Ariana | Blogger | X X

piątek, 23 października 2015

Omedetou, Leniu!

To się nazywa skleroza... Przeglądałam już sobie nawet zdjęcia, które mogłabym wykorzystać, ale oczywiście musiałam później o tym zapomnieć... Skleroza na całego... O czym ja bredzę? Otóż o tym, że 18 października urodziny miał nasz uroczy, blondwłosy leń. Tyle, że zapomniałam zrobić o tym post ;-; Gomen, Shuu T^T

W przeciwieństwie do jego biologicznego brata, Shuu jest jedną z bardziej lubianych przeze mnie postaci, jeśli chodzi o DiaLovers ^^ Jak to wygląda u was? Jakie macie zdanie na jego temat? Lubicie go czy też raczej niezbyt?


A jako, że miał te urodziny... To co sądzicie o napisaniu bonusu urodzinowego dla niego? Ja wiem, że muszę jeszcze napisać bonus wakacyjny, bonus urodzinowy dla Reijiego, skończyć "Zwierzęcą stronę"... Ogólnie to muszę jakoś ogarnąć swoje życie ._.


Poza tym, z lewej strony bloga dodałam ankietę na temat Halloween. Tak, jak wspominałam, wybrałam propozycje, które najczęściej pojawiały się w komentarzach. Głosujcie na to, o czym najbardziej chcielibyście przeczytać halloweenowy rozdział :3


Przypominam wam również o wciąż trwającym naborze na mojego drugiego bloga:
Zapraszam do wspólnej zabawy ^^


I jeszcze raz - wszystkiego najlepszego, Shuu! ^^

23 komentarze:

  1. Jestem za bonusem urodzinowy i wszystkiego naj Shuu ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam Na zwierzęcą strone Subaru i oczywiście moich ulubionych: Kanato i Reijia!!!!!!! Są to moje dwie najnajnajulubieńsze postacie w DiaLovers.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bonus urodzinowy dla Shu to super pomysł ;) Także czekam na ,,Zwierzęcą stronę". Powodzenia w pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Shuu! Jestem za bonusem urodzinowym. Czekam też na Zwierzęce stronę. Moje ulubione postacie to Ayato, Lato i Shuu. Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje najulubieńsze postacie to
    4. Ayato
    3.Kanato
    2. Subaru
    1. Shuu
    A i wszystkiego naj Shu .
    Ps. Czyli pewnie tylko świętego spokoju i ciszy XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ranking to:
    1.Shuu
    2.Ayato
    3. Subaru
    4.Laito
    5.Kanato
    6.Reji
    (Sorry sztywniaczku ale nie przypadłeś mi do gustu)
    Wszystkiego naj naszemu leniowi! ;D
    P.S Kiedy kolejny roz. DiabLove?

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ukochane postacie to:
    1.Shuu
    2.Subaru
    3.Ayato
    4.Kanato
    5.Laito
    6.Reji
    (Jak ja nie lubię sztywniaka no raz lubię,a raz nie)
    Shuu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!!!!
    Kiedy będzie rozdział DL?
    Ku chwale potężnej i niesamowitej Karoliny Bluszcz/Sayuri Kusanagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście uwielbiam Shuu! Jest to moj drugi ukochany wampirek, zaraz po Ayato :3 Omedetou Shuu! :33 czekam na dalsze rozdziały z opowiadań, ale nie gnaj na złamanie kości (chociaż sporo się tego nagromadziło XD) gambatte Karolina! ;) /korunami

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię Subaru, Shuu i Laito.
    Wszystkiego naj Shuu! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Shuu jest dla mnie mistrzem i bardzo żałuje ,że w anime było go tak mało.Po Subaru w grze ma najlepsze teksty! Mój ranking po anime był taki; Ayato, Laito :/, Shuu , Subaru no i Kanato a na końcu Reiji ale po grze Subaru, Shuu, Laito, Kanato , Ayato i na końcu bez zmian Reiji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham wszystkich ._. <3 Kiedy zostanie przetłumaczony 2 odcinek? CZEKAM!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinek 2 jest już od dawna przetłumaczony przez kilka różnych osób ;)

      Usuń
    2. nawet jest już odcinek 3 przetłumaczony

      Usuń
    3. Właściwie to 4 też, ale został usunięty.
      Jednak ja nawet już obejrzałam 5 odcineczek.
      Kit, że był po japońsku bez żadnych napisów.
      Zrozumiałam na tyle, że powinno być okejka.

      Usuń
  12. Hej! Mam pytanie o twojego drugiego bloga. Jak już sie stworzy postać to jak można dodawać opowiadania? Bo tak szukam i znaleźć nie moge :/. Z góry dzięki za odpowiedź.
    Ren

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Mam pytanie co do twojego 2 bloga. Jak już sie stworzy postać to gdzie można dodawać opowiadania??? Bo szukam i znaleźć nie mogę. Z góry dzięki za odpowiedź.
    Ren

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadania po napisaniu należy wysłać którejś z administratorek przez pocztę na Howrse lub przez maila. Kontakty do naszej trójki masz podane na tamtym blogu w takiej tabelce po prawej stronie :3

      Usuń
    2. Jeszcze raz pięknie dziękuje :3
      Postaram się coś napisać w tym tygodniu.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. 6 odc more blood diabolik lovers jest przetłumaczony jej jej! (:

    OdpowiedzUsuń