Ariana | Blogger | X X

wtorek, 26 lipca 2016

Zmiany

Witajcie, moi drodzy czytelnicy! Nie wiem, czy już to zauważyliście, ale wprowadziłam na blogu pewne zmiany. 
Po pierwsze wreszcie zaktualizowałam zakładki "O blogu i autorce" oraz "Postacie". Pewnie jeszcze będę coś tam dopisywać, ale teraz przynajmniej znajdziecie więcej informacji o postaciach z DiaLovers (i o mnie, teehee~), a niedziałające linki zostały zastąpione nowymi.
Po drugie, utworzyłam zakładkę "Wstrzymane/Porzucone", do której poprzenosiłam niekontynuowane od dłuższego czasu historie.
I po trzecie, dodałam jeszcze jedną nową zakładkę, czyli "Reklamy".  Możecie tam do woli reklamować swoje własne lub po prostu lubiane blogi. Myślę, że tak będzie dla wszystkich wygodniej, ponieważ linki do blogów wklejane pod różnymi postami mogą się czasami najzwyczajniej zgubić. A teraz macie specjalnie przeznaczone do tego miejsce. ^^
Jeśli macie dla mnie jakieś uwagi, prośby lub pomysły dotyczące zmian na blogu, to podzielcie się nimi w komentarzu lub w prywatnej wiadomości ;3

4 komentarze:

  1. Czy mogłabyś jeszcze raz sprawdzić zakładkę "Postacie"? Nie mogę jej znaleźć przy innych zakładkach, no chyba, że to z moim komputerem się coś stało ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widzę zakładki reklamy! :O No nie ładnie, nie ładnie. ;-;
    Dopisałam sobie Twojego bloga do Polecanych na moim blogu, więc jak coś będziesz mogła też dopisać mnie u siebie, w końcu reklama jest dźwignią handlu, co nie? ^^
    A za info o autorce dziękuję bardzo, spodziewaj się mnie na GG, niuch, niuch :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kolejny rozdział DL ?

    OdpowiedzUsuń