Ariana | Blogger | X X

niedziela, 3 września 2017

Fanart #2

Nie spodziewałam się, że następny fanart nadejdzie tak szybko, ale oto jest! Tym razem od innej autorki, która postanowiła przedstawić Natsuki z jej bratem (miło mi, że ktoś wpadł na ten pomysł~):



A także Natsuki z Ayato~:


I na koniec - Shu:


Dziękowałam już prywatnie, lecz zrobię to także "publicznie" - dziękuję Ci, droga autorko za te urocze fanarty ^^
Wygląda na to, że zakładkę z fanartami będę musiała otworzyć szybciej niż myślałam XD
W każdym razie, dziękuję raz jeszcze, pozdrawiam wszystkich, po raz kolejny życzę powodzenia tym, którzy wracają do szkoły i do przeczytania w następnej notce~ (no chyba, że ktoś odważy się napisać do mnie prywatnie :D).


1 komentarz:

  1. Łał naprawdę cudowne są te fanarty ♥♥♥♥ Najbardziej podoba mi się ten Ayato x Natsuki ♥

    OdpowiedzUsuń