Ariana | Blogger | X X

niedziela, 29 października 2017

Ankieta

Witam wszystkich! Chciałam was tylko poinformować, że ostatni rozdział (nie licząc epilogu) Diabolik Lovers jest już napisany. Muszę go jeszcze tylko poprawić, więc możecie się spodziewać publikacji w najbliższych dniach~.
A jako, że właśnie zbliża się koniec tej historii, to chciałabym was zapytać o to, która z postaci (z oryginalnej historii bądź wykreowana przeze mnie) najbardziej przypadła wam do gustu? Odpowiedzi udzielajcie w ankiecie (lewy, górny róg bloga), a w komentarzach możecie uzasadniać swoje wybory :3
I mam również do was jeszcze jedno pytanko - czy w związku z zakończeniem tego fanfiction, chcielibyście jakiś mały event? Na przykład coś w stylu ostatniego Q & A? Podsyłajcie swoje pomysły, jeśli jakieś macie!
Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, że jakoś się trzymacie w związku z rokiem szkolnym/akademickim oraz okropną pogodą ^^

9 komentarzy:

  1. Jestem tak zniesmaczona sobą, że wow ;-; na 20 którymś rozdziale przestałam czytać (bo jestem niecierpliwa etc) a teraz już koniec tej świetnej historii :'( chyba co jakiś czas będę tu wracać i czytać od samego początku c: <3
    Nie wiem czy ze wszystkim jestem na bieżąco, ale jeśli masz w planach jakiś nowy blog or coś to będę chętnie na niego wpadać, że ojeju <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowego bloga nie planuję, więc będziesz musiała zadowolić się innymi moimi historiami publikowanymi tutaj i/lub na wattpadzie ;3

      Usuń
    2. Oooo rozumiem, w każdym bądź razie będę wiernie czytała! <3

      Usuń
  2. Już dawno zrozumiałam, że ten fajny opek już się kończy, ale co poradzisz? Wierzę, że Twój każdy następny utwór będzie lepszy od poprzedniego^^
    A co do postaci... Z pewnością do tych postaci będzie należeć Ayato. Jeszcze nigdy nie spotkałam tak świetnie oddającej charakter Królowi pisarce, za co bardzo Cię doceniam. Dołączyć tu muszę również Rukiego. Dołączenie go do rodziny Natsuki było genialnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i wiarę we mnie ^^ Cieszę się, że pomysł z pokrewieństwem Natsuki i Rukiego przypadł ci do gustu~.

      Usuń
  3. To opowiadanie jest najlepsze, chyba nigdy nie czytałam takiego. Świetnie rozbudowane dialogi, idealnie dobrane słowa i całkowita spójność sprawiały, że czytanie stawało się czystą przyjemnością.
    Jak powyższa koleżanka, również jestem zdania, że Ruki był świetnym pomysłem.
    Nie muszę chyba mówić o głównej bohaterce, która została wykreowana jak najbardziej "normalnie", w porównaniu do Yui jest o niebo lepsza :3
    Byłam ucieszona pojawieniem się takich postaci jak Beatrix czy Reinhart, gdyż wnosiły ciekawy klimat.
    Byłam natomiast smutna nie pojawieniem się braci Tsukinami, ale przecież nie ja jestem pisarką.
    Od dłuższego czasu się zresztą zastanawiałam. Nigdy nie myślałaś o braciach Tsukinami czy Kinie (nie umiem tego odmieniać :S)? Zawsze mnie to nurtowało ^^
    Życzę weny na zakończenie w iście królewskim stylu (zawsze piszesz takim stylem ��)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję bardzo za te wszystkie miłe słowa ^^ O braciach Tsukinami oraz o Kino myślałam, ale w końcu zrezygnowałam z dodawania ich do tej historii, bo to oznaczałoby kolejne wątki i chyba nigdy nie doprowadziłabym tego do końca xD
      Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że ostatni rozdział (już dodany) jak i epilog przypadną ci do gustu ^^

      Usuń