Ariana | Blogger | X X

czwartek, 1 października 2015

Diabolik Lovers: More,Blood - odcinek 2

I oto jest! Długo oczekiwany drugi odcinek drugiego sezonu DiaLovers! Dość szybko pojawiła się angielska wersja, więc kto jest niecierpliwy i nie przeszkadza mu ten język, może już sobie spokojnie obejrzeć ^^


Reszcie pozostaje poczekać na polskie tłumaczenie.
I jak już zauważyliście (bądź nie xD) na pasku z boku pojawił się baner. Wykonała go Nocta, za co bardzo jej dziękuję ^^ Jeśli chcielibyście komuś polecić mojego bloga lub go gdzieś zareklamować, to teraz macie ten baner :3
Przedwcześnie, życzę wszystkim miłego weekendu! 
W jego trakcie postaram się coś napisać ;)

8 komentarzy:

  1. Tjak drugi odcinek! Ale ja już widziałam właśnie ten po polsku...;3Teraz czekam na 3 odc przetłumaczony na nasz. /Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podaj link, bo po angielsku mało zrozumiałam.

      Usuń
    2. Jeśli masz facebook to wystarczy abyś polubiła stronę DiabolikLovers#PL ;3 Tam obejrzałam przetłumaczony przez adminów odcinek 2, a teraz jest też 3 ^^.

      Usuń
  2. TOOOOO JEEEESSSTTTT BOSKIE! Jak zawsze Sakamaki mają Yui gdzieś. ~No bo przecież więzimy ją tu i nigdy nigdzie nie wychodzi po za szkoła ale to ze jej nie ma znaczy jedynie ze będziemy głodni~ XD XD Polecam te suby ich autorzy są bardzo pomysłowi :) https://www.youtube.com/watch?v=tLxsdS1xTpw

    OdpowiedzUsuń
  3. I wlasnie przypomnialam sobie dlaczego nie lubie DL. Odpowiedź brzmi Yui. -.-" czy tylko mnie ona irytuje? Zgaduje ze nie. Dlaczego tworcy nie mogli postarac sie o chociazby ODROBINE inteligencji dla tej... bohaterki? Dlatego wole Twoje opowiadania, bo Natsuki ma charakter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak myślisz o Natsuki ^^ Taki w końcu był plan, kiedy tworzyłam jej postać :3

      Usuń