Ariana | Blogger | X X

wtorek, 1 września 2015

Rok szkolny

I stało się to, co nieuniknione, a czego zapewne nie znosi większość z was, tak samo jak i ja. Wakacje się skończyły. Nadszedł nowy rok szkolny. A co to oznacza? Niekoniecznie chciane zmiany. Oto kilka najważniejszych, z którymi chcę się z wami podzielić. Na szczęście nie są to same złe.

1. Odstęp czasowy między rozdziałami
To chyba najgorsza ze zmian. Szkoła oznacza mniej czasu wolnego. Tym bardziej z moim świetnym *sarkazm* planem lekcji, rozszerzonymi przedmiotami itd. Pomimo tego postaram się wszystko jakoś ze sobą pogodzić. Z góry mogę was poinformować, że rozdziałów możecie spodziewać się najprawdopodobniej w weekendy.

2. Wznowienie opowiadania
Teraz coś przyjemniejszego. Postanowiłam wznowić pisanie Ryou no Yume! ^^

3. Nowy blog
Wraz z jeszcze dwiema osobami postanowiłam założyć nowego bloga. Na razie jest on dopiero w początkowej fazie powstawania. Mogę wam pod powiedzieć, że będzie to blog typu RPG nawiązujący do gier surwiwalowych. Dam znać, kiedy będzie już "otwarty". Kto wie, może ktoś z was się skusi i dołączy do niego? :3

4. Informacje
Chcę was jedynie zapytać o zdanie. Czy chcielibyście może, by na blogu pojawiało się więcej informacji związanymi z Diabolik Lovers? Np. informacje dotyczące nowych odcinków, gier, piosenek itp. Dajcie znać w komentarzu ^^

A tak poza tym, jak tam powrót do szkoły? Ja się czuję dobita ;-; Dlaczego to, co dobre szybko się kończy? No cóż, byle do następnych wakacji.





12 komentarzy:

  1. Szkola to zlo -.- na dodatek w ostatnim roku zmienili mi wychowawce i przeniesli tez do mej cudownej *sarkazm* klasy szkolnego chuligana nr1 jakby debili zklasy bylo malo (ಥ_ಥ)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha pierwsza!
    A więc ja bardzo chętnie bym się doinformowała w sparawie DL. A w sprawie szkoły mogło być lepiej, jestem w kompletnie nieznanym mi miejscu się już dziś zgubiłam ( jak to ja -. - ). Plan lekcji nie za fajny od poniedziałku do piątku od 8 lub 8:45 do 15 + zajęcia dodatkowe i treningi ( po cholerę ja wybrałam wydział sportowy? A no tak......;_; ) =wracanie do domu po 19:30 Uroczo. Mam nadzieję, ty nie skończysz tak jak ja i żeby Cię wena nie opuściła i pisała tak świetne odpowiadania jakie piszesz! Pozdrawiam i jeszce raz życzę dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety szkoła wróciła, a z nią wiele innych spraw. Tylko wyczekiwać kolejnego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ja poporam pomysł z info na temat DL... Chętnie poczytam..A rok szkolny nie najgorszy , ale mógłby być lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w 6 klasie i mam podwójny stres 1. sprawdzianem 6 klasisty i 2. wyborem gimnazjum:( . Na szczęście mam twojego bloga na odstresowanie :). I popieram pomysł z info DL.

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram pomysł informacji o Diabolik Lovers. SZKOŁA ! Wszystko czego nienawidzę. -,-''

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w 1 klasie technikum, nowe miejsce i nowi ludzie to wszystko mnie przeraża ;-; . I świetny jest pomysł z informacjami o Diabolik Lovers ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za informacją o Diabolik Lovers. Szkoła....ja jestem w 3 gimnazjum....nic dodać nic ująć...MAKABRA!

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 gimba wita! Coz. Strasznie bedzie ale damy se rade! OBY DO NAJBLIZSZEJ PRZERWY! :3 DAMY RADE! /korunami

    OdpowiedzUsuń
  10. kto jeszcze z was chodzi do 3 gim?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam cię do LBA <3 Więcej informacji tutaj :
    http://slodki-flirt-moja-wersja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jest tu ktoś z gimnazjum nr.1 w Ząbkowicach śląskich? ;3
    A tak po za tym jakbyś mogła to proszę o więcej informacji o diaboliku ^^
    Czy wy też macie nauczycieli co wyrywają z waszego zeszytu karki i drą się że w złej linijce napisałeś zdanie?
    Też macie skrócony rok szkolny? Ja mam o pięć dni ^^/juli

    OdpowiedzUsuń