Ariana | Blogger | X X

czwartek, 17 sierpnia 2017

Prace konkursowe

Wybaczcie, że dopiero teraz wstawiam tego posta, ale najpierw byłam zajęta, a potem Internet mi nawalił. W zasadzie, to dalej nie działa i korzystam z bezprzewodowego, który działa mi na nerwy... Och, nieważne. Przejdźmy do konkretów. Oto prace, które nadesłali mi uczestnicy naszego małego konkursu:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Mam nadzieję, że żadnej pracy nie pominęłam. Jeśli jednak to zrobiłam, to proszę upomnieć się o jej dodanie. A teraz... Jak zostaną wyłonieni zwycięzcy? Stwierdziłam, że najsprawiedliwiej będzie zrobić ankietę na blogu. Po prostu zagłosujcie w niej (powinna pojawić się z boku bloga) na numer pracy, która waszym zdaniem jest najlepsza i zasługuje na wygraną~. Co do nagrody - zdecydowałam, że dogadam się co do niej z autorem zwycięskiej pracy.  
P.S. Pragnę się wam "pochwalić" (albo raczej zareklamować), iż założyłam na Twitterze nowe konto - tym razem poświęcone BTS. Znajdziecie na nim najświeższe informacje odnośnie zespołu, zdjęcia oraz wykonywane przeze mnie tłumaczenia. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam was do obserwowania tego konta:
ARMY.PL
A także jeśli chcecie, mojego prywatnego konta:
Lady Kanra
Z góry dziękuję ^^

6 komentarzy:

  1. Jej wszystkie prace są piękne ♥ Już mam tu swojego faworyta (nie wliczam siebie) Szczerze mówiąc na samym początku myślałam, że jest to już "Top najlepszych prac" xD
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to wszystkie prace, jakie dostałam xD Trochę mało, ale cieszę się, że w ogóle ktoś wziął udział, bo już się bałam, że będzie całkowita cisza :D

      Usuń
  2. Piękne prace. Żałuję trochę, że sama byłam zbyt zabiegana, żeby wziąć udział. Ale następnym razem - jeżeli takowy będzie - postaram się wyrobić z terminem. ;D

    Swoją drogą, udzielam się tu już przez jakiś czas, więc myślę, że nie zjesz mnie, jeśli się pochwalę. Także założyłam bloga i - werble, proszę - na razie mam na nim jedynie własną wersję Dialovers. Muszę ci podziękować, bo gdyby nie ty, pewnie bym się nigdy nie zmotywowała. Arigatou!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co~. Tak naprawdę przecież nic nie zrobiłam xD

      Usuń
  3. Może ci się wydaje, że nie, ale podziwiam wytrwałość z jaką piszesz i postępy, które robisz. Gdyby ci się nudziło, zapraszam. ;)
    https://osrodeknw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń