Ariana | Blogger | X X

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Podsumowanie roku i plany na 2019

Nadszedł ostatni dzień roku, a wraz z nim - czas na małe, tradycyjne rozliczenie się z mojej działalności:

  • Może nie jest to niczym wielkim, ale - wróciłam do publikowania swoich tekstów!
  • Blogowy licznik pokazuje, że Historie pisane piórem zostały wyświetlone już ponad 520 tysięcy razy
  • Posty zostały skomentowane równo 2620 razy
  • Wyłączając ten post, opublikowałam 196 wpisów (w ciągu samego 2018 r. wstawiłam ich 20)
  • Choć oficjalne pisanie Diabolik Lovers zakończyłam rok temu, w ciągu ostatnich miesięcy przybyły 2 dodatkowe rozdziały tej historii - Muzyk o dziwnych oczach oraz Nasza wampirza pociecha
  • Poza wspomnianymi wyżej rozdziałami, opublikowałam jeszcze:
    1 one-shot z Bungou Stray Dogs, czyli Wzór do (nie)naśladowania
    2 opowiadania autorskie - Numer 9 oraz Porcelanową baletnicę
    4 rozdziały fanfiction o BTS - We don't talk anymore

Nie ma czego ukrywać - ten rok nie należał do najaktywniejszych. Niewiele pisałam i jeszcze mniej publikowałam. Co najgorsze - wygląda na to, że jeszcze nie całkiem wygrzebałam się ze swojego "doła". Wciąż nie jestem z siebie dumna, ale jest już lepiej. Przynajmniej zaczęłam coś pisać i osiągnęłam jeden z postawionych sobie rok temu celów - napisałam, od początku do końca, całą jedną historię, którą jest We don't talk anymore. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest to nic wybitnego, ale od czegoś trzeba zacząć. Nie będę się spieszyć, tylko - jeśli tak trzeba - podążać przed siebie małymi kroczkami. 

A teraz przejdźmy do planów na rok 2019:

Po pierwsze, publikowane będą dalsze rozdziały We don't talk anymore.
Po drugie, będę pracować nad Nastoletnim terrorem. Trochę to jeszcze potrwa, ponieważ na nowo konstruuję cały świat, fabułę i bohaterów, a chcę zrobić to dobrze. Jeśli więc czekacie na tę historię, to niestety musicie uzbroić się w cierpliwość.
Po trzecie, przyszedł mi do głowy pomysł na fanfiction z Bungou Stray Dogs i chcę go wykorzystać.

Miejmy nadzieję, że nadchodzący rok będzie lepszy od minionego oraz że przyniesie nam to, co ma w ofercie najlepszego~. 
Szczęśliwego Nowego Roku! 


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Karolino!
    Po Nowym Roku już grubo minęło 13 dni, ale co... Lepiej późno niż wcale.Jak się czujesz? Gratuluję osiągnięć z 2018 roku!♥ Widzę, że 2019 rok ma być ambitny, więc życzę powodzenia! Co do opowiadania "We dont..." To nie jest dla mnie opowiadanie, nie kojarzę wcale postaci i już nie jara mnie tak kpop.Więc nie będę czytać tego opowidania.Mam nadzieję, że nie jesteś zła,ale ja nie potrafię czytać na siłę.Ale wiedz, że jesteś bardzo dobrą pisarką i poczekam na Bongu Stray Dogs :D Postaram się też w najbliższy czas przeczytać i skomentować "Wzór do naśladowania" :D oraz one shota z DL ♥.♥ Więc do następnego razu! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skłamałabym, gdybym napisała, że nie czuję się zawiedziona... Ale nie będę Cię przecież zmuszać do czytania czegoś, czego czytać nie chcesz. No trudno. Mam nadzieję, że chociaż "Wzór do (nie)naśladowania" oraz "Nasza wampirza pociecha" przypadną Ci do gustu. Czekam na twoje opinie!
      Dziękuję i do następnego razu~ ♥

      Usuń