Ariana | Blogger | X X

poniedziałek, 7 września 2015

Drugi sezon "Diabolik Lovers"

Z tego co widziałam, w większości opowiadaliście się za tym, aby na blogu pojawiało się więcej informacji o DL. No to proszę bardzo. Na początek coś, na co zapewne wszyscy fani z niecierpliwością czekają, czyli 2 sezon DL.



Jak już wiecie, niedawno pojawił się pierwszy odcinek tegoż sezonu, który tak naprawdę rusza dopiero w sezonie jesiennym. W internecie podana jest data: 24 września 2015r., ale znając życie i tempo tłumaczenia lepiej spodziewać się drugiego odcinka po polsku na przełomie września i października.
Jak na razie, nieznana jest jeszcze liczba odcinków, ale tak jak poprzednio będą one trwały jedynie 15 minut.
Nie będę przytaczać wam całego opisu, bo po pierwszym odcinku wiecie już, o co mniej więcej chodzi. W skrócie - fabuła będzie tym razem skupiać się raczej na braciach Mukami oraz projekcie "Adam i Ewa".
Co do obsady - będzie się składała z wszystkich postaci braci Sakamaki, Mukami, Tsukinami oraz oczywiście Yui.


Głosy obsady się nie zmieniły.
Opening, który usłyszeliśmy w pierwszym odcinku to "Kindan no 666" w wykonaniu Kou oraz Azusy. Oczywiście filmik do tego nie jest oficjalnym openingiem, znając "Rejet". Oryginał pewnie poznamy podczas 2 odcinka. Na razie, można się cieszyć samą piosenką:


Poza tym, wyszedł trailer "Diabolik Lovers: More, Blood" skupiający się na braciach Mukami i zdradzający nam najbliższe wydarzenia.


To chyba tyle, jeśli chodzi o najważniejsze informacje, które udało mi się aktualnie zdobyć. Reszty dowiemy się już niedługo, kiedy "More Blood" ruszy pełną parą.


Do tego czasu mogę pocieszyć was jedynie wiadomością, że dziś w szkole (a co ja sobie będę~) zaczęłam pisać 29 rozdział mojego DL. 
No nic, tylko czekać na 2 odcinek "More Blood" (i uświadomienie sobie, że moja wersja wymięka przy oryginalnej ;-;).

A tak na zakończenie chciałabym was powiadomić, iż w sezonie jesiennym oprócz DL wyjdzie również inne anime od "Rejet" zatytułowane "Dance with Devils". Nie wiem, jak wy, ale ja zamierzam je obejrzeć ^^






17 komentarzy:

  1. Dance with Devils ciekawie się zapowiada więc na to anime czekam niecierpliwie jak i również na Diabolik Lovers *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dance with Devils mam na AnimeZone dodane do obejrzenia i czeekam na anime *-* Dziekuje za tytul op bo wszedzie szukalam i sie nie doszukalam ;( Ale dzieki tb juz znam nazwe. Tylko czekam na DwD i DL i twoje opow *-* ( ja uwelbiam na lekcjach sb pisac lub rysowac xD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak tylko wyjątkowo xD Na normalnej lekcji wolałabym nie ryzykować, ale akurat miałam zastępstwo i mi się nudziło :3

      Usuń
    2. Hehe :D Najczęściej to są u mnie lekcje mniej ważne lub podchodzące pod luźne xD Teraz na razie nie pisze :/
      / Alicja Nyk

      Usuń
  3. Wybacz, że dopiero teraz dodaje komentarz. Ale czytam twój blog już od ponad paru miesięcy i też uwielbiam pisać ciąg dalszy z serii "diabolik lovers". Jesteś naprawdę w tym dobra. Z niecierpliwością wyczekuje na 29 rozdział. Uwielbiam czytać wszystko co jest związane z "Diabolik Lovers". Jestem tak jakby opętana xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo, haloo. No czekam na ten djabolik lower, hehe.
    Ja na polskim piszę opowiadanie paring Levi x Hanji lub Levi x Eren.
    Jeszcze się nie zdecydowałam.
    No i czekamy na mor bloda, czekamy !
    ~Loth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba diabolik lover ? A nie djabolik lower?

      Usuń
    2. Ja wiem, wiem.
      Czasem lubię po prostu tak popisać.
      To było celowe. ; )

      Usuń
  5. Kyaaa! Na pewno będę oglądać Dance with Devils! A co do Diabolika to nie moge sie doczekać! I twoja wersja wcale nie jest gorsza od oryginału, jest wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dance with the Devils obejrzę. I z niecierpliwością czekam na twoje opowiadania jak i na drugi sezon DL. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy pojawi się 28 rozdział DL ? ;( /Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwaga Zuz Przemawia !!!
    Drodzy FANI DIABOLICZKA TO WAŻNE !!
    W WERSJI ROSYJSKIEJ I HISZPAŃSKIEJ JEST INNY ODCINEK DIABOLIK LOVERS !!!!
    ZUPEŁNIE INNY !!!! TAK TAK SKĄD TO WIEM?
    TO JUŻ SŁODKA TAJEMNICA XD
    OGLĄDNIJCIE , I PISZCIE OPOWIADANIA O DL. !! JA TEŻ BĘDE PISAŁA A DO WAS NA PEWNO ZAJRZE
    A TY DROGA AUTORKO ŻYCZE WENY !!! ŻEBYŚ ROBIŁA TO CO KOCHASZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emm... ja tam nie chcę nic mówić, ale to raczej niemożliwe żeby był inny odcinek od oryginalnych. Podziel się tą wersją, bo nie uwierzę póki nie zobaczę.

      Usuń
  9. Dobrz oto link DiabolikLovers OVA(Sub Español)
    A I JA NI UMIEM KŁAMAĆ .
    Chlip .
    Sue n tylko z innego konta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to mi się nie wyświetla ten link, czy to ty go zapomniałaś wkleić. Ale już po tytule widzę, że chodzi tutaj o OVA, a nie żaden "inny" odcinek.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń