Ariana | Blogger | X X

środa, 14 października 2015

Halloween

Witajcie, moje miśki! Kto jeszcze ma dziś wolne? A może ktoś musiał siedzieć w szkole? Jeśli tak, to współczuję tym osobom. Gdyby jeszcze pogoda za oknem nie była taką... wprawiająca w depresję... Nie wiem, jak wy, ale ja jestem istotą ciepłolubną i zdecydowanie preferuję słoneczną, letnią pogodę. Ale mniejsza o to! Mam do was inną sprawę, a mianowicie - Halloween. Czy w tym roku również chcecie, abym napisała rozdział poświęcony temu dniu? Jeżeli tak, to czy miałby to być znowu rodział DL, czy może dla odmiany chcielibyście przeczytać o halloweenowych perypetiach postaci z innego opowiadania/anime? Możecie wybierać z opowiadań opublikowanych na tym blogu lub z anime z tej oto, mojej listy:
Swoje propozycje składajcie w komentarzach! ^^
Och, a tak przy okazji, dzięki temu, że dzisiaj mam wolne, zaczęłam pisać kolejny rozdział "Zakochanego Demona", więc już wiecie, czego możecie spodziewać się w najbliższym czasie :3

26 komentarzy:

  1. Mam dwie propozycje albo Nastoletni Terror,albo DL ale może z perspektywy Mukamich ?Wybierz co chcesz. Co do rozdziało juz nie mogę się dczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym przeczytała z DL jako Mukami a tak wg to świetnie piszesz oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Akagami no shirayki jest mega xD Ale się nie nadaje na Halloween xD. Dlatego plose zrób z nastoletniego terroru :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm. No to może Ookami shoujo to kuro ouji? Heh. Tak dla odmiany XD Oczywiście jeśli nikt więcej nie będzie chciał to DL ale z Mukami *-*
    PS: ja mam woolne i o dziwo na jutro nie mam żadnej kartkowki ani SPR *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz dla odmiany dajmy spokój DL. Jak dla mnie mogłabyś napisać coś o Angel Beats, Ao Haru Ride albo Ookami Shoujo. ^.^ Z chęcią przeczytałabym specjale z wyżej wymienionych tytułów. DL jest świetne, ale mała różnorodność nie zaszkodzi. =^.^= / Megumi~

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedno słowo. ~~Mukami.
    Z nimi Halloween będzie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno słowo. ~~Mukami.
    Z nimi Halloween będzie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Akame ga kil! albo another :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nastoletni Terror byłby świetny, ale oczywiście ty wybierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wole jak jest ciepło co prawda pasuje mi taka pogoda, ale tylko gdy siedzę w domu... Ja głosuje za DL.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nastoletni terror prosze (¬‿¬)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haloween z Diabolik Lovers!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowa jestem zdecydowanie z DL,a dokładniej z braćmi Sakamaki/Sayuri

    OdpowiedzUsuń
  15. Sakamaki
    Sayuri Kusanagi

    OdpowiedzUsuń
  16. Proponowalabym DL z perspektywi Tsukinamich albo Mukamich :D moglo by byc ciekawie! Milego Halloween dla wszystkich! :) /korunami

    OdpowiedzUsuń
  17. Soul Eater byłby fajny :D klimat tego anime zawsze kojarzył mi się z Halloween :)

    ~ Neko (nie mam konta ale chyba tak będę podpisywać komentarze XD)

    OdpowiedzUsuń
  18. A może tak powrócisz do korzeni i napiszesz specjala z Drrr! Nie pogardziłabym one shotem z Izayą i Shizusiem~ =^.^= Całkiem interesujący mógłby być również specjal z No Game No Life oraz z Kamisamy. Oh, zdecydowanie już to sobie wyobrażam! Oczywiście uwielbiam DL, ale jak napisał ktoś wyżej, czy nie można od czasu do czasu spróbować czegoś innego? Mnie tam trochę się Sakamaki i Mukami przeżarli. Liczę, że weźmiesz pod uwagę moją prośbę. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem za Akame ga kill!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Akame ga kill! :***** T^T

    OdpowiedzUsuń