Ariana | Blogger | X X

niedziela, 18 czerwca 2017

Q&A?

Witam! Ruszam z pracą nad kolejnym rozdziałem DiaLovers, a tymczasem piszę do was w innej sprawie. Otóż, ostatnio jedna z czytelniczek zaproponowała, abym zrobiła na blogu tak zwane "Q&A". Jeśli ktoś nie wie, o co chodzi - polega to na tym, że wy zadajecie mi pytania, a ja mam na nie odpowiedzieć. Pytam więc was, czy jesteście zainteresowani? Jesteście za tym, żebym takie coś zrobiła? Jeśli tak, to wysyłajcie mi swoje pytania! Nie ma ograniczeń - jedna osoba może zadać tak dużo pytań, ile chce. Możecie zostawiać mi je w komentarzach pod tym postem lub wysyłać na:
~ maila: vesunna4@gmail.com
~ GG: 45235681
~
Twittera: LadyKanra
Macie czas do przyszłej niedzieli (25 czerwca) do godziny 23:59. Post z odpowiedziami powinien pojawić się następnego dnia.
Nie bójcie się zadawać pytań, nie gryzę! A z chęcią na nie odpowiem i mam nadzieję, że jakoś was to zainteresuje/sprawi wam frajdę ^^
Pozdrawiam wszystkich, życzę powodzenia z wytrwaniem do końca roku szkolnego i czekam z niecierpliwością na wasze pytania! :3


11 komentarzy:

  1. Zrozumiałam, że pytania można zadawać pod tym postem, więc oto pytania ode mnie. Pewnie już gdzieś odpowiadałaś na to pytanie, ale nie zaszkodzi pytać, prawda? Skąd pomysły na opowiadania? Ile czasu zajmuje Ci napisanie jednego rozdziału DiaLovers? Jak rozpoczęła się twoja historia z pisaniem opowiadań oraz bloga? Skąd pomysł na nazwę bloga? Na chwilę obecną tyle mam pytań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, gdybyś miała ich więcej możesz spokojnie później je jeszcze dopisać :3 I racja, nie zaszkodzi pytać~.

      Usuń
  2. No to jedziemy z tym koksem B)
    1.Skąd wzięło się twoje zamiłowanie do BTS/jak stałaś się A.R.M.Y. (musiałam B))
    2.Od jak dawna oglądasz anime/czytasz mangi?
    3.Jakimi językami biegle władasz?
    4.Jaka jwst twoja ulubiona książka/manga i anime?
    5.Grasz w gry? Jak tak, to jaka jest twoja ulubiona?
    6.Czy też czekasz na 3 sezon DiaLovers? XD
    7.Polecasz jakieś fajne ff na Wattpadzie? (najlepiej związane z jakimś anime lub BTS)
    8.Skąd pomysł na nazwę "LadyKanra"?
    9.Masz jakieś porady dla osób, które chcą zacząć pisać ff?
    10.Jaki jest twój ulubiony kolor?
    11.Kiedy masz urodziny? Z chęcią zrobiłabym dla Ciebie fanart Natsuki :3
    12.Jaka jest twoja ulubiona piosenka BTS?
    13.Wolałabyś pojechać do Japonii czy do Korei?
    14.Jakie nasz hobby? (oprócz pisania xD)
    No to CHYBA tyle XD Jest godzina 22:23 więc mój mózg się ju powoli wyłącza ;;
    Pozdrawiam cieplutko~ 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku. Jeśli na powrót mózg ci się włączy i będziesz miała więcej pytań, to śmiało dopisuj xD

      Usuń
  3. 1.Czemu Natsuki ma akurat taki desing
    2.Czemu ją sparowalaś z Ayato
    3.Zmieniłabyś Ayato na innego braciszka
    4.Jak trafiłaś na to anime
    5.Ile masz wzrostu XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mój pomysł się spodobał.Jestem jak najbardziej za.Proszę oto mój zestaw pytanek:
    1.Czy posiadasz rodzeństwo ?
    2.Czy masz swoją ulubioną potrawę ?
    3.Jakie jest twoje ulubione anime ?
    4.Od kiedy oglądasz anime ?
    5. Od kiedy piszesz opowiadania ?
    6.Jakie było pierwsze anime jakie obejrzałaś ?
    7.Czy masz swojego ulubionego autora ? ( Chodzi o opowiadania itp.)
    8. Ile masz lat ? Jeśli nie chcesz napisać to rozumiem.
    9.Co najbardziej lubisz robić?
    10.Czy cieszysz się, że masz czytelniczki?
    11.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz ?
    12.Twoja najlepsza cecha charakteru ?
    13.Lubisz czytać książki ? Jeśli tak to jakie ?
    14.Masz ulubiony film ?
    15.Interesujesz się historią ?
    16.Czy posiadasz przyjaciół/ przyjaciela ?
    17.Czy masz przyjaciół/ znajomych w internecie ?
    18.Skąd wziąłaś pomysł na bloga ?
    19.Czy posiadasz facebooka?
    20.Czy jesteś realistą czy może marzycielem ?
    21.Do której klasy chodzisz ?
    22.Jaki jest twój ulubiony kolor ?
    23. Jaki jest twój ulubiony sport ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania o numerach 3, 4, 6, 22 niestety już się pojawiły.

      Usuń
  5. 1.Jakie masz plany na przyszlosc?
    2.Czy oprocz anime masz jeszcze jakies zainteresowania?
    3.Jestes w jakims fandomie?
    4.Ulubiony zespol/wykonawca?
    5.Ogladasz seriale? Jakie?
    6.Ulubiony przedmiot szkolny (chodzi np matma :D)
    7.Jest jakas rzecz w ktorej jestes dobra, ale jej nie lubisz robic?
    8.Skad zainteresowanie anime?
    9.Zbierasz mangi?
    10.Ulubiony gatunek filmowy?
    11.Szczesliwa liczba?
    12.Jestes moze introwertyczka/ekstrawertyczka a moze neurotyczką czy tez melancholijką?
    Czekam na odpowiedzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie może zabraknąć pytań ode mnie! ;D
    1.Z kąd pomysł na bloga?
    2. Ktoś z twoich znajomych wie, że prowadzisz bloga?
    3. Co najbardziej lubisz w DL?
    I to chyba wszystko czekam na kolejna notke! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze pytanie niestety już ktoś wcześniej zadał.

      Usuń