Ariana | Blogger | X X

czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie roku i plany na 2016

Czy tylko według mnie ten czas jakoś tak szybko mija? Dla mnie zaskakujący jest sam fakt, że mijają już dwa lata odkąd rozpoczęłam dzielenie się z wami tutaj moją twórczością. Podsumujmy więc wszystko ładnie.

  • Blogowy licznik wyświetleń dobił do ponad 180 000 (jest to o ok. 170 000 więcej niż rok temu)
  • Opublikowanych zostało 1170 komentarzy (rok temu liczba ta wynosiła 104)
  • Napisałam łącznie 94 posty (o 64 więcej niż w poprzednim roku)
  • Gwiazdą bloga nadal pozostaje mój fanfic "Diabolik Lovers", który jest najdłuższą historią jaką do tej pory napisałam (32 rozdziały łącznie z prologiem + 7 bonusów)
Wiem, że niestety nie udało mi się pospełniać wszystkich zeszłorocznych planów, dlatego teraz nie będę składała takich obietnic. Powiem tyle, że na pewno będę kontynuowała takie opowiadania jak "Diabolik Lovers", "Nastoletni Terror", "Zakochany Demon" czy "Wsypa Zagłady". A reszta... To się okaże :) Nie ukrywam, że pewnie pojawią się również jakieś krótsze lub dłuższe nowe historie, ale jakie - tego sama jeszcze nie wiem.

Chciałam się jeszcze z wami podzielić rysunkami wykonanymi przez dwie czytelniczki tego bloga ^^ Oto one:



Chcę także wam wszystkim, moi drodzy czytelnicy, bardzo podziękować! Za odwiedzanie bloga, za czytanie, za komentowanie, za pisanie do mnie prywatnie... Za wszystko! Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale wy wszyscy macie swój udział w istnieniu tego bloga oraz w mojej twórczości. Pamiętajcie, że gdyby nie wy, Historii Pisanych Piórem prawdopodobnie by nie było, a ja tyle bym nie pisała. Bo czym jest pisarz bez czytelników? 
Mam też nadzieję, że HPP wam, tak jak i mnie, dają dużo radości, samych pozytywnych odczuć i że oczywiście zachęcają was do tego, aby zostać ze mną na kolejny rok! ^^
Jeszcze raz wszystkim dziękuję i życzę udanego Sylwestra oraz Szczęśliwego Nowego Roku! :3


20 komentarzy:

  1. Ja:Konbanwa! Karolina!
    Ayato:Konbanwa!! Karolina!
    Ja:Jaka ja byłam głupia!
    Ayato:Jak to?
    Ja:Wybrałam Akame ga kill zamiast kuroshitsuji,no oczywiście ja obejrzałam to anime i to polubiłam!
    Ayato:Oglądałaś tylko 1 odcinek 1 sezonu!
    Ja:Racja,racja
    Ayato:Chyba Yume z czegoś spadnie jak zwykle
    Ja:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaażaaaaaaaaaaaa
    Ayato:Yume?
    Ja:Tylko spadłam ze schodów i nic się nie stało!!!!!
    Ayato:Yare,yare Yume ja z tobą nie wytrzymam
    Ja:No nie..(zszokowana)..po niedzieli szkoła T.T
    Ayato:Yume tylko nie płacz błagam cię proszę
    Ja:Odpisz nam błagamy na kolanach(klękają na kolanach)
    Ayato:Ja mam pomysł na inne opowiadania!
    Ja:Tak? A jaki?
    Ayato:Opowiadanie z Kuroshitsuji
    Ja:Huh? Ayato-chan?
    Ayato:Yume mówisz tak do mnie jak coś chcesz, a więc mów
    Ja:Ayato? A może zaprosili do komentarzy Sebastiana Michaelisa(oczywiście w mojej wersji)co?
    Ayato:Zgadzam się, ponieważ jak się nie zgadze to nie dasz mi świętego spokoju
    Ja:Dziękuję bardzo!
    Ayato:To był sarkazm Yume...Eh
    Ja:0:)
    Ayato:Nie udawaj aniołka Yume:'(
    Ja:Ok,ok
    Ayato:Pisali:Ayato Sakamaki
    Ja:Yume Akuma
    Ja,Ayato:Sayonara Karolina! Wesołego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Yume? O jaki pomysł na opowiadanie z "Kuroshitsuji" ci chodziło?

