo wdzięczna jeśli ktoś poda ;)
    / M-Neko-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na youtubie wpisz sobie w wyszukiwarke Diabolik Lovers orginal soundtrack. Wyjdzie ci dużo muzyki z DL. Ale może znajdziesz akurat to. Ja tam mam na laptopie wszystkie OST z DL i z gier i z anime.

      Usuń
  2. Wow super dzięki, to mój pierwszy komentarz na tym blogu, i w ogóle pierwszy na jakim kolwiek blogu, wreszcie się odważyłam. Twój blog bardo mnie zafascynowal, ciekawie się go czyta.Przeczytałam wszystkie twoje opowiadania i są naprawdę bardzo świetne. A co do 2 sezonu Diabolik, to muszę wejść na komputer jednak żeby go zobaczyć, bo z komórki coś mi nie chce. Będę się podpisywała jako Shayen. Pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, bardzo się cieszę, że kolejna osoba tak dobrze wypowiada się na temat mojej twórczości. Mam nadzieję, że tak się wyrażę - zostaniesz tutaj na dłużej ^^

      Usuń
  3. Trafiłam na ten blog dopiero przed chwilą i wyraźnie mnie zdziwiło, że 1 odcinek drugiego sezonu DL jest już dostępny. Słyszałam, że premiera ma być dopiero w październiku tego roku. Czyli że drugi sezon DL jest już emitowany i niedługo dostępne będą jego odcinki? Bo troszku nie jestem w temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee. Jak już wcześniej wspominałam, ten odcinek został wydany specjalnie z okazji wydarzenia związanego z Rejet'em. Jednak normalnie ten sezon rozpocznie się dopiero na początku października, wraz z sezonem jesiennym anime. Wtedy dopiero będą wychodziły pozostałe odcinki.

      Usuń
    2. Oho, a już miałam nadzieję, że wyszedł drugi sezon. XDD
      No nic, poczekamy sobie do tego października. 8 )))

      Usuń
  4. Czy tylko mi się nie włącza ?? 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy z jakiego urządzenia korzystasz. Na komputerze powinno działać.

      Usuń
    2. Mi też się nie włącza, a jestem na kompie i mam wtyczki włączone ;-;

      Usuń
  5. Wszystko super ale czy tylko u mnie jest taka słaba jakość? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam takie coś na pewnej grupie, ciekawe co nie? W dodatku bardzo pasuje.
    Yui jest Ewą ofiarą grzechu. Bracia Sakamaki są grzechami. Karlheinz jest szatanem. Mukami są jeźdźcami apokalisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie grzechy to ja rozumiem...ekhm. Szatan najlepszy xD Ale masz rację, pasuje.

      Usuń
    2. A kto jest Adamem? ; )

      Usuń
    3. Dobre pytanie. Aczkolwiek ten głos mówił: PRZEMIJAJĄCE ŻYCIE, PRZEZNACZENIE, SMUTNA OBIETNICA. EWO. NOWA TY. JA... POWIERZĘ CI TO WSZYSTKO - Intryguje mnie to.. Ten głos. Mówił, że ON powierzy jej to wszystko. Więc ciekawe kto jest tym Głosem. Możliwe że to on jest tym Adamem lub kimś w tym stylu.

      Usuń
    4. Nie będę ci za dużo spoilerować, ale ten głos raczej nie jest Adamem xD

      Usuń
    5. Z odcinka OVA ( na kreskoweczki jest już po polsku) to jeden z braci Mukami chciałby być Adamem. Więc jedna kwestia się wyjaśniła. A mogłabym prosić o spoiler ? xD

      Usuń
    6. Jaki spoiler, kto może być Adamem czy Głosem? Tego drugiego nie jestem pewna, ale mam pewne przypuszczenia xD A jeśli chodzi o to pierwsze, to jak duży chcesz ten spoiler? xD

      Usuń
    7. Hmm.. Średni xD Taki bym wiedziała mniej więcej o co chodzi. Bo jadę na samych domysłach więc tak trochę bez sensu .. Wole coś tam wiedzieć xD

      Usuń
    8. Ja też poprosiłabym o spoiler, bo główkę mi rozsadza. XD
      Może zrobisz post na blogu ze spoilerem?

      Usuń
    9. Post to może przesada, nie każdy lubi spoilery, a tu nie ma też dużo do wyjaśniania, bo i tak wykorzystam ten wątek w swoim opowiadaniu, więc wiecie... xD Powiem tyle, że (SPOILER) Adamem może zostać jeden z naszych wampirków i dzięki temu zyskać moc. Dlatego Mukami tak bardzo tego chcą (SPOILER). Nie będę więcej spoilerować, żeby zostawić trochę niespodzianek w opku i anime xD

      Usuń
    10. Dzięki ;D To też Azusa w OVA mówił że chciałby być Adamem xD No to czekać na twoje dalsze części opowiadania i dalsze odcinki anime ;)

      Usuń
    11. Od środka zżera mnie ciekawość, dzięki za spoiler.
      Czekam na dalsze opowiadania, ponieważ baardzo mi się podobają. Życzę bardzo dużo weny. : )

      Usuń
    12. Według gry to You mogła wybrać kto będzie w ostateczności pił jej krew ale.... ale anime to anime nie gra

      Usuń
    13. Jak zrobią tak samo jak w grze to zgaduje że będzie to Ayato xD Ale przekonamy się .. Czekać tylko

      Usuń
  7. Mam pytanie , czy można wiedzieć kiedy mniej więcej wyjdzie następny rozdział z DL ? Będe wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że niedługo ;) Bo Karolina napisała, że ma dwa bonusiki do Dl :) / Kolorowa

      Usuń
  8. Właśnie kiedy nastepny rozdział DL? c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham cie. Ale czemu nie dodasz 29 rozdziału?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham,kocham,kocham,kocham cię <3 Bardzo arigato <3 Mój Reji<3 Kanato i jego teksty XD Ale i tak najbardziej rozwalił mnie tekst subaru "zboczeniec" XD Po za tym , czy tylko ja lubie Yui ? Coś mi się myśli ,że Aya-chan będzie zły :P

    OdpowiedzUsuń

  12. Ewo, powierzę Ci to wszystko.
    Omfg, czyli co?
    Akcja najwyraźniej rozgrywa się w raju, zakazany owoc ( w tym przypadku jabłko ) jest już ugryziony, więc wygnanie z raju już nastąpiło. Z tego można wywnioskować, że Adam już się pojawił i znamy jego tożsamość (przynajmniej tak sądzę). Musimy tylko czekać na rozwinięcie się akcji. Jedna z czytelniczek wysunęła poprawną tezę, że Ewa (Yui) to ofiara grzechu, ALE.
    Braci Sakamaki jest 6 (Laito, Kanato, Ayato, Reiji, Shu, Subaru)
    Braci Mukami (czy jak oni tam mają) jest czterech (Azusa, Ruki, Kou, Yuma).
    6+4= 10
    Dziesięć grzechów głównych. Czyli wszyscy są grzechami głównymi. Grzechy główne= główne postacie. Główne postacie= będą miały duży wpływ na wydarzenia, więc bracia Mukami nie są tylko przelotem, aby załatać dziurę w fabule.
    A może Głos jest kuszącym wężem? Kto jest Bogiem? Kto Szatanem?
    Fabuła tego anime jest naprawdę fantastyczna. Na początku myślałam, że to tylko haremik gdzie wszystkie postacie gryzą główną bohaterkę i to jest cała fabuła.
    Ale jest coraz więcej pytań, coraz mniej odpowiedzi. Wszystko zaczyna się pogłębiać. Nie mogę się doczekać kolejnych opowiadań i drugiego sezonu anime.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny komentarz ;)

      Usuń
    2. Dobra teza, tylko, że jest 7 grzechów głównych ;) / Kolorowa

      Usuń
    3. Przepraszam, grzechy główne pomyliły mi się z przykazaniami, brawo ja.
      Ale i tak można coś z tego wyciągnąć.
      Nie znam się zbyt bardzo na religii, więc czasem się mylę. XDD

      Usuń
  13. Zgadzam sie z toba w 100% ja tez sadzilam ze to haremik o gryzacych wampirach dobrze jednak ze fabula tak bardzo sie rozwinela :33 /korunami

    OdpowiedzUsuń
  14. Błagam tłumacz dalej i dodawaj na bloga! Czytam go od nie dawna, ale go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu gdzieś są polskie napisy! DZIĘ-KU-JE-MY! :)
    Świetnie Wam to wyszło. Szkoda, że nie ma tej jednej sceny, ale da się przeżyć.
    Będziecie nagrywać kolejne odcinki?
    Pozdrawiam Wybawicielko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję w imieniu moim i Nocty. To było moje pierwsze tłumaczenie ^w^ Ale pozostałych odcinków raczej nie będę tłumaczyć, ponieważ z tego, co się orientuję to inni robią to szybciej ode mnie (chociaż z nie wszystkimi wersjami się zgadzam...), więc w sumie to się to nie opłaca.

      Usuń