Ariana | Blogger | X X

niedziela, 4 września 2016

Ankieta

Pierwszy dzień szkoły... I już są zadania oraz nauka. Ech, cóż można na to poradzić?

A jak dla was rozpoczął się ten rok szkolny? Macie jeszcze spokój czy u was też nauczyciele ruszyli już z materiałem?

Ekhm, a wracając do głównego tematu tego posta... Kilka osób nadesłało mi swoje pomysły związane z uczczeniem rocznicy DiaLovers oraz zbliżającego się 40 rozdziału. A oto i one:

1. Utworzenie na GG dla wszystkich zainteresowanych konferencji poświęconej DL.
2. Zmiana szablonu bloga.
3. Zebranie prac czytelników związanych z DL (rysunki itp.).
4. Zrobienie quizu o oryginalnym DL bądź moim ff.
5. Bonus o wampirzej grze w butelkę.
6. Bonus o rocznicy przybycia Natsuki do domu Sakamakich.
7. Bonus o balu organizowanym w świecie demonów.
8. Bonus o jakimś ważnym wydarzeniu dla szkoły, do której uczęszcza Natsuki wraz z wampirami.
9. Bonus o imprezie odbywającej się w mieście, w którym mieszkają główni bohaterowie DL.

Na pomysł, który najbardziej wam się podoba możecie zagłosować w ankiecie umieszczonej po prawej stronie bloga.
Pozdrawiam wszystkich i do następnego posta~! ^^



22 komentarze:

  1. Nr 5 najlepszy ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej wszystkie😂😂😂😂 A tak na poważnie to chyba 5 wydaje się interesujący😏😏

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuje na nr 5 ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosiłabym o oddawanie swoich głosów w ankiecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wampirki będą grały w butelkę. Zdecydowanie, patrząc po głosach XD

      Usuń
  5. Ale miałam przebłysk z tą butelką xDDDD
    Ale się ciesze!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogardziłabym trochę konkretniejszym zarysem tego pomysłu xD

      Usuń
  6. Kiedy będzie ten bonus w grę z butelką? Juz się nie mogę doczekać 😊...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gra w butelkę <3 pytanie lub wyzwanie. Laito mógłby dać wyzwanie ayato aby pocałował yui byłoby uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypominam, że w moim fanficu nie ma Yui.

      Usuń
    2. Przepraszam :< z przyzwyczajnia bo ostatnio powtarzałam sb oba sezony i jakoś mi utkwiło w głowie to <3 NATSUKI*

      Usuń
  8. Byloby słodko jak by ayato pocałował natsuki ❤ uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że nie powinno znaleźć się to tu, ale pragnę ci uświadomić, że zapomniałaś o urodzinach Reiji'ego^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam jestem za dwójką. Aspołeczność level hard.
    Będę wredna, mam nadzieję, że Ciebie też dopadła nauka i nie mam zbyt dużo do nadrobienia. ^^ <3
    #NOWY_sZABLON_ŚWIEŻE_POWIETRZE_DLA_BLOGA~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AH I UWAŻAM, że o wiele łatwiej będzie Ci zrobić jakiś quiz a my będziemy mieli więcej frajdy. Ej no, ludzie! Pisanie bonusu będzie kosztem rozdziału, bo Karo ma swoje życie i nie wyłączy go dla bloga. Poza tym będzie można się sprawdzić ile wiemy o fiku, albo oryginalnym universum DL, według mnie to o wiele ciekawsze.
      Oczywiście bonusy Karo są świetne, ale pamiętajcie, że daje je nam bardzo często, także jeden w tą, czy w tą nie zrobi nam różnicy a qiuz to genialna zabawa! Potem dzielilibyśmy się swoimi wynikami, to dopiero byłoby coś! :D

      Usuń
  11. Hej! c; zostałaś nominowana do LBA, więcej znajdziesz tu: http://i-saw-everything.blogspot.com/
    :D

    OdpowiedzUsuń