Ariana | Blogger | X X

piątek, 1 września 2017

Fanart

Autorka, którą znacie już ze zwycięskiej pracy zorganizowanego przeze mnie konkursu, znowu chwyciła za swoją broń i tym razem postanowiła uwiecznić scenę z ostatniego, 51 rozdziału Diabolik Lovers.


Już dziękowałam jej prywatnie, ale zrobię to jeszcze raz, tutaj - dziękuję bardzo ^^
Jest mi miło, gdy ktoś postanawia narysować fanart z mojej historii~. Gdyby ktoś jeszcze miał jakieś swoje prace przedstawiające bohaterów DL lub jakiegokolwiek innego mojego opowiadania/powieści, niech śmiało je do mnie przysyła! Myślę, że zrobię z nimi potem osobną zakładkę na tym blogu :3 

Parę słów do tych, którym już niestety skończyły się wakacje:
Oby wam ten rok szkolny minął w miarę szybko i bezboleśnie! Życzę wam również sukcesów edukacyjnych, dobrych ocen, powodzenia na wszystkich kartkówkach/sprawdzianach/egzaminach i żebyście nie mieli problemów z nauczycielami/innymi uczniami. Byle do wakacji! ^^

I pamiętajcie, że jeśli macie do mnie jakieś pytania lub chcecie o czymś ze mną porozmawiać, to możecie śmiało pisać! Jestem dostępna na GG, Facebooku, Twitterze, Wattpadzie, mailu, Instagramie itp., więc jeśli chcecie - piszcie ^^

10 komentarzy:

  1. I ten gif z Jiminem, aw <3 *Melody ma z nim przypał tak trochu ups XD* Pasowałby też z Jungkookiem - 01.09 XDD

    Fanarcik dziewczyna zrobiła śliczny *-* <3

    I dziękuję, za to, że życzysz by nie było problemów w szkole :3 <3

    Buziaki i pozdrawiam ;* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ale już robiłam taki spam z moim kochanym solenizantem, że... xD Poza tym, szybciej znalazłam z Jiminem gif z 'hwaiting'~. Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Taaa, wiem co wczoraj czułaś XDD
      Ten gif jest świetny, serio *-*

      Usuń
  2. Dziękuje bardzo za tych parę słów ^^ Lecz myślę, że ten rok będzie jednym z najgorszych w moim życiu.Za to Tobie życzę miłego wypoczynku!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję~. Czemu jednym z najgorszych? :c

      Usuń
    2. Będę musiała wybrać nową szkołę, a nie mam zielonego pojęcia co chcę robić w życiu, bierzmowanie, dużo nauki... Nie będę miała wcale na nic czasu...

      Usuń
    3. Znam to~. Ale pocieszę cię - klasa maturalna jest gorsza XD A tak na poważnie, to serio nie ma co się tak zamartwiać i z góry negatywnie do tego podchodzić. Uwierz, sama przez to przechodziłam.

      Usuń
    4. Dzięki za słowa wsparcia ;) Mam nadzieję, że jednak nie będzie aż tak źle.

      Usuń
    5. Nie powinno~. Służę wsparciem i dobrą radą, haha xD

      Usuń