Ariana | Blogger | X X

środa, 28 października 2015

Omedetou, Masochisto!

28 października... Mówi wam to coś? Tak, tak, dzisiaj urodziny ma najmłodszy z braci Mukami - Azusa.


Jak do tej pory, Azusa zajmuje dość niską pozycję w moim prywatnym rankingu, ale może się to u mnie zmienić. Tak jak na przykład po jakimś roku dopiero Laito awansował na o wiele wyższe miejsce, niż te, które zajmował, kiedy zaczynałam oglądać 1 sezon anime. Był wtedy jedną z najmniej lubianych przeze mnie postaci, a teraz - jedną z ulubionych xD


To tak dla formalności zadam to pytanie: chcecie urodzinowy bonus dla Azusy? 
Muszę sobie chyba zacząć zapisywać te wszystkie bonusy, jakie mam do napisania...


Przypominam również, że powoli kończy się czas na oddanie swojego głosu w ankiecie na temat Halloweenowego rozdziału. Kto więc jeszcze tego nie zrobił, niech lepiej się pośpieszy. Chociaż już i tak aktualna liczba głosów pozytywnie mnie zaskoczyła ^^



A tak właściwie, macie jakieś plany na Halloween? Ja zamierzam paradować w stroju (ale raczej nie będę się ruszała z domu), obżerać się halloweenowymi słodyczami oraz może obejrzeć jakiś ciekawy film~ Jeszcze się zobaczy, jak to będzie.


Wracając do głównego tematu - wszystkiego najlepszego, Azusa!






14 komentarzy:

  1. Najlepszego Azusa! <3
    Co do bonusu to jestem za!!
    I pytanie: Kto jeszcze nie obchodzi Halloween?

    OdpowiedzUsuń
  2. Watashi wa Azusa daisuki!
    Kocham go ,kocham!
    Zostałby moja prywatną żyletką! takiemu dałabym sie ciąć!XD
    Bonus jak najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Azuusa!
    Boże, kocham go bardzo.
    Bonus- OCZYWIŚCIE. Może być ciekawie, hehe.
    Jak obchodzę haloween?
    Aktualnie jestem chora, ale mam nadzieję, że wyzdrowieję do soboty, bo umówiłam się z koleżankami na zbieranid cuksów- nigdy z tego nie wyrosnę.
    No i robię kostium Road Kamelot ( postać nie jest moją ulubioną, ale z ulubionego anime, czyli D.gray-man)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie podzielam entuzjazmu kolezanek powyzej. Azusa jest moim najmniej lubianym z bohaterow DL. Wydaje mi sie byc marna kopia Kanato....
    Aczkolwiek, wszystkiego bolącego?!
    I nie, nie podoba mi sie wersja bonusu z jego udzialem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że ktoś tu ma podobny gust do mojego~ Ale szczerze mówiąc, nie nazwałbym go kopią Kanato

      Usuń
    2. Ja też go nie lubię...
      A tak poza tematem zapraszam na mojego bloga. http://swiattantazji.blogspot.co.ke/?m=1

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Kento jest sadystą a Asusa maszynista! !!!

      Usuń
  5. Bonus dla masochist może być całkiem słodki (;

    OdpowiedzUsuń
  6. tag niech będzie bonus urodzinowy ^^ to mój 3 ulubiona postać z DL

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem czemu go nie lubicie :c na swój sposób jest uroczy,jeśli chodzi o bonus jestem za :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Omedetou Azusa! :3 nie za bardzo za nim przepadam (jest u mnie na ostatnim miejscu w rankingu wampirków XD) strasznie mi on przypomina Kanato... tylko Azusa jest bardziej... pojebany? XD chyba to właściwe słowo, ale tak czy siak może go jeszcze polubię (wątpię) ale cóż - omedetou wampirku! ;) /korunami

    OdpowiedzUsuń
  9. Omedetou Azusa-kun. Chociaż nie za bardzo lubię Azusy to gdzieś we mnie coś lubi Azuse.Ciekawe jak będzie wyglądał bonus? chce bonus ponieważ będzie ciekawy tak jak inne pozdrawiam cie i życzę dużo weny Azusa i Kanato powinni być braćmi.Ku chwale niesamowitej i wspaniałej Karoliny Bluszcz/Sayuri Kusanagi.Ps.zmieniam nick na Ryuuketsu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Kanato nie zbyt przepada za Azusą :/ więc prędzej by się pozabijali niż by zostali braćmi :3

      Usuń