Ariana | Blogger | X X

środa, 4 listopada 2015

Omedetou, Tsundere!

Ci to się teraz rzucili na te urodziny... Tak, tak, 4 listopada to kolejne święto z "Diabolik Lovers". Kto tym razem jest solenizantem? Subaru!


Tak dla odmiany, Subaru to jedna z moich ulubionych postaci, zajmująca 2 miejsce w moim prywatnym rankingu ^^ Uwielbiam tego słodziaka odkąd go poznałam <3


A wy jakie macie zdanie na temat najmłodszego z braci Sakamaki? Chyba nie zaprzeczycie jego urokowi? Nie no, każdy może mieć przecież własne zdanie xD Ale serio, ja pałam do niego dużą sympatią. Lubię jego charakter, styl, w jakim się ubiera... I po prostu uważam go za słodziaka ^^


I przechodząc do formalności. Urodzinowe opko dla Subaru. Jesteście za czy przeciw? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach. Jeśli ktoś ma też jakiś inny pomysł na świętowanie urodzin naszych wampirów, to też niech się nim podzieli :3


Pewnie jesteście ciekawi, kiedy też pojawi się chociażby rozdział Halloweenowowy. Cóż, miałam się nim zająć w weekend, ale oczywiście coś nie pykło... Ale postaram się go w każdym razie napisać w najbliższym czasie. Pomysł mam już gotowy, więc teraz przydałby się już tylko czas na realizację. Trzymajcie za mnie kciuki w tej sprawie .-.


Podsumowując, wszystkiego najlepszego, Subaru! ^^





24 komentarze:

  1. Subaru jest świetny ! Kocham go !
    Jestem za jeśli chodzi o bonus ;)
    W moim rankingu tak jak u Ciebie zajmuje drugie miejsce :)
    PS. Najlepszego Subaru <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię tego kochasia - Subaru.
    Chcę dla niego bonusik straszliwie. XDD
    A jak u mnie z rankingiem postaci?
    NIE MAM RANKINGU.
    Prawie.
    Na pierwszym miejscu jest dla mnie Azusa. Nie ma jednak postaci, której nie lubię. Wszystkich kocham. XDD
    Wszystkiego najlepszego, Subaru. ( masz zaczepiste buty, wiesz?)
    ~Jasdero

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kocham ^^
    Ale słodziusi to on jest ^^
    czekam tylko na jego nie odwzajemniona miłość do Natsu-chan i rywalizacje z Aya-chan^^
    czekam..czekam...
    ale i tak wyjdzie na męską przyjaciółke Nats-chan! T-T
    pisz pisz!
    jak kocha to poczeka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam go! <3 Wszystkiego Najlepszego Subaru-kun! Dzień później, ale to nic. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w rankingu Subaru jest na pierwszym miejscu ^^ Ma ten urok ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Subaru ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Acha, i jestem jak najbardziej za aby zrobić bonus z urodzinami Subaru ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja:Tak więc Subaru wszystkiego najlepszego z okazji urodzin
    Ayato:Subaru ma urodziny?
    Ja:To ty nie wiesz? przecież to twój brat choć przybrany
    Ayato:Karolina? kiedy następny rozdział DL?
    Ja:Ayato musimy iść do nocnej szkoły!!!!!!!!!!!!!!
    Ayato:No nie!!!
    Ja:Pozdrowienia i dużo weny pisali Yume Akuma i Ayato Sakamaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Yay! Ja też mam wtedy urodzinyXD . Cóż ja go uwielbiam ! Padam na kolana i wielbię XD
    Jednym słowem wszystkiego naj Subaru!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ayato-Shuu-Subaru
    To moja Święta Trójca ☺ <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe co Subaru by powiedział na nazwanie go słodziakiem <3

