Ariana | Blogger | X X

piątek, 4 września 2015

Liebster Award 2

Yay, po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Award! Tym razem przez Sarę! Dziękuję ci :3
Jako, że wyjaśniłam już poprzednim razem na czym to wszystko polega, dzisiaj od razu przejdę do konkretów. Czyli - do pytań.

1. Oglądasz anime?
Pytanie! Oczywiście, że oglądam. Otaku łączcie się!


2. Jak wspominasz te wakacje?
Hmm... Całkiem dobrze, chociaż nie ukrywam, że miałam podczas nich "małego" pecha...


3. Twoje hobby?
Och, przecież to jasne. Pisanie :3 No i czytanie


4. Pomysły na bloga przychodzą ci łatwo czy raczej trudno?
Cóż, różnie to bywa... Ale raczej jeszcze mi się nie zdarzyło nie mieć kompletnie żadnego pomysłu. Zawsze coś się znajdzie.


5. Ile masz lat?
Siedemnaście ~


6. Ulubione święto?
Chyba będzie to Boże Narodzenie


7. Co lubisz jeść najbardziej?
Ło matko... Ja ogólnie lubię jeść, ale tak najbardziej, to słodycze (i ogólnie słodkie jedzenie).


8. Znienawidzony przedmiot?
Fizyka. Nie będę się rozpisywać, więc powiedzmy, że po prostu mam złe wspomnienia związane z tym przedmiotem.


9. Ulubione zwierzę?
Definitywnie kot!


10. Miałaś/eś kiedyś chłopaka/dziewczynę?
Nope. Niestety postacie z anime/gier/książek nie istnieją w rzeczywistości T^T


11. Wymarzona praca?
Pisarz!



A co do nominacji... Jak wiecie, nie czytam zbyt wiele blogów, więc jeśli ktoś ma bloga i chce bym go nominowała, niech da znać w komentarzu (oczywiście wklejcie również link). Jeśli pojawią się takie osoby, wtedy dodam pytania dla nich :3












2 komentarze:

  1. Yey gratuluje kochana! :D i widze ze mamy duzo wspolnego ;p jeszcze raz gratulacje ;D / korunami

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! I powodzenia w dalszym pisaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń