Ariana | Blogger | X X

sobota, 28 stycznia 2017

Omedetou, Kou~

Tym razem udało mi się pamiętać o urodzinach postaci. Yay, brawa dla mnie! Tak jak głosi tytuł posta, 28 stycznia przypadają urodziny wampirzego idola. Zatem, wszystkiego najlepszego, Kou Mukami!
Jak już wspominałam, ja lubię tę postać. Ale co wy o niej myślicie? I czy wolicie oryginał, czy też wersję z mojego fanfiction? Ciekawi mnie to, więc podzielcie się swoimi opiniami i przemyśleniami na temat Kou w komentarzach ;3


I jeszcze jedno. Dzisiaj pojawi się kolejny rozdział Diabolik Lovers. Muszę tylko dopisać do niego jeden fragment, poprawić go i już będę mogła wstawiać, więc poczekajcie jeszcze chwilę ^^

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Kou ^^ Ja osobiście uwielbiam braci Mukami oraz Sakamaki gdyż każdy z nich jest wyjątkowy, ma swoje wady i zalety.Ja akurat urodziłam się tego samego dnia co on tylko inny miesiąc ^^.Szczerze mówiąc nie zauważyłam różnicy pomiędzy prawdziwym a z fanfaction.Idelanie opisujesz każdego z nich ^^. Tylko szkoda, że nie ma takiej głównej bohaterki... Naprawdę, już nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli Natsuki czy Yui?

      Usuń
    2. Mówię, że szkoda, że nie ma Natsuki zamiast Yuki w serialu...

      Usuń
    3. Ach, oki. W takim razie cieszę się, że tak Ci się spodobała wykreowana przeze mnie postać :3

      Usuń