Ariana | Blogger | X X

poniedziałek, 4 lipca 2022

Mała aktualizacja

 Cześć wszystkim!

Na początek muszę przyznać, że przeraża mnie fakt, że ostatni wpis zamieściłam w Sylwestra… Ten rok nie zapowiadał się aż tak źle. Jakoś zaraz po jego rozpoczęciu zaczęłam pisać Zimę i miałam nadzieję w dość krótkim czasie ją opublikować, ale niestety moje plany szybko się pokrzyżowały, a tych 6 miesięcy okazało się dla mnie trudnych pod różnymi względami.

W momencie, w którym piszę te słowa jestem już na szczęście po ostatnim semestrze studiów i po wysłaniu pracy magisterskiej do promotora. Co prawda wciąż czeka na mnie obrona oraz znalezienie pracy, lecz przynajmniej wreszcie mogę odetchnąć. I wrócić do blogowej aktywności, między innymi. W pierwszej kolejności chcę zająć się wspomnianą już Zimą, a potem zobaczę, co dalej.

Na tę chwilę to tyle, chciałam Was tylko zapewnić, że nadal tu jestem. Do zobaczenia przy okazji następnego posta! :D

2 komentarze:

  1. Witam, witam
    najważniejsze, że po tych sześciu długich miesiącach dajesz jakiekolwiek znaki życia. Często z planami tak bywa, że się nie spełniają, wiem to sama z doświadczenia.
    Ohoho to już, mogę zwracać się do ciebie Pani Magister? ;) Raczej na pewno, ale czekam jeszcze na potwierdzenie. Trzymaj się skarbie! Do zobaczenia w następnym poście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyplomu jeszcze nie mam (ani nawet wyznaczonego konkretnego dnia obrony, haha), ale nie biorę pod uwagę oblania studiów na tym etapie, więc jeśli taka Twoja wola... ;)

      Usuń