Ariana | Blogger | X X

niedziela, 14 lutego 2016

Liebster Award

Jak zapewne domyśliliście się już po tytule tego posta, zostałam nominowana do Liebster Award. Dziękuję za to blogerce: Marzycielka Karolina!

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w zamian za dobrze "wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz inne blogi (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Okay! Odpowiedzmy więc na pytania!

1. Jaki masz kolor oczu?
Zależy w jakim świetle. Raz mogą wydawać się ciemniejsze, a raz jaśniejsze. Ogólnie po prostu brązowe.

2. Co Cię skłoniło do napisania bloga?
Chciałam sprawdzić swoje umiejętności oraz reakcje internautów. Byłam ciekawa, czy i jeśli tak, to ilu osobom spodoba się moja twórczość. Muszę przyznać, że się nie zawiodłam ^^

3. 3 ulubione postacie męskie z anime i 3 żeńskie.
To jest ciężkie pytanie, ponieważ większość moich ulubionych postaci to postacie męskie... Ale skoro mam wybrać po 3, to niech będzie tak:

Męskie
Ciel Phantomhive
Death The Kid
Izaya Orihara

Żeńskie
Natsuki Minamiya
Touka Kirishima
Tsugumi

4. Co lubisz robić na co dzień?
Hmm... Czytać książki i mangi, oglądać anime, pisać, słuchać muzyki, jeść słodycze...

5. Czy ktoś Cię zainspirował do napisania bloga?
Czy ja sama się liczę? Nie...? No to chyba nikt.

6. Jaką muzykę najbardziej lubisz?
Tak właściwie, to słucham wszystkiego co mi się spodoba. Ale najbardziej lubię jednak muzykę rock'ową. Fall Out Boy, Linkin Park, Skillet, Oldcodex itp.

7. Ulubiony film?
Hmm... Chyba te dwa o Percy'm Jacksonie. Chociaż i tak uważam, że książki z tej serii są o niebo lepsze.

8. Co zrobisz, kiedy zakończysz pisać bloga?
Wydam książkę. Chwila! Ja nie zamierzam kończyć z pisaniem na tym blogu!

9. Jak dużo innych blogów czytasz?
Szczerze? Mało. Jakoś tak wyszło...

10. Czytasz jakieś mangi?
Czytam, czytam. A jeśli chodzi o tytuły, które aktualnie męczę to są to: "Kuroshitsuji", "Karneval", "Servamp" oraz "The Breaker".

Nominuję:
http://swiattantazji.blogspot.com
http://kyonokoko.blogspot.com
http://kiedy-powiesz-kocham.blogspot.com
http://cat-guards.blogspot.com
(Jeśli ktoś podawał mi wcześniej link do swojego bloga, a go nie nominowałam, to bardzo przepraszam, ale mam sklerozę. Muszę zacząć sobie gdzieś te linki zacząć zapisywać ;-; Dlatego, jeśli ktoś chce, to może podać swojego bloga w komentarzu (ja później wpiszę adres do tego posta) i automatycznie czuć się nominowanym ^^)

Moje pytania dla nominowanych są następujące:

1. Jaka była najlepsza książka, którą w ostatnim czasie przeczytałaś?
2. Czy identyfikujesz się z jakąś stworzoną przez siebie postacią?
3. Gdybyś mogła spędzić Walentynki z wybraną fikcyjną postacią, kto by to był?
4. Wolisz: horror/paranormal romance/romans?
5. Co sprawia ci największą radość w pisaniu?
6. Mogąc wybrać jedną nadnaturalną moc... Jaką byś wybrała?
7. Jakie zwierzę/zwierzęta są według ciebie najbardziej urocze?
8. Wolisz biały czy czarny?
9. Po potrawy jakiej kuchni sięgasz najchętniej?
10. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

8 komentarzy:

  1. Dawno już nie komentowałam twojego bloga ale to dlatego że częściej na fonie czytam. Więc po prostu gratulacje z nominacji :) Chociaż liczyłam że nowy rozdział pojawi się dziś :( By the way jak poszła olimpiada? Mam nadzieję że wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie dałam wielkiej plamy... Przekonam się (podobno) w piątek ;)

      Usuń
  2. Popieram cielaka i izaye♡(do pary shizuo i jestem w niebie!)

    Wyczuwam kompleks oczu , wszystkim postaciom żeńskim dajesz niebieskie XD

    I Karolinka-chan *kopie w tylek* ZA ROZDZIAŁ SIĘ WEŹ :T
    Walentynki są mam złamane serce T-T pociesz mnie senpai!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, nie wszystkim! Aktualnie niebieskie ma tylko Natsuki! I to nie jest kompleks, mam po prostu słabość do niebieskich oczu xD I dlaczego wszyscy mnie kopią?! Jak nie na szczęście, to na opamiętanie... T^T Za pisanie biorę się jutro, ale nie będzie to nowy rozdział żadnego z opowiadań na blogu. Hehe, gomen ^^ A na złamane serce z okazji Walentynek... może czekoladkę?

      Usuń
  3. Linkin Park ooo tak !!!!! NAJLEPSZY ZESPÓŁ ♡♥♡♡♡♡♡♥♡♡♡♥♥♥♥♡♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci, Sensei. ♡

    OdpowiedzUsuń