Ariana | Blogger | X X

niedziela, 7 lutego 2016

Diabolik Lovers: Lost Eden


Witajcie, drodzy fani "Diabolik Lovers"! Mam wam coś ciekawego do przekazania. Otóż, wczoraj do internetu trafiły informacje o nowym projekcie twórców gier DL, czyli "Lost Eden". Co jest w tym takiego niezwykłego, że aż postanowiłam napisać o tym posta? A chociażby to, iż "Lost Eden" przynosi ze sobą pewne nowości. A mianowicie:
1. Jak już pewnie zauważyliście, zmieniła się kreska. Nie wiem jak wy, ale ja zdecydowanie wolałam poprzednią...

2. Pojawiła się nowa postać!

Kino, bo o nim mowa, jest Księciem Wampirów i nieślubnym synem Karlheinz'a Sakamaki. Ma 17 lat, 178 cm wzrostu i waży 65 kg. Jest uczniem 3 roku liceum. Jego grupa krwi to AB, ulubione danie - Konpeitō (japońskie cukierki), a hobby - granie na smartphonie.

A tutaj macie link do PV "Lost Eden". Życzę miłego oglądania ^^
https://youtu.be/2zTPyCm0eG4

A co do moich opowiadań... Bądźcie cierpliwi i wytrzymajcie jeszcze do 15 lutego. Ja też staram się jakoś dobrnąć do tego dnia, a muszę przyznać, że czeka mnie ciężki tydzień zwieńczony olimpiadą w sobotę... Pozostaje mi jedynie jakoś to przeżyć, dać z siebie wszystko i od przyszłej niedzieli cieszyć się feriami. A co za tym idzie... Oczywiście, wreszcie będę mogła pisać! Trzymajcie się, wszyscy! ^^

19 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam filmik, to normalnie już nie mogę się doczekać następnych odcinków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie jest zapowiedź anime, tylko kolejnej gry.

      Usuń
    2. Ale i tak nie mogę się doczekać, bo raczej do gry nie będę miała dostępu

      Usuń
  2. Ten nowy to niezła żyleta ^^ Aż nie mogę się doczekać wyjścia kontynuacji */////*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam posta, oglądam zdjęcia i taka tylko myśl "WHAT THE FUCK?!". W pełni się z tobą zgadzam kreska była ładniejsza. A co do tego Kino to takie "Kiedy Karlheinz se go zrobił?!"
    Pozdrawiam i powodzenia na olimpiadzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ Cóż, Karlheinz to Karlheinz... Tego nie ogarniesz.

      Usuń
  5. ;-;
    Moje ferie T-T
    Dobra wybaczam ci :T

    Ale nowy :3 no nie powiem brał bym .///.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Mój Boże... Ayato... Co oni z tobą zrobili? (╥_╥)\(>o<)ノ Ta kreska jest okropna. Ugh, co im strzeliło do głowy?
    A co do reszty; Nie ma co płakać i się z wszystkiego tłumaczyć. Ci wytrwali i zrozumiali czytelnicy zrozumieją. Inni chociażbyś ich tymi tłumaczeniami po głowie waliła, to nie ogarną. Dlatego spokojnie, poczekamy. ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z tobą zgadzam :/ A Ayato był taki ładny... bieda jego buzia ;-; Reszta postaci jest taka ładna... a Ayato wyszedł przy nich... no tak troszeczkę źle... Boję się o jego reputacje :^

      Usuń
  7. Czytając posta zastanawiam się : "Czy będzie w którymś z rozdziałów wspomniany Kino ?"
    Po usłyszeniu piosenki Kino i usłyszeniu tego głosu zatkało mnie. Mój jedyny komentarz jaki mogłabym napisać to : ♥
    Czekam na rozdział i ślę wenę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... Bardzo możliwe, że się pojawi xD Chyba wiem, którą piosenkę masz na myśli i tak na wszelki wypadek ostrzegę, że to nie jest jego oficjalna piosenka. Ale trzeba przyznać, że aktor głosowy trafił mu się fajny :3

      Usuń
  8. Yare,yare,yare!Jak usłyszałam głos Kina(czy tylko mi się kojarzy z kinem cyfrowym?;-;) to szczena mi opadła.Jak zobaczyłam jego wygląd,to od razu wpisałam go do notatnika moich ulubionych Best Ever postaci.Muszę przyznać,że Kino jest chyba najszczęśliwszą postacią,bo i głps jak i desing pistaci jest mega.Co do kreski,to się z tobą zgadzam.
    Jestem też ciekaw,jak Reject nadgoni 2 serie DiaLov z anime,plus dodatki typu "Lunatic Parade".Oczywiście dodam ci otuchy-trzymam kciuki za olimpiadę.Jeśli za bardzo się zestresujesz,to wena cię opuści np.przy pisaniu wypracowania.Ja tak miałam:/
    Oczywiście wysyłam pozytywne wibracje i wenę;3
    PS.Czy u ciebie pojawi się Kino?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... Szczerze mówiąc wątpię, by Rejet miało zamiar przerabiać każdą część gry na anime. Jak już odpowiadałam na jeden z komentarzy - bardzo możliwe, że Kino prędzej czy później pojawi się w moim fanfic'u :3 A jeśli chodzi o olimpiadę, to już po wszystkim. Dużo osób też mi powtarzało, żeby się nie stresować, ale to nie było tak do końca wykonalne xD

      Usuń
  9. Ciekawość mnie zjada! Chciałabym znów zobaczć coś zajefajnego o DL. Mam nadzieję, że już będziesz częściej pisać. Dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mogę znaleźć tego na CDA czy ktoś może mi porzucić stronkę bo jest już 15 ale KWIECIEŃ i nie mogę nic obejrzeć! Proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lost Eden" to gra, a nie anime. Nie ma więc nowych odcinków.

      Usuń
  11. A wie ktoś kiedy będzie anime do oglądania?

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się zastanawiam

    OdpowiedzUsuń