      Usuń
    2. Ja:Ayato mów!
      Ayato:Etto...chodziło o opowiadaniu z Kuroshitsuji ne?Yume wymyśliła żeby były późniejsze wydarzenia np:Sebastian pożarł już duszę Ciela i potem znowu jakąś ciekawą duszę no oczywiście nie chłopca tylko dziewczynkę
      Ja:Mój mózg to wymyślił!
      Ayato:Yume przestań!
      Ja:Ok,ok
      Ayato:I jak coś to Yume kazała to mówić
      Ja:Bezduszna istota!
      Ayato:No fakt jestem wampirem, ale to nie oznacza, że nie mam duszy!
      Ja:Sayonara Karolina przepraszam, że muszę kończyć, ale muszę uciekać przed wkurzonym wampirem!(ucieka gdzie pieprz rośnie)
      Ayato:Nareszcie sam, ale tą ciszą nie nabawię się długo, tak więc. Pisali Yume Akuma i Ayato Sakamaki @-}--
      Ja ne! Karolina!

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego i wszystkiego najlepszego w tym nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. ♡♥♡

    Witam,
    Tu jedna z twoich fanek, która poświęciła prawie dwa dni swojego życia by przeczytać prawie wszystkie op. Nie lubie niestety One Shotów czy jak tam one się nazywają xD Niestety... ale droga Pisarko zawiodłam się tym, że np. Nastoletni Terror ostatnio napisany był bodajże 31 sierpnia jeżeli dobrze pamiętam... (Ja i moja pamięć nie jesteśmy zgraną drużyną T^T) Rozumiem, że wena i tak dalej, ale proszę o nie zaniedbywanie innych serii. Możliwe, że gdybyś rozwinęła je tak samo jak DL (Chodzi mi o ilość rozdziałów) to może byłyby nawet bardziej lubiane niż DL. A jeżeli mowa już o DL to fajnie, że próbujesz być orginalna i tak dalej, ale porównując np. Ayato z gry i stąd (nie będę już komentować jaki jest w anime...) to wielka różnica, bo tutaj nie da się go nawet nazwać go sadystą :3 Jeżeli jeszcze tego nie wiesz na youtubie jest pewna osoba/grupa która tłumaczy fragmenty gry narazie jest ścieżka z Ayato a potem, jeżeli dobrze zrozumiałam, ma być pokazane z innymi wampirkami. Posiadają też facebooka i to oni tłumaczą odcinki DL (na animezone jest np. ich tłumaczenie). Tak, po polsku. To wszystko z mojej strony itd itd więcej weny i wiem jak bardzo jest to ważne, bo sama pisze... A i jak masz czas wolny, brak weny lub coś innego to uzupełniłabyś dział z Postaciami, ślicznie prosze *^*
    Pa i jeszcze raz weny życzę :3
    Będę pisać raz na koniec roku xD
    No chyba, że coś mi się nie spodoba lub bardzo mi się spodoba... nie ważne.
    Narka
    ~Est Miyamae

    ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. No cóż, nie każdemu jestem w stanie dogodzić i to oczywiste, że zawsze znajdzie się ktoś, komu nie będzie odpowiadała kolejność/częstotliwość wstawiania rozdziałów. Nie mam na to za bardzo wpływu. A co do DL, to doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że są różnice w charakterach postaci. Jakby nie patrzeć, jest to fanfiction, a nie wierne odwzorowanie oryginału. Przykro mi, jeśli moja wersja nie do końca ci się podoba :c A zakładkę z postaciami mam zamiar odświeżyć, więc o to się nie martw :3

      Usuń
    2. ♡♥♡

      Nie o to chodzi. Twoja wersja Ayato jest naprawdę cudowna, tylko brakuje mi tego trochę sadystycznego zachowania :3
      Czasami chciałabym by Ayato z gry był taki słodki, bo wkurza mnie to, że ciągle jej próbuje zrobić krzywde D: (Jednocześnie to kocham ♥ bo potem ją całuje albo przytula xD) ale wiesz... niczego nie można mieć na raz :D
      I ślicznie dziękuje, że mi odpisałaś *^*
      ~ Est Miyamae

      ♡♥♡

      Usuń
    3. Ależ nie masz za co dziękować xD I wybacz, że źle cię zrozumiałam, co do charakteru Ayato. Jeśli masz jeszcze jakieś uwagi to pisz :3

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje opowiadania. Są wspaniałe. Uważam, że historie pisane przez Ciebie są na bardzo wysokim poziomie. Dalej będę czytać Twojego bloga, czekać na rozdziały z niecierpliwością, czytać, a później marudzić, że już przeczytane. Masz wielki talent, dlatego pisz! Twoje opowiadania zainspirowały mnie i postanowiłam też spróbować. Dzięki tobie sama spróbowałam napisać. Także czytam inne blogi, ale Twój podoba mi się najbardziej ze wszystkich, jakie przeczytałam. Powodzenia w pisaniu i życzę dużo weny! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję ci bardzo! Cieszę się, że mój blog tak bardzo ci się spodobał :3

      Usuń
  5. Mi też ciężko uwierzyć, że to już tyle czasu minęło. Wszystkie twoje opowiadania są wspaniałe i podobnie jak Ailusię, zainspirowałaś mnie do pisania. A na rok 2016 życzę Ci dużo weny, mnóstwo czasu do pisania i radości z życia ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem aż tak inspirująca? xD Ale to dobrze. Piszcie, piszcie i nie zapomnijcie mnie czasem odwiedzić ^^

      Usuń
  6. życzę Ci dużo weny i radości w pisaniu. Twoja twórczość jest wspaniała, bo polubiłam tego bloga od razu. Odwiedzam twojego bloga od roku i jestem szczęśliwa życzę Ci jeszcze raz szczęśliwego roku 2016

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że tak długo tu wytrzymałaś i mam nadzieję, że wytrzymasz jeszcze dłużej! :3

      Usuń
  7. Można wysyłać swoje arciki? :O *bierze kartke i ołówek*
    (zaczęło się..*ciężko wzdycha*
    my życzymy tobie tego samego *patrzy na jagodę* tylko nikomu nie zrób krzywdy po dzieciak będzie płakał.
    powodzenia. dop.marcyś)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog cudowny,często tutaj zaglądam i jeszcze nigdy się nie zawiodłam.
    Twoja wersja DL jest super,bardzo mi się podoba.
    Nie jest nudno,przyjemnie się czyta.
    Moje serce jednak bardziej przygarnęło Nastoletni Terror.
    Czekam wytrwale na kontynuacje!
    Weny,i więcej wolnego czasu.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione opowiadanie to Diabolik Lovers.A czy wiesz już kiedy zacznie się trzeci sezon DL?
    Bo według mnie będzie bo na koniec widzimy Yui która mówi "See you" (Do Zobaczenia).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doszły mnie żadne słuchy o kolejnym sezonie, chociaż sugerując się zakończeniem to rzeczywiście powinien taki nadejść... Niestety twórcy anime nie zawsze decydują się na kontynuację nawet po takim zakończeniu. Ale kto wie? Może zrobią. Jeśli będę coś wiedziała na ten temat to na pewno o tym napiszę.

      Usuń
  10. Ja tez chce ci bardzo podziekowac bo bez tej strony moje zycie byloby nudne. Pamietam jak przez przypadek trafilam na twojego bloga bo polecila go pewna znajoma i pamietam jak pochlanialam rozdzial za rozdzialem i doszlam az do 18 wtedy ty mialas dluzsza przerwe i pamietam jak nie moglam sie doczekac dalszego ciagu. Pamietam ze kilkanascie razy czytalam fragmenty Ayato i Natsuki ♡ musze ci powiedziec ze wiele widzialam fanfictionow z DL i musze ci powiedziec ze dla mnie twoj jets najlepszy !♡ tak wspaniale odwzorowujesz ich uczucia, nawet Ayato ktory wprost nie daje do zrozumienia o co mu chodzi (co mozna wywnioskowac z anime :D) dziekuje ci ze tak wiele czasu poswiecilas dla tej stronki i tak wiele pracy wlozylas w napisanie tych wszystkich opowiadan ♡ Zycze ci neszcze lepszych wynikow i wspanialego 2016! :3 :)

    OdpowiedzUsuń