    Subaru jest jedną bardziej lubianych przezemnie postaci :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż ja osobiście na początku nie przepadałam za Subarusiem, ale ostatecznie polubiłam go i życzę mu Omedetou kochany ♡. A mój ranking? Hm... cóż... 1.Ayato 2. Shuu egzekwo Subaru 3.Kou 4. Ruki 5. Yuma 6. Shin 7. Reiji egzekwo Carla 8.Azusa egzekwo Kanato XD w taki sposob wampirki skradly (?) Moje serca /korunami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam o Laito! Ach XD zboczuszek jest na 5 miejscu a reszta o oczko nizej :3 /korunami

      Usuń
  13. Mo tak no. No chciałabym rozdział urodzinowy z Subaru. Ale nie robiłabym sobie zbędnych nadziei ;-;. Ma być ponoć bonus urodzinowy z Subaru, Shuu, Azusą ( i może z Rejim, jak wcześniej proponowałaś), ale zwierzęca strona wampira nadal nie została skończona ;-; Ile tych bonusów? Jeszcze ma być rozdział Hallowenowy. No błagam, kiedy się Karolina wyrobisz? ;c Nie zapominajmy również o tym, że ponad miesiąc czekam na zwykły rozdział DL. Wchodzę tu prawie, tylko pod względem tego opowiadania. Co do postaci: Subaru jest na wysokim miejscu w moim rankingu, więc no z chęcią przeczytałabym bonus, ale nie wiem czy się doczekam :/ Chociaż pierw czekam na zwykły rozdział. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. NAJ SUBARU! Apropos czy mogłabyś dodawać na swoją stronę linki gdzie jest fanowskie tłumaczenie DL? Ja szukam i szukam ale nie mg znaleźć -,-'' Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu zdecydowałam się na komentarz, na początek krótkie pytanie na kiedy przewidujesz kolejny rozdział Diabolik lovers? Trochę mnie martwi to że ostatnio pojawiło się go tak mało ale mam nadzieje
    że nie zamierzasz kończyć bo naprawdę to najlepsze opowiadanie jakie czytałam. Niestety nie posiadam Google + , w najbliższym czasie zamierzam założyć ale na razie będę podpisywać się Shiina
    ~Shiina

    OdpowiedzUsuń
  16. Oi! Żyjesz ty jeszcze droga autorko? Tak sobie z ciekawości zajrzałam po raz enty na Twojego bloga i widzę, że bez zmian, bo rozdziałów jak nie było, tak nie ma. Co dziwniejsze, obietnic przybywa, bo chociaż nie możesz nawet zabrać się za nowy rozdział do jakiejkolwiek serii, wciąż obiecujesz nowe specjale, one shoty i tym podobne. Nie wolno tak. Oczekiwania czytelników rosną, a potem rozczarowywanie jest większe i nagle fanów ubywa. Naturalnie rozumiem, że szkoła przede wszystkim - zwłaszcza teraz, kiedy zbliża się powoli, ale jednak koniec pierwszego semestru. W takim wypadku byłoby jednak miło, gdybyś o tym swoich czytelników powiadomiła. Bo nie ładnie tak znikać bez słowa, potem się pojawiać, obiecywać złote góry i znowu znikać. Tak przynajmniej widzę to ja - Twoja wierna czytelniczka od początku tego roku, która zawsze cię skrycie dopingowała, jednak była zbyt leniwa by napisać komentarz i pochwalić Twoją pracę. Zawsze jednak byłam zachwycona. Cóż, teraz zaś jestem trochę rozczarowana. Może więc napisz chociaż krótką informację, że brak Ci czasu, to zaraz będzie to lepiej wyglądało. A tak to wygląda jakbyś miała swoich czytelników o tam głęboko. Dziękuję za uwagę i znikam. / Mayumi

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty zła kobieto!Twoje blogi bogiem,a opowiadania nałogiem!A ty co?Szkoła-rozumiem,ale bez tych rozdziałów nie ma sensu moje życie:( Proszę,powróć!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze chciałam dotknąć włosów Subaru .-.

    OdpowiedzUsuń