Ariana | Blogger | X X

piątek, 25 sierpnia 2017

Wyniki konkursu

Jako, że wczoraj zakończyło się głosowanie na najlepszy fan art, wypadałoby dzisiaj podać wyniki~. Dzięki waszym głosom wygrała autorka tego oto rysunku:

Na jej życzenie, w ramach nagrody powstanie bonusowy rozdział DiaLovers, który zgodnie z jej wolą zostanie opublikowany na blogu. Co do pozostałych uczestniczek - jeśli wam to odpowiada, to każda z was otrzyma dedykację przy następnych rozdziałach DL. Co wy na to? Zgadzacie się? Jeśli tak (lub nie), to dajcie znać w komentarzach (lub prywatnie), żebym wiedziała ;3 Dziękuję wszystkim za udział i mam nadzieję, że dobrze się bawiliście!
Standardowo zapraszam was na mojego Twittera (Lady Kanra i ARMY.PL), Wattpada (LadyKanra) czy moje inne profile~. Będzie mi miło, jeśli się do mnie odezwiecie (staram się nie gryźć). ^^
Pozdrawiam~.

4 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni konkursu! Twój rysunek był świetny ♥ Ale dobrze, że chociaż zdobyłam jeden głos xD Tak zgadzam się na dedykację ;)
    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, w takim razie możesz się jej spodziewać w którymś z następnych rozdziałów ;3

      Usuń
  2. Dziękuje wszystkim za oddane głosy i miłe słówka. Cieszę się, że wam się spodobał♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratruluje zwyciężvzyni! Piękny rysunek! (strasznie mnie też urzekła połówka księżyca)
    I ja również bardzo dziękuję za głosy! ^^

    OdpowiedzUsuń