Ariana | Blogger | X X

środa, 23 sierpnia 2017

Diabolik Lovers: Nowości od Rejet

Weszłam sobie dzisiaj na YouTube, patrzę, a tam informacja o nowym filmiku od Rejet:

Z tego, co się orientuję, to jest to zapowiedź nowej serii piosenek typu Versus oraz nowej dramy z braćmi Mukami, jako że Rejet obchodzi 5 rocznicę wydania MORE, BLOOD.
Plus, jakiś czas temu wyszły nowe piosenki z serii Sadistic Song. Nie wiem, czy już je słyszeliście (ja dopiero niedawno się o nich dowiedziałam XD), więc proszę bardzo, oto one:











A także piosenki z serii Super Best III:






I na koniec opening oraz ending Lost Eden!






I to już chyba wszystko~. Dla zainteresowanych: dzisiaj skończyłam nowy rozdział Interview with BTS, więc w najbliższych dniach będę pisać 51 rozdział DiaLovers! Jak zwykle zapraszam was również do odwiedzenia mnie np. na moim Twitterze:
Lady Kanra i/lub ARMY.PL
Możecie odezwać się także na innych portalach/stronach/aplikacjach, na których mam konta. Będzie mi miło ^^

1 komentarz:

  1. Witam Karolino!
    Powiem szczerze, że podobają mi się nowe piosenki z nowej odsłony gry ^^ Kino ma świetny głos ♥ Wszystkie piosenki są cudowne ♥
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń