Ariana | Blogger | X X

czwartek, 1 czerwca 2017

Interview with BTS: Zwiastun

Witam wszystkich~. W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić zwiastun mojego fanfiction pt. Interview with BTS. Tak, wciąż staram się was zachęcić, żebyście chociaż rzucili okiem na tę historię. Zwiastun wykonałam sama i jest to pierwszy taki w moim życiu, więc mam nadzieję, że nie wyszedł zbyt kiepsko i może, może jednak kogoś z was zachęci do przeczytania. A w każdym razie, gdyby tak się stało, to byłoby mi bardzo miło. Jeśli już go obejrzyjcie, to dajcie mi znać, czy się wam spodobał czy też nie. Z góry dziękuję! ^^


[EDIT!]

Oświeciło mnie i właśnie wpadłam na "genialny" pomysł, żeby jednak wam wyjaśnić, o co chodzi z tym fanfiction, bo przecież nie wszyscy muszą się orientować w świecie k-popu. Przepraszam, że wcześniej o tym nie pomyślałam! T^T
To tak w skrócie:
Fanfiction to dotyczy młodej studentki dziennikarstwa - Melody Parker (postać wymyślona przeze mnie), która ma okazję pracować z BTS.
Kim jest BTS?



BTS to siedmioosobowy boysband pochodzący z Korei Południowej.
A oto i członkowie zespołu:
(podpisy tłustym drukiem pod zdjęciami to pseudonimy sceniczne)

Jin
Prawdziwe nazwisko oraz imię: Kim Seokjin
Data urodzenia: 4 stycznia 1992 r.
Pozycja: Wokalista, twarz grupy


Suga
Prawdziwe nazwisko oraz imię: 
Min Yoongi
Data urodzenia: 9 marca 1993 r.
Pozycja: Raper


J-Hope
Prawdziwe nazwisko oraz imię: 
Jung Hoseok
Data urodzenia: 18 lutego 1994 r.
Pozycja: Raper, tancerz


Rap Monster
Prawdziwe nazwisko oraz imię: 
Kim Namjoon
Data urodzenia: 12 września 1994 r.
Pozycja: Lider, raper


Jimin
Prawdziwe nazwisko oraz imię: 
Park Jimin
Data urodzenia: 13 października 1995 r.
Pozycja: Wokalista, tancerz


V
Prawdziwe nazwisko oraz imię: 
Kim Taehyung
Data urodzenia: 30 grudnia 1995 r.
Pozycja: Wokalista


Jungkook
Prawdziwe nazwisko oraz imię: 
Jeon Jungkook
Data urodzenia: 1 września 1997 r.
Pozycja: Wokalista, tancerz, raper, maknae (najmłodszy członek zespołu)


Mam nadzieję, że teraz wszystko jest dla was nieco jaśniejsze i dzięki temu może jeszcze ktoś z was skusi się do przeczytania tego ff ^^ Gdybyście jednak mieli jeszcze jakieś pytania - pytajcie! Wbrew pozorom nie gryzę, serio.

11 komentarzy:

  1. Powiem tylko tyle
    TO.BYŁO.GENIALNE.
    Na serio. Widać, że włożyłaś w to bardzo dużo serca, pracy oraz czasu. Tak szczerze, to mogłabym to oglądać godzinami i by mi się nie nudziło 💜
    Naprawdę, wykonałaś kawał dobrej, tfu, WSPANIAŁEJ roboty 💜💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję! Bardzo mi miło, że tak ci się spodobało! ^^

      Usuń
  2. Zwiastun wyszedł Ci na prawdę świetnie ;). Na pewno będę czytać to ff, uwielbiam k-pop i między innymi również BTS ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W takim razie zapraszam do czytania i czekam na twoją opinię ^^

      Usuń
  3. Omg ja się w nich kocham. A zwłaszcza w Jiminie <3
    Z pewnością tam zajrzę, ale najpierw muszę nadrobić zaległości w innych Twoich opowiadaniach xD a muszę powiedzieć, że zaniedbałam nie tylko pisanie ale i czytanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę po twoim avatarze, który jest swoją drogą uroczy :3 Zresztą, co się dziwić, skoro to Jimin~. I znam to uczucie, kiedy ma się zaległości w tych dwóch dziedzinach... Życzę ci czasu, żebyś mogła jak najszybciej to wszystko nadrobić!

      Usuń
    2. Dziękuję :* na pewno się przyda ^^

      Usuń
  4. Chociaż nie przepadam jakoś za historiami nie mających elementów fantastyki to na pewno zajrzę i skomentuje kiedy nadrobie inne opowiadania na tym blogu. Nie mogę doczekać się tam momentow z Suga >,< ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Och ja z pewnością się skuszę ;). Bardzo lubię ich piosenki ;)
    Uwielbiam oglądać filmiki z układami tanecznymi do piosenek ;) .
    Bardzo ich lubię zarówno jak i kilka innych zespołów ;) także lecę czytać! . Chyba ślepa jestem , że dopiero teraz zauważyłam ten post ;o , albo może widziałam tylko nie znalazłam czasu na zostawienie śladu ? Sama nie wiem , więc robię to teraz ;)
    A zwiastun wyszedł Ci naprawdę świetnie ;) wykonałaś kawał dobrej roboty! Pozdrawiam Cię kochana !;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Po przeczytaniu koniecznie podziel się ze mną swoją opinią ;3

      Usuń