Ariana | Blogger | X X

niedziela, 2 grudnia 2018

We don't talk anymore: Wstęp


Nadeszła ta chwila! Po roku przerwy wracam z zupełnie nowym fanfiction, nad którym pracowałam przez ten czas. Było to takie moje małe wyzwanie; cel, jaki sobie wyznaczyłam. Został on osiągnięty, teraz pozostaje mi więc przekonać się, z jakim skutkiem. Liczę na wasze szczere opinie~.
W tym poście poznacie wszystkie najważniejsze informacje, więc czytajcie uważnie!

1. We don't talk anymore będę wstawiać tutaj, a także na wattpada (https://www.wattpad.com/user/LadyKanra) i na Archive of Our Own (https://archiveofourown.org/users/Arpena/profile). Możecie więc czytać tam, gdzie będzie wam wygodniej. 

2. Pierwsza część WDTA zostanie opublikowana 181209 i od tego momentu planuję dodawać rozdziały regularnie, co niedzielę.

3. W fanfiction znajduje się wiele odwołań do rzeczywistości (przykładem niech tu będzie samo istnienie BTS). Pamiętajcie jednak, że opisane zdarzenia to w większości fikcja literacka.


4. Ze względu na czas, w jakim rozgrywa się fabuła, zdecydowałam się używać starego pseudonimu Namjoona (Rap Monster). 

5. W celu ułatwienia sobie życia, zalecam zwracać uwagę na informacje pojawiające się w nawiasach kwadratowych przy poszczególnych rozdziałach. Przykładowo, zapis: 

[181202, Jungkook]

oznacza, że akcja danego fragmentu toczy się 2 grudnia 2018 r., a narracja prowadzona jest z punktu widzenia Jungkooka. 

6. Przygotowałam dla WDTA specjalną playlistę, więc zachęcam do słuchania jej podczas czytania! ^^
Link: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSgqBrlHZs9v-mr44ki8LB2MpZeUo9lNR



A teraz zapoznajcie się z postaciami, których losy przedstawiłam w We don't talk anymore (ich banery zostały wykonane przeze mnie):










[Lee Donghan to postać fikcyjna, jakakolwiek zbieżność imion i nazwisk jest przypadkowa. Na zdjęciu - Hansol Vernon Chwe]



Do zobaczenia 9 grudnia!
Mam szczerą nadzieję, że ta historia przypadnie wam do gustu ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz