Ariana | Blogger | X X

sobota, 23 lipca 2016

Omedetou, Farmerze!

Tak, tak, już po tytule można się domyślić, o co chodzi, ale i tak pozwolę to sobie wyjaśnić. Dziś, 23 lipca swoje urodziny obchodzi Yuma Mukami!


Yuma to postać, która zarobiła sobie u mnie kilka dodatkowych punktów dzięki swojemu głosowi. Wszystko dlatego, ponieważ jego aktor głosowy jest wokalistą jednego z moich ulubionych japońskich zespołów! ^^
Ale trzeba też przyznać, że to taki bohater, który nie jest taki zły na jakiego wygląda, prawda?


Oczywiście możecie dzielić się także własnymi opiniami na jego temat. Ja chciałam jeszcze tylko poinformować, że 39 rozdział DiaLovers jest w trakcie pisania i jeśli wszystko dobrze pójdzie, to wstawię go jeszcze przed końcem tego weekendu ;3
A tymczasem - wszystkiego najlepszego, Yuma!



7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, Yuma! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego Yuma! Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Co wchodzę, mam załamanie nerwowe "Co?! Jeszcze nie ma?!", a jak jest to "Czytaj, czytaj, kobieto czytaj!" XD Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego yuma-kun czekam na kolejny rozdział DL Karolcia jesteś wspaniała twój blog jest najlepszy 💕😃 jeszcze raz najlepszego yuma- kun

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak z ciekawości, kiedy następny rozdział Nastoletniego Terroru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem. Zależy na co mnie natchnie w następnej kolejności~.

      Usuń
    2. No to powodzenia życzę i natchnienia , bo twoje opowiadania są lepsze od książek które czytałam , a było ich sporo ��������

      Usuń
    3. Dziękuję, ale to już chyba lekka przesada. Moje opowiadania raczej nie są aż tak dobre. Ale i tak dziękuję za miłe słowa xD

      Usuń