Ariana | Blogger | X X

środa, 24 lutego 2016

Pomocy!

Moi drodzy czytelnicy... Piszę tego posta, aby prosić w nim was o pomoc. Już wyjaśniam, o co chodzi. Otóż... Brak mi weny T^T Niby mam jakieś pomysły na różne opowiadania, ale nie jest to nic konkretnego. I to jest straszne! Mam jeszcze kilka wolnych dni, więc koniecznie chciałabym coś jeszcze napisać. Dlatego proszę was w tej sprawie o pomoc. W ankiecie (po lewej stronie bloga) głosujcie na opowiadanie, które chcielibyście przeczytać w najbliższym czasie. Jeżeli wybierzecie opcję "Coś innego", to swoje propozycje zapiszcie w komentarzach pod tym postem. Możecie korzystać z sugestii, które podałam w ankiecie przed końcem roku lub z mojej listy anime:
http://myanimelist.net/animelist/LadyKanra

Mam nadzieję, że z waszą pomocą uda mi się skupić na jednym temacie i wymyślę cóż jeszcze przed końcem ferii.

24 komentarze:

  1. Może bracia Sakamaki i Mukami jadą nad morze ?
    Albo Nastoletni Terror urodziny któregoś z chłopaków ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam bym sobie przeczytała coś z Dance with Devils ^^ z resztą sama muszę napisać do tego rozdział, ale jak na razie nie mam pomysłu >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebujesz weny? Pff, znam lepszy pomysł by ci pomóc
    *szczery uśmiech*
    *Pstryka palcami* Marcys.
    *Marcys bierze Karolinę za kołnierz bluzki*
    *idzie z Karolina nad przepaść*
    *trzyma Karolinę nad przepaścią*
    A teraz pisz.


    Pozdrawiam.^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiem twierdzić, iż Marcys i tak by mnie nie zrzucił, gdyż wtedy nigdy więcej nie przeczytalibyście kontynuacji żadnej mojej historii :3 I nie, nie pomogło! T^T

      Usuń
    2. Niemniej jednak miało pomoc!
      Wiesz co pomaga? Myśl ,że ktoś to robi lepiej.

      Usuń
    3. Argh... Teraz to muszę się wziąć za robotę ;-; Chociaż pewnie i tak ktoś to robi lepiej... Ugh.

      Usuń
  4. A może natuski będzie miała dosyć wypijania jej krwi i będzie protestować, albo Ayato w końcu wyzna jej miłość, z resztą sama niewiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób tak... o wiem... abo jednak nie... Jest mam! Nie to też do dupy T.T (xD) teraz na serio toooo... możesz zrobić tak że [Uwaga! ludzie czytający tego bloga nie czytać tego bo jakby autorka wybrała ten pomysł to by były same spojlery xD]no nie wiem... tajemnicze rodzeństwo demonów xD jakaś laska i chopek i ta dziewczyna ci Ayato prubuje odbić i potem się zjawiają bracia tsukinami i te rodzeństwo pomaga natsuki na pewien czas ich... przepedzic? no nie wiem jak to ująć xD potem oni zostają waszymi przyjaciółmi ale żeby nie było odrazę bff xD tak żeby się dało ich tolerować.xD
    no sama nie wiem jak będę jeszcze miała jakiś pomysł to napisze xD
    na razie dużoooooooo weny życzę i sorry za błędy.
    ~AK♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE! NIE! NIE,NIE!
      Żądnych nowych lasek czy rodzeństw ,ja już rzygać tymi wszystkimi wyimaginiwanymi rodzeństwami w fanfikach! :T

      Usuń
    2. Tak zgadzam się ^^ Żadnych nowych rodzenstw !!! Sakamaki zawsze najlepsi ♥

      Usuń
  6. Ooooooooo abo napisz coś z tym Kino czy jak on tam miał xD no tym nowym ładnym ^^
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Ale jak nie masz wenyyyy to i tak nic nie wymyślisz nie? T^T T^T
    ~AK♡ ;.;

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieszzzz ja msm taki pomysł. ..
    Na rozdział z DL...
    Np nie szkoła zrobi przedstswienie.... Romeo i Julia (lub inne) i ten tego niech Natsuki gra główną rolę. .. A Ayato nie bd chciał grać Romea ...lecz gdy dowie się że Kou ma grać Romea zmieni zdanie z zazdrości o swą lubę...

    Ale to tylko moja sugestia...
    Wiem nie umiem tłumaczyć..xd

    — Angel of darkenss ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  8. To powyzej jest dobre !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę dalej ten Undertale jeżeli o tym pomyślałaś :3
    Determinacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj mam kilka sposobów na wenę :)
    1. Wychodzę na świeże powietrze ze słuchawkami i to najlepiej w trakcie deszczu bez parasola.
    2. Słucham najbardziej klimatycznej muzyki jaką znam.
    3. Gram w Life is Strange.
    4. Odrywam się od rzeczywistości i po prostu tworzę pomysły na (w moim przypadku rysunki) w głowie.
    5. Szaleję z kotem w śniegu. XD
    6. Piję gorącą herbatę z cytryną przy zapalonej lampce oglądając Boku Dake inai Machi.
    Czasem mi pomagają :)
    A co do pisania to może jakieś fanfiction ze SNK opowiadające o bohaterach kiedy jeszcze nie byli członkami zwiadowców. W każdym razie życzę weny i jak nie chcesz to nie zmuszaj się do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady. Też mam swoje sposoby na wenę, ale teraz miałam po prostu taką blokadę. Na szczęście już jest lepiej i pomysł na nowy rozdział powoli się rozwija ^^

      Usuń
  11. Niech będzie nowy rozdział DL ! Może być że w końcu Ayato wyznaje miłość do Natsuki i byłoby to dobrym pomysłem i tak jak ktoś napisał powyżej z tym przedstawieniem Romeo i Julii . Jestem za Diabolik Lovers ♥
    P.S Kocham Ayato ♥ Musi być z nim rozdział i bylabym taka szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  12. Błagam Diabolik Lovers :'(
    Byłoby to piękne jakby Ayato wyznał Natsuki co do niej czuje (od dawna czekam na ten moment i mam nadzieję że takie coś się pojawi ) , może jakis rozdział na urodziny Ayato ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ayato ma wyznać miłość? No pls.... jestem przeciwna to byłoby naciągane troszku. Karolina słuchaj UWAŻNIE nigdy nie rób nic pod publikę NIGDY to się zawsze źle kończy rób tak byś ty była zadowolona i nie przejmuj się presją grypy twój blog i rób se co chcesz
    (Ale kopniak w tylek i tak)
    A teraz weź gorące kakauko napij się zepnij poslady i jedziesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyno weź ich nie słuchaj tylko pisz po swojemu ! Uważam, że twoje opowiadania są cudowne :* I najlepiej wymyślić coś samemu niż inspirować się pomysłami użytkowników . Rozumiem że brak weny i tak dalej, ale... pisz po prostu tak jak ci się podoba , nie zwracaj uwagi na cos, co im sie nie podoba, to twój blog i masz prawo pisać co chcesz . Ja tam bardzo kocham twoje opowiadania , szczególnie Ayato, chyba się w nim zakochałam *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wgl to uważam że pomysł " Romea i Julii " jest calkiem okej

      Usuń
  15. Mhm... Ja też tak mam :/ Tak czy inaczej: to jest zwykly kryzys pisarza :/

    OdpowiedzUsuń